Bezsennośc

1. Data: 2008-10-16 16:04:45

Temat: Bezsennośc
Od: " Maria" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 2 miesięcy cierpie na bezsennosc, jestem już wykonczona. staram sie duzo
cwiczyc, ale to nic nie pomaga, leki ziolowe tez nie... poszłam do lekarza ,
ale otrzymałam tylko recepte na silne leki typowo na sen. nie mogę sie
przecież uzależnic.. Mam pytanie: Jeden z lekarzy - psychiatra zapisał mi
Bioxetin , a z tego co czytałam to jest to raczej pobudzacz i w jaki sposób
on ma mi pomóc na sen? czy terapia z psychologiem mogłaby pomóc? Proszę o
odpowiedz

2. Data: 2008-10-16 18:07:48

Temat: Re: Bezsennośc
Od: STranger <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria pisze:
> Od 2 miesięcy cierpie na bezsennosc, jestem już wykonczona.

W jakim jesteś wieku, napisz coś o sobie i o trybie życia.
Jesteś szczupła czy masz nadwagę?

> staram sie duzo
> cwiczyc, ale to nic nie pomaga,

Jak ćwiczysz i kiedy?
Dotleniasz się codziennie wysiłkiem aerobowym?
Trening siłowy lub gimnastyka wieczorem pobudza, a nie uspokaja.

> leki ziolowe tez nie... poszłam do lekarza ,
> ale otrzymałam tylko recepte na silne leki typowo na sen. nie mogę sie
> przecież uzależnic..

Słusznie. Trzymaj się od chemii psychotropów z daleka, tak długo jak możesz.

W zdrowym ciele zdrowy duch, to przysłowie ma głęboki sens.
Na twoim miejscu sprobowałbym zmienić tryb życia i znaleźć jakiś sposób
na odreagowanie stresów i problemów nerwowych. (wspomniałaś o
psychiatrze, więc pewnie je masz).
Niedoceniana jest współcześnie kilkudniowa głodówka (czyni cuda dla
psychiki i ciała). Zmiana diety to także zmiana trucizn i toksyn którymi
się regularnie trujesz od lat. Na kilka tygodni zmień sposób odżywiania
radykalnie, czyli jeżeli zawsze piłaś mleko to teraz je odstaw. Albo
jeżeli zawsze dużo mięsa jadłaś to teraz zacznij jeść jak wegetarianka.
Słodycze do śmieci, zamiast tego różne orzechy i owoce.
Na dłuższy czas zrezygnuj z picia wody z tego źródła co piłaś zawsze.
Kupuj i pij wodę źródlaną i pij dużo.
Wbrew pozorom, takie zmiany mogą naprawdę pomóc spokojnie i głęboko
zasypiać.

STranger

3. Data: 2008-10-16 19:40:16

Od: Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 18:04, " Maria" <k...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
> on ma mi pomóc na sen?  czy terapia z psychologiem mogłaby pomóc? Proszę o

Bioxetin to lek antydepresyjny i przeciwlękowy, stosowany w różnego
rodzaju zaburzeniach depresyjnych, stanach lękowych, fobiach itp.
Bezsenność często bywa jednym z objawów depresji lub lęku. Nie wiem,
czy cierpisz na depresję bądź inne zaburzenia natury psychicznej, i
czy zasadne było zapisanie fluoxetyny. Jeśli jednak tak jest, to nie
należy się przed leczeniem bronić. Jeśli masz wątpliwości, to może
skonsultuj tę decyzję z innym lekarzem psychiatrą? Warto szukać
pomocy :) Farmakoterapię stosuje się tylko i wyłącznie wtedy, gdy są
ku temu poważne powody, oraz gdy korzyści płynące z jej zastosowania
będą przewyższały ewentualne zagrożenia związane z zastosowaniem
leczenia. Czy tak jest u Ciebie - nie wiem.
Psychoterapia zdecydowanie mogłaby pomóc :) Niezależnie od leczenia
farmakologicznego.

