Bezsennośc

11. Data: 2008-10-22 18:03:22

Temat: Re: Bezsennośc
Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa <t...@w...pl> napisał(a):

> Nie piszesz, w jakim jesteś wieku, a może to związane z
klimakterium?

12. Data: 2008-10-22 19:14:28

Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> klimakterium?

Przypomniałam sobie jeszcze o jednej osobie, która jeśli wieczorem
intensywnie pracuje przy komputerze, to potem ma bezsenną noc.
Ja, jak już pisałam, biorę kilka tabletek magnezu dziennie, a przy
zmianach pogody (bardzo reaguję) przed nocą łykam 4 ziołowe "tabletki
uspokajające" (taka nazwa).

Poza tym pomyśl, może masz jakieś stresy w pracy, w rodzinie, itp.
Wtedy psycholog może pomóc.

13. Data: 2008-10-23 16:49:35

Od: "Jhet" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

> Mam takie objawy: kołatanie serca, duszności i ostatnio od miesiąca
> straszną
> bezsennośc.

to co piszesz, to typowe objawy nerwicy. Mnie pomagala melisa, ale ja akurat
mialam wszystkie mozliwe objawy oprocz bezsennosci... Psycholog to dobre
rozwiazanie, napewno warto do niego pojsc.

Pozdrawiam, Jhet

14. Data: 2008-10-23 19:29:48

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jhet wrote:

> to co piszesz, to typowe objawy nerwicy. Mnie pomagala melisa, ale ja
> akurat mialam wszystkie mozliwe objawy oprocz bezsennosci... Psycholog to
> dobre rozwiazanie, napewno warto do niego pojsc.

lol

typowe objawy 30 różnych chorób - ale nie nerwicy. W żadnym wypadku nie
nerwicy.

Jeśli lekarz na podstawie kołatania serca diagnozuje nerwicę, to znaczy że
dyplom dostał z punktów za pochodzenie społeczne a diagnozy stawia na
podstawie artykułów z "pani domu". Są tacy lekarze w kraju. I są głupi
pacjenci którzy do nich chodzą się "leczyć".

15. Data: 2008-10-23 19:32:37

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria wrote:

> Od 2 miesięcy cierpie na bezsennosc, jestem już wykonczona. staram sie
> duzo cwiczyc, ale to nic nie pomaga, leki ziolowe tez nie... poszłam do
> lekarza , ale otrzymałam tylko recepte na silne leki typowo na sen. nie
> mogę sie przecież uzależnic.. Mam pytanie: Jeden z lekarzy - psychiatra
> zapisał mi Bioxetin , a z tego co czytałam to jest to raczej pobudzacz i w
> jaki sposób
> on ma mi pomóc na sen? czy terapia z psychologiem mogłaby pomóc? Proszę o
> odpowiedz

zmieniać lekarzy. Do skutku. Niestety, ale biała mafia tak wykręciła prawo,
że nie można podpisać umowy z lekarzem "płacę po tym jak zniknie moja
choroba". Trzeba opierać się na tym, jaką reputację mają lekarze.

16. Data: 2008-10-23 19:34:35

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> Mam takie objawy: kołatanie serca, duszności i ostatnio od miesiąca
> straszną bezsennośc.

elektrolity w normie? Żaden nie jest nawet blisko granicy? Wapń, magnez,
chlorki, potas, sód, żelazo? Morfologia jak wygląda? Hematokryt powyżej 40?
Żaden wskaźnik czerwonokrwinkowy nawet nie zbliża się do granicy normy?

17. Data: 2008-10-23 20:00:22

Od: "Jhet" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

> lol
>
> typowe objawy 30 różnych chorób - ale nie nerwicy. W żadnym wypadku nie
> nerwicy.

