naczyniaki

1. Data: 2008-10-16 10:25:47

Temat: naczyniaki
Od: "Basia" <b...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomografia komputerowa wykryła u mnie naczyniaki; 7 w wątrobie do 1,4cm i
jeden umiejscowiony między wątrobą a żołądkiem /przylegający do niego/
wielkości 5,7x5,4 cm. Ten większy naczyniak odczuwam po każdym posiłku,
pewnie dlatego, że uciska po jedzeniu?
Początkowo była mowa o usunięciu tego większego, teraz lekarze odstępują od
tego.
Naczyniaki podobno ma statystycznie co 20 osoba./?/Niewiele wiem na ten
temat. Ma ktoś jakieś doświadczenia?

2. Data: 2008-10-22 12:59:04

Od: "Basia" <b...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Naczyniaki podobno ma statystycznie co 20 osoba./?/Niewiele wiem na ten
> temat. Ma ktoś jakieś doświadczenia?

Codziennie zaglądam do poczty z nadzieją na jakaś wiadomość.
Czyżby statystyka była inna niż podawał lekarz?
O naczyniakach wątroby tak mało wiemy?
Szkoda.

Czy klimatyzacja / jej zagrzybienie mogą mieć wpływ na wątrobę ?
Picie alkoholu - jakie możliwe powikłania
degeneracja siatkówki a lot samolotem
badania
drożdże i grzybica