Re: Bezz i jego kwieciste słownictwo

From: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Bezz i jego kwieciste słownictwo
Date: Thu, 21 Feb 2002 18:17:13 +0100
Sender: k...@p...onet.pl@l246.biaman.pl

Użytkownik "siwa" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
news:Xns91BC7921FF6C0siwa@195.117.184.19...
> "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote in

> Wolisz takie:
>
> Subject: Re: Literatura
> From: "nrfzf" <n...@p...onet.pl>
> Newsgroups: pl.misc.dieta
>
> Skąd się biorą takie tumany ???
> Ręce opadają i nogi. /.../
> Brak znajomości totalny zasad DO oraz tępactwo ogólne.
>
> siwa

No jasne, że nie wolę... Nie wiem kto to jest, pierwszy raz widzę taki
adres, tak napisać może każdy. Stali bywalcy opty tak się nie wypowiadają,
chyba to zauważyłaś?
Dlatego powstrzymuję się od przymiotników pod czyimkolwiek adresem, chyba,
że w znaczeniu pozytywnym, albo zwyczajnie żartuję, ale to jest niezłośliwe.
Musisz jednak przyznać, że cięgów i prowokacji, to nam wielu krytykantów
- nie żałuje ; )

I takich, jak powyższy przykład trudno nawet więcej znaleźć, za to pod
adresem optymalnych...
Mimo wszystko nie chcę się licytować, bo w końcu nie o to chodzi,
na tej grupie chodzi o DIETĘ, a nie o nas, czy o was, tych, czy tamtych.

Krystyna