A wlasnie ze nerwicy. Oczywiscie przyczyny tych objawow moga byc tez inne,
ale nerwica jest bardzo prawdopodobna. Pasuje doskonale. Poczytaj w necie,
poszperaj po roznych forach nerwicowcow, a zobaczysz ze wiekszosci z nich
towarzysza wlasnie takie dolegliwosci. Rowniez ja je mialam, a jestem
przebadana od stop do glow i wiem, ze jestem zupelnie zdrowa. Poza tym
powyzsze objawy plus jeszcze inne dodatkowe pojawiaja sie u mnie niemal
zawsze w wyniku stresu, choc w przypadku nerwicy dolegliwosci czesto nie
zaleza od aktualnego poziomu przezywanych stresow.

Pozdrawiam, Jhet

18. Data: 2008-10-24 08:10:07

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jhet wrote:

> Poczytaj w necie,
> poszperaj po roznych forach nerwicowcow,

dziękuję, wolę szperać na MedLine niż w miejscach, gdzie kury domowe i
faceci spod budki z piwem przedstawiają swoją wizję medycyny i
opisują "trafne" diagnozy polskich lekarzy.

Swoją drogą, na jednym forum dla nerwicowców z ciekawości zaproponowałem
kilkunastu osobom, że "wyleczę" ich nerwicę. Ot tak, żeby przekonać się, na
ile trafne są diagnozy polskich lekarzy. W 100% przypadków udało mi
się "nerwicę" albo całkowicie wyleczyć, albo bardzo mocno zmniejszyć jej
objawy.

19. Data: 2008-10-24 14:58:47

Od: "Jhet" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ile trafne są diagnozy polskich lekarzy. W 100% przypadków udało mi
> się "nerwicę" albo całkowicie wyleczyć, albo bardzo mocno zmniejszyć jej

tak? i jak to niby zrobiles? moze u mnie tez ci sie uda? choc ja to juz
sobie z nią chwilowo sama poradzilam... I ciekawe, ze bez zadnych lekow
wszystkie objawy zniknely, gdy sie odstresowalam i zrozumialam, ze to
"tylko" nerwica. Ale moze cos poradzisz na to, zeby sie jej pozbyc raz na
zawsze?

Pozdrawiam, Jhet

20. Data: 2008-10-24 15:50:47

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jhet wrote:

> [...]
> wszystkie objawy zniknely, gdy sie odstresowalam i zrozumialam, ze to
> "tylko" nerwica. Ale moze cos poradzisz na to, zeby sie jej pozbyc raz na

www.nerwica.vegie.pl

w zasadzie wszystko sprowadza się do tego, żeby mieć mózg na tyle dobrze
odżywiony, aby radził sobie z takimi pierdołami jak delikatne stresy.
Problem w tym, że niemal wszyscy ludzie głodzą swoje komórki nerwowe -
dieta uboga w cynk, magnez, witaminy, kwasy omega 3, za to bogata w
tłuszcze i cukier to najlepszy przepis na ostre zaburzenia emocjonalne.

W zasadzie powinno się zacząć od zestawu badań - te osoby z mojego małego
eksperymentu to był prawdziwy przekrój schorzeń, 2 silne niedoczynności
tarczycy (jedna z braku jodu, jedna hashimoto), jeden toczeń układowy - to
akurat mi w pamięci utknęło, bo to faktycznie kurioza, toczeń czy tarczycę
zdiagnozować jako nerwicę - no, pogratulować lekarzowi. Oczywiście wszyscy
zarzekali się, że byli przebadani od stóp do głów i są całkowicie zdrowi...
Pozostałe osoby też miały porozjeżdżane wyniki, zapewne dokładniejsza
analiza pozwoliłaby wykryć faktyczne schorzenie, ale tak przez neta
wyłapałem tylko te najbardziej oczywiste. W każdym wypadku pomogła zdrowa
dieta, oczywiście jeśli udało się "złapać" jakąś groźną chorobę nawet diety
nie próbowałem polecać.

Naprawdę dziwne uczucie z żołądkiem.
Budowa ujscia cewki moczowej u kobiety.
Nestle i trucizny w kawie ?