Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki

111. Data: 2000-09-01 18:46:00

Temat: Re: Czyli morderstwo... [Re: Bezzabiegowe wywoływanie.. ]
Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

phenomen wrote:
>[..]

O dzisus phenomen! Niech otrę łzy. :))
Dawno się tak nie ubawiłem jak czytając Twój list.

Acha! Tak na marginesie, czy w takim razie można Ciebie
lub kogoś z Twoich bliskich po prostu przyjść i zabić?
No bo wg Twojego widzenia świata - oczywiście ani trochę nie
skrzywionego ;) - na to wychodzi.

zdrówka życzy
ubawiony po pachy :))
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

112. Data: 2000-09-01 19:13:10

Od: "Astec S.A." <b...@a...ql> szukaj wiadomości tego autora

"Astec S.A." <b...@a...pl> wrote in message

> O dzisus phenomen! Niech otrę łzy. :))
> Dawno się tak nie ubawiłem jak czytając Twój list.

Dawno??? To znaczy od czasu gdy ostatni raz popatrzyles w lustro. :-)))
Nieee... wtedy zaplakales rzewnymi lzami.
No ale wracajac do tematu... jak widzisz - buzdyganow Ci u nas dostatek. :-)

> Acha! Tak na marginesie, czy w takim razie można Ciebie
> lub kogoś z Twoich bliskich po prostu przyjść i zabić?

Tak... mozna (co rzeczywistosc pokazuje najlepiej). Choc doprawdy nie widze
zwiazku z tematem usuniecia plodu, ktory z czasem przeksztalci sie w
niechciane dziecko.

> No bo wg Twojego widzenia świata - oczywiście ani trochę nie
> skrzywionego ;) - na to wychodzi.

Zgadza sie.

Ciekawi mnie zas fakt - dlaczego reklamujac swoja buzderie blokujesz ludziom
do niej dostep :-)))

--
najciekawsze miejsce w sieci?
Oczywiscie Buzderia-BIS: http://f23.parsimony.net/forum52630

113. Data: 2000-09-01 19:15:30

Od: "Astec S.A." <b...@a...ql> szukaj wiadomości tego autora

> będzie.
> wiele
> przyszłości.
>

> No jednak sie boisz. Hmmm, strach jedynie (jakikolwiek i
> przed czymkolwiek)
> moze tlumaczyc Twoje zachowanie...

Sadze, ze Arnold powinien naplodzic dzieci (gdzies tak w okolicach 25 - 30)
i utrzymujac je, agitowac by inni robili to samo. Mialoby to wowczas rece i
nogi. Teraz jest to po prostu puste szczekanie.

114. Data: 2000-09-01 22:09:16

Temat: Re: Re: Bezzabiegowe wywoływanie..
Od: Raczek - K... <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja <f...@f...pl> spłodził(a):

>Chyba nie siem ale się i nie tesh tylko też!
>I nie zacznem, tylko zacznę.
>Gdzieś Ty chodził do szkoły?

Cśś... i po co te bezsensowne kłótnie?
Państwo z pl.soc.sex i pl.sci.medycyna proszę o skończenie krossu, bo
już jest OT (z resztą prawie od początku), a obrzucanie sie inwektywami
chyba nie ma sensu.
EOT

--
Raczek - Kaskader
ICQ 45806532

115. Data: 2000-09-01 22:22:12

Temat: [Re: Odp: Bezzabiegowe... ]
Od: "Martuszka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Co do reszty to nie wierzę własnym oczom, że można pisać takie "relatywistyczne"
>bzdury. Może jeszcze po główce pogłaszczesz różnych bandytów i bandziorów.
>W końcu to nie nam ich oceniać, co ?
>
>Zdrówka
>Arek

Wiesz co ja tez tak czytam i oczom nie wierze, wszyscy jacys ultra-liberalni i
super-wyrozumiali a jak sie powie cos innego to skacza do oczu. Moze to efekt (na
zasadzie przekory) tej nagonki, jaka byla na aborcje swego czasu i jej
zdelegalizowania.
Troche to przerazajace.
Martuszka

_______
Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl

116. Data: 2000-09-01 23:42:39

Temat: Re: Bezzabiegowe wywoływanie..
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Raczek - K..." napisał(a):

> [...]
> Państwo z pl.soc.sex i pl.sci.medycyna proszę o skończenie krossu, bo
> już jest OT (z resztą prawie od początku), a obrzucanie sie inwektywami

O, przepraszam, jakimi inwektywami? ( co to znaczy?)...To jest mój pierwszy
post do tej osoby...Osoba ta do mnie nic nie napisała ale nie mogę patrzeć
na jej posty.... Niech pisze normalnie...Kto z kim się kłóci?...Chyba Ty ze
mną.

Kaja

117. Data: 2000-09-02 01:16:40

Temat: Odp: Bezzabiegowe wywoływanie..
Od: Napalony Małolat <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a Astec SA to miejsce, z którego wysyła listy a nie ksywka.

Aha wreszcie cię zagiąłem, na grupy wysyła się POSTY nie listy więc
powinieneś napisać "to miejsce z którego wysyła listy i posty a nie ksywka"
:-)))

118. Data: 2000-09-02 01:38:12

Temat: Odp: Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki
Od: Napalony Małolat <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>(CIACH) ... mi sie wydaje ze
> należy spojrzec na to z innej strony , skoro ktoś z "góry"
> zdecydowal ze bedziesz miał dziecko to należy sie z tym
> zgodzić.

A co jeżeli ten sam ktoś zdecydował że oni usuną jednak
tę ciąże???

"Karma to dziwna rzecz zależy jak daleko się w nią zagłębiać"

119. Data: 2000-09-02 08:52:49

Temat: Re: Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki
Od: "Ulysses" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jolanta Pers zadala wazne pytanie Arkowi/Arnoldowi/Astec SA (czy to sie
> odmienia) , ktore pozwole sobie zacytowac:
> "A dlaczego uważasz, że masz jakiekolwiek prawo decydowania o ich życiu
albo
> oceniania ich?"
> no wlasnie... zastanowmy sie...

A czy potepiasz holocaust??? Przeciez wg przekonan hitlerowcow zydzi tez nie
byli w pelni ludzmi (tak jak wy traktujecie nienarodzone dzieci). Mam
nadzieje ze jestes konsekwentny i uwazasz, ze nie mamy prawa oceniac
faszystow ani zadnych innych zbrodniarzy. Przeciez kazdy ma prawo zyc w
zgodzie ze swoimi przekonaniami, a Niemcom Zydzi ciazyli o wiele bardziej
niz niejednej matce to dziecko.

Nie pozdrawiam glupoli i bandytow
Ulysses

120. Data: 2000-09-02 09:21:25

Od: "Belin" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Astec S.A. napisał(a) w wiadomości: <3...@a...pl>...

>- ze Państwo dopuszcza się skurwysyństwa ustalaj?c takie ceny wódki.
>Gdyby była za 2 złote (jak mogłaby być) to rodziny alkoholików żyłyby
>względnie normalnie.

O bozesz! No ja to bym sie cieszyl :-)))
Tylko chyba jednak znowu nie pomyslales co piszesz. Gratuluje pomyslu
;-)))
Arni na prezydenta!
--
Belin - 62962851

Mikrofale??
wysokie OB + utrata wagi -> jakies pomysly
Wojsko z A na D
propranolol + alkohol.
migrana -gdzie leczyć?