Pozdrawiam i życzę zdrowia :)
Maja

4. Data: 2008-10-21 17:02:18

Od: MAG <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria napisał:

> [...]
> on ma mi pomóc na sen? czy terapia z psychologiem mogłaby pomóc? Proszę o

Pobudza nie tyle organizm, co umysł. Wpływa na konstruktywność myślenia,
podejmowania złożonych działań. (to ciekawe, bo tu pojawia się pewne
zagrożenie - osoba z myślami samobójczymi może te myśli wprowadzić w
życie zanim jej stan się unormuje)
Jak się umysł rozjaśni, to i spało się będzie lepiej.

Psycholog swoją drogą, ale nie zamiast.

Pozdrawiam,
MAG

5. Data: 2008-10-21 18:43:56

Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MAG <m...@w...poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> życie zanim jej stan się unormuje)
> Jak się umysł rozjaśni, to i spało się będzie lepiej.

Bardzo dziękuję za twoje słowa. To ja też pisałam wątek o bioxetinie i sercu
i to pewnie TY mi też tam odpisałeś. Jesteś pierwszą osobą , która utwierdza
mnie w przekonaniu że ten lek trzeba jednak nieraz wziąc jak już nie ma
wyjscia. Ja już miałam tyle objawów że mie mogłam życ. Kołatanie serca,
duszności i ostatnio wcale juz nie spałam co mnie bardzo męczyło... Ostatnio
miałam spokój z sercem , a tu dziś wzięłam pierwszą tabletkę bioxetinu i
zaczęło się napadowe kołatanie i teraz nie wiem czy to od tego leku? Nie
chciałabym przerywac bez powodu leczenia.. Dlatego proszę o pomoc, Mam
nadzieję że Ty się na tym znasz? Pozdrawiam.

6. Data: 2008-10-21 20:30:13

Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

Ja już miałam tyle objawów że mie mogłam życ. Kołatanie serca,
> duszności i ostatnio wcale juz nie spałam co mnie bardzo męczyło...

Takie objawy likwidowało mi przyjmowanie dośc dużej dawki
magnezu. Po magnezie śpię.

7. Data: 2008-10-22 11:16:44

Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa <t...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> >

> Ja już miałam tyle objawów że mie mogłam życ. Kołatanie serca,
>
> Takie objawy likwidowało mi przyjmowanie dośc dużej dawki
> magnezu. Po magnezie śpię.

Tak wiem,że magnez tak działa. Też mi na początku wystarczał, ale teraz
nawet po 6 dziennie nie spałam.

8. Data: 2008-10-22 11:33:19

Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Maria" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

czy terapia z psychologiem mogłaby pomóc? Proszę o
> odpowiedz

Najpierw chyba trzeba ustalić przyczyny bezsenności. A badania
hormonów w kierunku tarczycy robiłaś? Ciśnienie w porządku? Kolacja nie
później niż o osiemnastej?

9. Data: 2008-10-22 12:34:52

Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa <t...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Najpierw chyba trzeba ustalić przyczyny bezsenności. A badania
> hormonów w kierunku tarczycy robiłaś? Ciśnienie w porządku? Kolacja nie

Mam takie objawy: kołatanie serca, duszności i ostatnio od miesiąca straszną
bezsennośc. Wszystkie ziołowe środki wypróbowane, badania hormonów i inne w
normie, zaliczony kardiolog, alergolog. Ciśnienie ok, kolacja wczesna, sport
też.

10. Data: 2008-10-22 13:04:17

Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bezsennośc. Wszystkie ziołowe środki wypróbowane, badania hormonów i inne
> normie, zaliczony kardiolog, alergolog. Ciśnienie ok, kolacja wczesna,

Nie piszesz, w jakim jesteś wieku, a może to związane z klimakterium?
Wtedy endokrynolog, ginekolog.

Naprawdę dziwne uczucie z żołądkiem.
Budowa ujscia cewki moczowej u kobiety.
Nestle i trucizny w kawie ?