Naprawdę dziwne uczucie z żołądkiem.

1. Data: 2008-10-16 14:13:58

Temat: Naprawdę dziwne uczucie z żołądkiem.
Od: Jarek <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od ponad tygodnia borykam się z dziwnym problemem mianowicie w godzinach
popołudniowych odczuwam ciągłe uczucie pustki w żołądku tak jakbym cały
dzień nie jadł. Najczęściej objawy powstają po zjedzeniu np. obiadu i
tak męczy do końca dnia. Nie mam bólu w brzuchu tylko czasami uczucie
lekkiego ściskania żołądka. Często też odbija mi się powietrzem i to
ciągłe uczucie pustki.
Mam takie uczucie jakby człowiek nałykał się powietrza.
Najgorsze jest to że starsznie to uczucie mnie dekoncentruje w pracy
chwilową pomocą jest zjedzenie czegoś. Ale cały dzień nie mogę dojadać
bo się wykończę.
Odżywiam się normalnie (tak mie się wydaje).
Spotkał się ktoś z takimi dolegiwościami? Znajomy określił to jako
początki zgagi.
Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Jarek

2. Data: 2008-10-21 17:10:39

Temat: Re: Naprawdę dziwne uczucie z żołądkiem.
Od: MAG <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek napisał:
> Najgorsze jest to że starsznie to uczucie mnie dekoncentruje w pracy
> chwilową pomocą jest zjedzenie czegoś. Ale cały dzień nie mogę dojadać
> bo się wykończę.

Spróbuj popijać.
Może w ogóle spożywasz za mało płynów?
Przepisowe 1,5-2 l/dzień nie wszystkim wystarcza. Tyle co najmniej to
wypijam w pracy. A jak nie wypiję ile mi trzeba, to boli mnie głowa,
jestem ospała i... ciągle godna.

> Znajomy określił to jako
> początki zgagi.

Jak tak, to trzeba uważać na to, co się je. Ograniczyć cukier, tłuszcze
itd...

Pozdrawiam,
MAG

P.S. Aaaaaa! I jeszcze jedno! Magnez (+witamina B2)! Powcinaj trochę i
zobacz co się zadzieje. Zapewniam, że nie zaszkodzi :-)

3. Data: 2008-10-24 21:54:47

Od: Jarek <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAG wrote:

> [...]
>
> P.S. Aaaaaa! I jeszcze jedno! Magnez (+witamina B2)! Powcinaj trochę i
> zobacz co się zadzieje. Zapewniam, że nie zaszkodzi :-)

Hej
Dzięki za odpowiedź - co do picia zgodzę się możliwe że za mało piję ale
co do magnezu to ostatnio przed objawami przez dwa tygodnie brałem
profilaktycznie Magne B6. Czy możliwe że brałem go za krótko?

Budowa ujscia cewki moczowej u kobiety.
Nestle i trucizny w kawie ?
Przepuklina dysku
naczyniaki
Czy klimatyzacja / jej zagrzybienie mogą mieć wpływ na wątrobę ?