Bezz i jego kwieciste słownictwo

1. Data: 2002-02-21 10:22:08

Temat: Bezz i jego kwieciste słownictwo
Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

*
Tak sobie wpadłem - normalnie nie mam tu siły pisać, bo na jeden
rozsądny post przypada 10 optymalnych i ich kosmicznych teorii.
Ale to co poniżej jest napisane to już brednie nie z tej Ziemi.
*
- stwierdził na wstępie nasz rowerowy geniusz ; )
Krystyna

*
Jaaasne. Bo optymalni to Ludzie, ubermensche i wogle.
*
Blablabla cykl krebsa bla glikoliza blablabla insulina blabla
*
Ja niestety nie pozdrawiam. Jesteś zasłuchany w dźwięk własnego głosu
wypowiadającego mądrze brzmiące teorie, a w rzeczywistości nie masz za
grosz kompetencji, co tym groźniejsze czyni twoje rady dla ludzi
przychodzących tu poszukiwać autentycznej pomocy.
*
Żałosne.
*
Tak więc, nasz drogi Optymalny WiceGuru, kolejna kompromitacja...
*
Rozumiem że wolisz się wypowiadać jako ignorant, bo przecież jako
optymalny i tak jesteś wystarczająco inteligentny żeby mieć rację...
ROTFL.
*
Proszę państwa, jesteśmy świadkami manipulacji. Pan Leszek Serdyński,
mając nadzieję, że nikt nie przekopie się przez zacytowane medyczne
artykuły, używa ich do bezprawnego uzasadnienia swojej kompletnie
oderwanej, kosmicznej tezy o lepszości swej diety.
ŻAŁOSNE!!
*
Ponawiam propozycję do nieoptymalnej reszty grupy opracowania dokumentu
FAQ, w którym byłyby zawarte udokumentowane i niepodważalne zarzuty
przeciwko DO i kompetencjom oraz motywom ludzi ją reklamujących.
Odpowiadanie z osobna każdemu optymalnemu nie ma sensu - grupa rozpada
się w chaos pojedynczych pyskówek.
*
Naprawdę, zauważyłyście panie u mnie frustracje? ciekawe gdzie. W tym
kontekście zarzucenie mi frustracji to typowy argument ad hominem mający
zdyskredytować dyskutanta.
*
Jeśli chcą", dobre sobie. Autor to jakiś kompletny ignorant jeśli
chodzi o sport. Ładowanie zapasów glikogenowych odbywa się począwszy i
od czterech-pięciu dni przed zawodami, w sportach wytrzymałościowych.
Jeśli zawodnik tego nie zrobi, nie ma szans.
*
Kompetencje doktora Kwaśniewskiego
do podważenia nadają się doskonale - wystarczy poczytać jego co bardziej
kosmiczne teorie.
*
Najśmieszniejszą rzeczą w tym wszystkim jest to, że połowiczny czas
rozpadu ATP wynosi ok. pół sekundy, więc pomysł jego transportowania
przez krew mógł się zrodzić tylko w głowie ignoranta. ATP żyje tylko w
mitochondriach i nigdy nie przenika przez ściany komórkowe.
*

- Tak jak akumulator nie włazi do silnika, by samochód mógł jeździć ;))))
Krystyna*Opty*

*
Powtarzasz to samo jak papuga.
*
- Jak na razie mam wrażenie, że jesteś tak nagoniony tym makaronem i ryżem,
że trudno jest Ci skupić uwagę na czymkolwiek, co odbiega od Twojej
koncepcji i sposobu na życie.
Za parę lat, jak już Twoi treserzy... ups, trenerzy nie będą Tobą
zainteresowani, wpadnij do nas na grupę. Może i pozbędziesz się przez ten
czas notorycznego oceniania innych.

Krystyna*Opty*

2. Data: 2002-02-21 10:46:14

Temat: Re: Bezz i jego kwieciste słownictwo
Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> *
> - stwierdził na wstępie nasz rowerowy geniusz ; )

"Kwieciste" to chyba zbyt mocno powiedziane...

