Re: Bezz i jego kwieciste słownictwo

Data: 2002-02-21 15:00:48
Temat: Re: Bezz i jego kwieciste słownictwo
Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl>

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:1f72.000003b9.3c74eb18@newsgate.onet.pl...

> hahahah niestety niektorzy grupowicze nie potrafia sami mysleć cytuja
jakies
> teorienie nie swoje a sami kreuja sie na wszystkowiedzacych i nie
dopuszczaja
> krytyki a gdzie tolerancja i dyskusja to co tu ma miejsce to zwykła
pyskówka
> jednej i "innych stron"

No i po co to ocenianie? ; )

> trwa wojna na cytaty a gdzie myslenie pani Krystyno

Czy chcesz mnie może obrazić ;(
Oficjalna forma pan/pani w inecie to raczej nic miłego ;(

wiem ze pewne idee nie
> wymagaja samodzielnego myslenia wystarczy tylko dostarczenie odpowiedzi na
> podstawowe pytania a reszte to sie zakrzyczy
> jak brak argumentow to mozna do interpunkcji sie przyczepic lub błedow
> ortograficznych
> a mozeby tak dyskusja taka samodzielna bez gotowych odpowiedzi jeszcze
przed
> zadaniem pytania no chyba ze to jest ponad siły

;))))

> czy ma pani juz odpowiedzi na wszystkie pytania bo ja odnosze wrazenie ze
tak

Dziękuję za uznanie... ; )

> a jesli ich pani nie ma to znaczy ze pytania byly nieodpowiednie

No tak...to całkiem logiczne ; )

> PROPONUJE DYSKUSJE A NIE SLOGANY I NAUKOWE TEORIE KTORYCH SAMI NIE
ROZUMIECIE
> moze tak cos od siebie to nie jest tylko do optymalnych ale do
'drugich"
> stron tez

Masz rację, zaczynaj ! : )

> jak nie macie sie do czego przyczepic to jest interpunkcja i bledy
> ortograficzne:)))0

;))))))))
Jesteś faaaaaajny! : )
Masz rację, czepiają się za byle co... ; )))

No to może napiszesz coś o sobie i od siebie? : )

Pozdrawiam
Krystyna : )