Bi

1. Data: 2004-03-08 22:36:17

Temat: Bi
Od: "kairos" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy 19 letnia dziewczyna możę juz stwierdzći,że jest innej orintacji.Kocham
dziewczyne,jest jedyną dziewczyną która mnie tak bardzo pociąga.Jest też
jedyną osobą na której mi zależy.Miałam chłopaków ale było to całkiem puste
i powierzchowne.

1. Data: 2004-03-08 23:24:21

Temat: Re: Bi
Od: "kurzy" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy 19 letnia dziewczyna możę juz stwierdzći,że jest innej orintacji? Kocham
> dziewczyne,jest jedyną dziewczyną która mnie tak bardzo pociąga.

Skoro nie pociągają Cię inne dziewczyny, to chyba nie jesteś innej orientacji.

Jest też
> jedyną osobą na której mi zależy.
Miałam chłopaków ale było to całkiem puste
> i powierzchowne.

Tzn? Uściślij.

Moim zdaniem można czuć coś w rodzaju miłości do przyjaciół. Kiedy
spotykasz "bratnią duszę" można coś takiego odczuwać. Jednak mimo wszystko
wydaje mi się, że jest to nienaturalne. Rozważ fakt, że z przyjaciółką nigdy
nie będziesz miała dzieci. Gdyby Twoja Mama nie myślała w ten sposób, Ciebie
nie było by na świecie :) Poza tym zastanów się, czy Twój pociąg do
przyjaciółki nie wynika ze złych kontaktów z jakąś bliską Ci osobą tej samej
płci (lub może przeciwnej - sam już nie wiem).

Pozdrawiam

Kurzy

P.S. Możliwe, że znajdą się kiedyś chłopcy, których towarzystwo nie wyda Ci się
nijakie. Nie poddawaj się za młodu :)

1. Data: 2004-03-08 23:42:02

Od: ".:Mario:." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> [...]
> dziewczyne,jest jedyną dziewczyną która mnie tak bardzo pociąga.Jest też
> jedyną osobą na której mi zależy.Miałam chłopaków ale było to całkiem

IMHO sama watpliwosc powoduje istnienia wysokiego prawdopodobienstwa, ze NIE
jestes lesbijka (mam nadzieje ze te okreslenie nie ma charkteru
negatywnego). Moze wystepowac tu jakies zachwianie osobowosci i dlatego
najlepiej zglosic sie do specjalisty - psychoterpaeuty, ktory za pomoca
odpowiednich metod postara sie wyluskac czego na prawde chcesz. Gdybys byla
lesbijka, ten post by sie tu nie pojawil, choc oczywiscie to nie wyklucza i
takiej mozliwosci. Rozwiazan moze byc wiele, np. taka ze jakis mezczyzna Cie
kiedys skrzywdzil. Odpowiedzi na pewno jednak nie znajdziesz na grupie.

1. Data: 2004-03-09 09:24:52

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kairos" <k...@p...onet.pl>

> [...]
> bardzo pociąga.Jest też jedyną osobą na której mi zależy.
> Miałam chłopaków ale było to całkiem puste i powierzchowne.

Kochać można herosów sportowych czy idoli estrady a nawet
Pana Jezusa ale miłość platoniczna a współżycie seksualne
to dwie zupełnie różne swery erotyzmu więc uczucia jakie żywisz
do swojej koleżanki świadczą o Twojej zdolności do kochania
niekoniecznie o Twojej orientacji.
Istnieje wiele kobiet którym przyszło żyć w męskim ciele więc jeśli
faktycznie jesteś facetem który ma kobiece ciało to nic nie stoi
na przeszkodzie byś znalazła sobie taką Venus w ciele Herkulesa
bowiem prawdziwa miłość to nie miłość do czyichś członków lub
powabów ale miłość do wnętrza czyli "duszy". :-)
\|/ re:

1. Data: 2004-03-09 09:48:17

Od: "Matania" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jakieś poplątanie z pomieszaniem, dowiadujemy się, że homo jest anaturalne
oraz że lezbijka to facet w ciele kobiety, no ludzie, co to jest jakaś
szkółka niedzielna?przyjrzyj się sobie w oderwaniu od uprzedzeń innych
ludzi, być może to jest ten problem - Twój strach przed ewentualną złą
reakcją otoczenia gdyby się okazało, że jednak jesteś homo? o ile wiem
orientacja seksualna u 19-latki jest już określona, teraz tylko pytanie w
jakim procencie, być może jesteś bi i jesteś w stanie postępować zgodnie z
naturą (hihi) chociaż jeśli kochasz tę dziewczynę to raczej później, i jak
Ty sobie z tym poradzisz, tu tylko specjalista i ew. odpowiednia grupa
wsparcia. niestety nie mam żadnych konkretnych namiarów ale jeśli chcesz
mogę popytać znajomych,którzy są homo i są świetnymi otwartymi ludźmi przy
okazji. daj znać na priv.a przyjaźń jeśli jest prawdziwa,powinna
przetrwać.serdecznie pozdrawiam, Matania

1. Data: 2004-03-09 10:04:19

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Matania" <m...@p...onet.pl>
> [...]