Ale pisze poprawnie, ładnie stylistycznie. Bez błędów ortograficznych!!!
We wszystkich wypowiedziach zauważyć można prawidłowe zastosowanie
interpunkcji, która w naszych czasach jest niedoceniana i często źle
stosowana.Jasne jest także to, iż zna zasady komputerowej edycji tekstu.

Tak więc nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi, Krystyno?
Pzdrw
Piotr:-)))))

3. Data: 2002-02-21 10:51:59

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote in

> [...]
> Za parę lat, jak już Twoi treserzy... ups, trenerzy nie będą Tobą
> zainteresowani, wpadnij do nas na grupę. Może i pozbędziesz się przez

Wolisz takie:

Subject: Re: Literatura
From: "nrfzf" <n...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta

Skąd się biorą takie tumany ???
Ręce opadają i nogi. /.../
Brak znajomości totalny zasad DO oraz tępactwo ogólne.

siwa

4. Data: 2002-02-21 12:21:37

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> interpunkcji, która w naszych czasach jest niedoceniana i często źle
> stosowana.Jasne jest także to, iż zna zasady komputerowej edycji tekstu.

No tak, w tym ustępie ;) ... się z Tobą zgadzam : )

> Tak więc nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi, Krystyno?
> Pzdrw
> Piotr:-)))))

Ja się na sporcie rowerowym, a ty bardziej wyczynowym, więc nie zajmuję się
jego krytyką, i zupełnie mi nie przeszkadza, że ktoś intensywnie kręci
pedałami i poświęca na to dużo swojego czasu, takie są prawa młodości i ma
do tego prawo. Natomiast zupełnie nie rozumiem, dlaczego ostro krytykuje
temat, którego nie zna ani teoretyczne, ani praktycznie, usiłując
zdyskredytować optymalnych i próbując manipulować grupowiczami, np. apelem :
"proszę państwa, jesteśmy świadkami...itd"
Czyżby wychodził z założenia, że grupowicze nie potrafią sami myśleć???
I wynagają jego pasterskiej opieki ???? ;)))))

5. Data: 2002-02-21 12:42:01

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyżby wychodził z założenia, że grupowicze nie potrafią sami myśleć???
> I wynagają jego pasterskiej opieki ???? ;)))))

hahahah niestety niektorzy grupowicze nie potrafia sami mysleć cytuja jakies
teorienie nie swoje a sami kreuja sie na wszystkowiedzacych i nie dopuszczaja
krytyki a gdzie tolerancja i dyskusja to co tu ma miejsce to zwykła pyskówka
jednej i "innych stron"
trwa wojna na cytaty a gdzie myslenie pani Krystyno wiem ze pewne idee nie
wymagaja samodzielnego myslenia wystarczy tylko dostarczenie odpowiedzi na
podstawowe pytania a reszte to sie zakrzyczy
jak brak argumentow to mozna do interpunkcji sie przyczepic lub błedow
ortograficznych
a mozeby tak dyskusja taka samodzielna bez gotowych odpowiedzi jeszcze przed
zadaniem pytania no chyba ze to jest ponad siły

czy ma pani juz odpowiedzi na wszystkie pytania bo ja odnosze wrazenie ze tak
a jesli ich pani nie ma to znaczy ze pytania byly nieodpowiednie

PROPONUJE DYSKUSJE A NIE SLOGANY I NAUKOWE TEORIE KTORYCH SAMI NIE ROZUMIECIE
moze tak cos od siebie to nie jest tylko do optymalnych ale do 'drugich"
stron tez

jak nie macie sie do czego przyczepic to jest interpunkcja i bledy
ortograficzne:)))0

6. Data: 2002-02-21 14:15:24

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> jak nie macie sie do czego przyczepic to jest interpunkcja i bledy
> ortograficzne:)))0

O! :-))))))

Piotr

7. Data: 2002-02-21 15:00:48

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

dopuszczaja
> krytyki a gdzie tolerancja i dyskusja to co tu ma miejsce to zwykła

No i po co to ocenianie? ; )

> trwa wojna na cytaty a gdzie myslenie pani Krystyno

Czy chcesz mnie może obrazić ;(
Oficjalna forma pan/pani w inecie to raczej nic miłego ;(

