Re: Bi

Data: 2004-03-09 11:40:15
Temat: Re: Bi
Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

Użytkownik "vonBraun" <i...@s...pl>
news:7425.000004d3.404da2d3@newsgate.onet.pl...

> [...] W domyśle mam ponadto możliwe
> kwestie oporu środowiska przy próbie wiązania się na trwałe
> z osobą tej samej płci, trudności w realizacji celu jakim
> jest wychowanie dzieci w takim związku
> (sam zresztą jakoś nie mogę się przekonać
> do pomysłu adopcji przez pary homoseksualne),
> oraz to o czym piszesz - czyli "niesprawdzoną" do końca
> (bo cóż to jest kilka przelotnych znajomości z chłopakami)
> opcję znalezienia osoby "duchowo atrakcyjnej" lecz
> płci przeciwnej - co mogłoby z kolei ukierunkować
> preferencje erotyczne ku chłopakom.
>
> pozdrawiam
> [...]

Ha! właśnie!
Takie tzw. pary homoseksualne to próby wpasowania niejako
na siłę naturalnych skłonności psycho-osobowościowych
do sztywnych norm obyczajowo-społecznych które jak zbyteczny
balast ciągną się kotwicą na drodze do postępu. Twoja vonBraunie
konkluzja jest także moim przemyśleniem:
"opcja znalezienia osoby "duchowo atrakcyjnej" lecz płci przeciwnej"
to jest przyszłość ;DDD
ale do tego (niestety) -- trzeba dojrzeć. ;-)
\|/ re: