Re: Bezzabiegowe wywoływanie..

Data: 2000-08-31 11:51:11
Temat: Re: Bezzabiegowe wywoływanie..
Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl>

Artur napisał(a) w wiadomości: ...

>Jolanta Pers <j...@m...pl> wrote in message

>moim
>S.A.
>
>Dla mnie zaden, ale jestem sobie w stanie wyobrazic, iz dla pana biuro
>zwiazki sa zasadnicze...

Wielu ludzi sądzi, że taki związek istnieje. Owszem, ale w inną stronę, niż
im się wydaje. Tzn. różni pięknoduchowi teoretycy nagle liberalnieją, kiedy
oni sami albo ktoś z ich najbliższego otoczenia dowiaduje się, że ma szanse
na zostanie tatusiem/mamusią nie do końca zgodnie z życiowymi planami.

>Nie zmienia to tez oczywiscie faktu, iz do chwili obecnej padl 1 (chyba)
>post zawierajacy odpowiedz na temat.

No to co najmniej jedna odpowiedź poszła do Ptaśka na priva.

>I po drugie:
>nie wiem czy pan Biuro zdaje sobie sprawe z tego, ze swoim postepowaniem
>przyklada sie do poszerzania kregu osob, ktore zjawisko aborcji traktuja
>jako dopuszczalna ostatecznosc zamiast zjawisko niedopuszczalne.

Nie dziwi mnie, że istnieją ludzie, którzy raczej spalą się ze wstydu albo
wyskoczą oknem niż przyznają się do zbieżności poglądów z panem Biuro.

>To wlasnie
>jest efekt mentorskiej dzialalnosci Arnolda...

Ba, żeby jedyny...

JoP
--
j...@m...pl j...@c...pl