> [...]
przed
> zadaniem pytania no chyba ze to jest ponad siły

;))))

> czy ma pani juz odpowiedzi na wszystkie pytania bo ja odnosze wrazenie ze
tak

Dziękuję za uznanie... ; )

> a jesli ich pani nie ma to znaczy ze pytania byly nieodpowiednie

No tak...to całkiem logiczne ; )

> [...]
ROZUMIECIE
> moze tak cos od siebie to nie jest tylko do optymalnych ale do

Masz rację, zaczynaj ! : )

> jak nie macie sie do czego przyczepic to jest interpunkcja i bledy
> ortograficzne:)))0

;))))))))
Jesteś faaaaaajny! : )
Masz rację, czepiają się za byle co... ; )))

No to może napiszesz coś o sobie i od siebie? : )

Pozdrawiam
Krystyna : )

8. Data: 2002-02-21 17:17:13

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote in

> Wolisz takie:
>
> Subject: Re: Literatura
> From: "nrfzf" <n...@p...onet.pl>
> Newsgroups: pl.misc.dieta
>
> Skąd się biorą takie tumany ???
> Ręce opadają i nogi. /.../
> Brak znajomości totalny zasad DO oraz tępactwo ogólne.
>
> siwa

No jasne, że nie wolę... Nie wiem kto to jest, pierwszy raz widzę taki
adres, tak napisać może każdy. Stali bywalcy opty tak się nie wypowiadają,
chyba to zauważyłaś?
Dlatego powstrzymuję się od przymiotników pod czyimkolwiek adresem, chyba,
że w znaczeniu pozytywnym, albo zwyczajnie żartuję, ale to jest niezłośliwe.
Musisz jednak przyznać, że cięgów i prowokacji, to nam wielu krytykantów
- nie żałuje ; )

I takich, jak powyższy przykład trudno nawet więcej znaleźć, za to pod
adresem optymalnych...
Mimo wszystko nie chcę się licytować, bo w końcu nie o to chodzi,
na tej grupie chodzi o DIETĘ, a nie o nas, czy o was, tych, czy tamtych.

Krystyna

9. Data: 2002-02-21 17:42:11

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote in

> No jasne, że nie wolę... Nie wiem kto to jest, pierwszy raz widzę taki
> adres, tak napisać może każdy. Stali bywalcy opty tak się nie
> wypowiadają, chyba to zauważyłaś?

Hm... Gdyby nie moja patologiczna niechęć do archiwów newsowych to bym ci
przeszukała p.s.w. Bywało conajmniej niegrzecznie. Jednemu (Robinhud??)
nawet odcieli sieć za uporczywe proletariackie słownictwo na psw.

> Musisz jednak przyznać, że cięgów i prowokacji, to nam
> wielu krytykantów - nie żałuje ; )

Bo też i podkładacie się ekstraordynaryjnie!
Ja bym wam już czasem odpuściła, bo optymalni to w większości schorowani
ludzie z nadzieją na niestarzenie się komórek... albo na bycie nad-
czlowiekiem...
Ale jak czasem jakiego knota przeczytam... że na bóle głowy móżdżek
najlepszy... a na kolana nóżki wołowe... Oj... to aż mnie klawiatura
świeżbi.
Tekst, że wege dzieci są "anemiczne i ospałe" - to własne słowa waszego
Kwaśniewskiego - jest u mnie w domu przysłowiowy już, bo posiadam synka
model Kevin-sam-w-domu... i WSZYSTKO mozna mu zarzucic, ale nie ospałość.

> I takich, jak powyższy przykład trudno nawet więcej znaleźć, za to pod
> adresem optymalnych...

Nie trudno :) ale ja nie lubie szukać... :)

siwa

10. Data: 2002-02-21 17:49:51

Od: "nrfzf" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Postaram się przytoczyć posty Siwy z grupy wegeterian i nie tylko pokazujące
o jakże wyższą kulturę słowa :-))
Już niedługo...

agusia_m@megapolis.pl
Jak ...