Re: Bezsennośc

Data: 2008-10-26 17:59:46
Temat: Re: Bezsennośc
Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

tomek wilicki <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
nie

może

> no cóż, niektórych chorób po prostu nie da się zdiagnozować, chyba że trafi
> się na prawdziwego specjalistę. Na pewno nie pomaga głupia melatonina? I
> czy w ogóle jest reakcja na leki nasenne?
>
> Ciśnieniem bym się tak nie przejmował, mi czasem skacze dużo wyżej jak
> jestem mocno zmęczony albo zdenerwowany. Ale wiesz, raczej zaprzestałbym
> wysiłków fizycznych. Nigdy nie chce Ci się spać? Nawet w dzień?
>
> Zawsze możesz sprawdzić, czy nie masz przypadkiem mutacji w genie PRNP, ale
> to już naprawdę rzadkie przypadki (kilkadziesiąt na całym świecie) - i to
> [...]

Nie wiem co to jest ta mutacja w genie ale chyba to chodzi o zupełną
niemożliwośc zaśnięcia.. to by mi sie chyba prędzej objawilo... A ja to mam
od 2 miesięcy. Reakcja na leki nasenne jest ale typu afobam a wiadomo co to
za lek... Od 2 dni odstawiłam bioxetin za zgodą lekarza i ciśnienie jak
zawsze 120/80, ale spac nie mogę . Ciekawe co mi teraz psychiarta wymyśli,
bo inni lekarze nie są w stanie pomóc,