> mogę popytać znajomych,którzy są homo i są świetnymi otwartymi
> ludźmi przy okazji. daj znać na priv.a przyjaźń jeśli jest prawdziwa,

właśnie haha :)
"przyjrzyj się sobie w oderwaniu od uprzedzeń innych ludzi"
a więc określ: "czy podoba Ci się cipka i cycki a może co innego
i co tak naprawdę sprawia, że kochasz drugą osobą DOKŁADNIE
taką jaka jest z jej fizycznością bo czy miłość o której napisałaś
ustąpiła by nagle jak za dotknięciem różdżki czarodziejskiej
gdyby obiekt Twojej miłości rozebrał się a odsłaniając swoje
wdzięki ukazał by zwykłego kutasa?. :-)
\|/ re:

1. Data: 2004-03-09 10:08:59

Od: "Matania" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak

> [...]
> ustąpiła by nagle jak za dotknięciem różdżki czarodziejskiej
> gdyby obiekt Twojej miłości rozebrał się a odsłaniając swoje

skąd wiesz,że zwykłego?:)))
pozdrawiam,Matania

1. Data: 2004-03-09 10:19:13

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> skąd wiesz,że zwykłego?:)))
> pozdrawiam,Matania

ach sorry
nie wziąłem poprawki na gadżety :-(
\|/ re:

1. Data: 2004-03-09 10:52:33

Od: "Matania" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak

> ach sorry
> nie wziąłem poprawki na gadżety :-(
> \|/ re:

pytanie było konkretne dość więc rozważania na temat tego czy płeć jest w
ogóle istotna w kontekście prawdziwej miłości tudzież zazdrości na przykład
o penisa uważam za niestosowne:)

oraz serdecznie za wygłupy przepraszam,Matania

1. Data: 2004-03-09 10:56:20

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak
napisał:

> [...]
> bowiem prawdziwa miłość to nie miłość do czyichś członków lub
> powabów ale miłość do wnętrza czyli "duszy". :-)

W uzupełnieniu (i nieco "biologicznie"):

Identyfikacja z płcią (płeć psychologiczna) i
ukierunkowanie popędu płciowego to dwie różne rzeczy.
Przykładowo - w przypadku niezgodności płci genitalnej z psychologiczną
jak u osób pragnących "zmienić płeć" czynnikiem
utrudniającym podjęcie decyzji bywa fakt, że w nowej sytuacji
muszą inaczej ukierunkować popęd płciowy.
Odwrotnie - znam historię osoby niezadowolonej z przedwczesnej
decyzji o zmianie płci - przyczyną decyzji była wyłącznie
chęć związania się z osobą, która przed zmianą płci
była tej samej płci co osoba operowana.
Chodziło jej o to aby mogły się związać w majestacie prawa
i bez naruszania norm religijnych, a potem było już "po ptakach".

Oczywiście opisana przez autorkę wątku sytuacja nie dotyczy
tego problemu - piszę o tym ponieważ często łączy nam się
w jedno "płeć psychologiczna" i "ukierunkowanie popędu".

Jak zauważasz "ukierunkowanie popędu" a "ukierunkowanie miłości"
to jeszcze coś innego :-)

Może więcej informacji pozwalających coś poradzić uzyskalibyśmy
gdyby autorka napisała coś o swoich preferencjach erotycznych
(kto bardziej jej się podoba - chłopacy/dziewczyny) i na ile
czyje się "ustabilizowana" w tych preferencjach. Chodzi tu o kwestię
czysto praktyczną - jak wiązać się (erotycznie/platonicznie)
z osobą o której pisze. W domyśle mam ponadto możliwe
kwestie oporu środowiska przy próbie wiązania się na trwałe
z osobą tej samej płci, trudności w realizacji celu jakim
jest wychowanie dzieci w takim związku
(sam zresztą jakoś nie mogę się przekonać
do pomysłu adopcji przez pary homoseksualne),
oraz to o czym piszesz - czyli "niesprawdzoną" do końca
(bo cóż to jest kilka przelotnych znajomości z chłopakami)
opcję znalezienia osoby "duchowo atrakcyjnej" lecz
płci przeciwnej - co mogłoby z kolei ukierunkować
preferencje erotyczne ku chłopakom.

pozdrawiam
vonBraun

Ten potwór nazywa sie tak lagodnie... niesmialość
o ksiazce
Rajkska Jablon
czy powinienem to wysłac czy zostawić
Zagadka, Holmsie