Bezpieczna predkosc wirowania pralki

1. Data: 2004-07-15 15:03:37

Temat: Bezpieczna predkosc wirowania pralki
Od: "jack_sparrow" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kupilem wlasnie pralke majaca 1200 obr wirowania.
Kolega straszy mnie ze z taka predkoscia ciuchy moga sie drzec. Macie jakies
doswiadczenia, z jaka predkoscia moge bezpiecznie wirowac jeansy i koszule
bawelniane, ew inne ciuchy jak sie orientujecie.
Bede wdzieczny za podzielenie sie doswiadczeniami.
pozdrawiam
Jack

1. Data: 2004-07-15 15:06:07

Temat: Re: Bezpieczna predkosc wirowania pralki
Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jack_sparrow" <j...@a...pl> napisał w
wiadomości news:1e4d.00000255.40f69cc9@newsgate.onet.pl...
> [...]
> bawelniane, ew inne ciuchy jak sie orientujecie.
> Bede wdzieczny za podzielenie sie doswiadczeniami.

Kolega sobie żartuje. Ja mam, używam i nie drze nic a nic. Problem jest
inny - zagniotki, trudniej się prasuje rzeczy odwirowane z taką prędkością

T.

1. Data: 2004-07-15 15:13:32

Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jack_sparrow"

> Kolega straszy mnie ze z taka predkoscia ciuchy moga sie drzec. Macie
jakies
no wiesz jak nie lubisz halasu to nie wiruj jak sie dra:-) tzn krzycza mam
rozumiec:-P

wiruje kazde pranie (no moze oprocz wleny) w 1600 i nic sie nigdy nie stalo

ania
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

1. Data: 2004-07-15 16:20:39

Od: "jack_sparrow" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak tez myslalem, ale wolalem sie upewnic.
Dzieki za info.
pozdrawiam
jack

1. Data: 2004-07-15 17:01:29

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Jul 2004 17:03:37 +0200 I had a dream that jack_sparrow
<j...@a...pl> wrote:
> Kupilem wlasnie pralke majaca 1200 obr wirowania.
> Kolega straszy mnie ze z taka predkoscia ciuchy moga sie drzec. Macie jakies

Może kolega kupuje używaną odzież? :)

1. Data: 2004-07-15 17:30:17

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jack_sparrow <j...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> doswiadczenia, z jaka predkoscia moge bezpiecznie wirowac jeansy i koszule
> bawelniane, ew inne ciuchy jak sie orientujecie.

To nie obroty gniotą, a:
-pozostawianie na długi czas prania w pralce po wirowaniu.
-twarda woda.
-brak płynów do płukania.

1. Data: 2004-07-20 06:03:34

Od: "Grzegorz Kłos" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer <z...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> To nie obroty gniotą, a:
> -pozostawianie na długi czas prania w pralce po wirowaniu.
> -twarda woda.
> -brak płynów do płukania.

tak jest !
jakby można było Twoje uwagi "wyciągnąć" gdzieś w miejsce, gdzie każdy mógłby
o tym przeczytać, to może skończyłoby się piep...nie, że wirowanie powyżej
800 obr/min jest narażaniem prania na straszną katorgę.

bankroot

no i jak ja mam to zrobić?
zalanie - jak naprawiać szkody?
[GDZIE?] Parkiet z debu czerwonego