Bi

1. Data: 2004-03-09 11:03:50

Temat: Re: Bi
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Matania" <m...@p...onet.pl>
news:c2k7ph$9d8$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> pytanie było konkretne dość więc rozważania na temat tego czy płeć
> jest w ogóle istotna w kontekście prawdziwej miłości tudzież
> zazdrości na przykład o penisa uważam za niestosowne:)
>
> oraz serdecznie za wygłupy przepraszam,Matania

ja też przepraszam i cieszę się, że tak łatwo nam poszło rozróżnienie:
miłości od fizycznego pożądania (popędu) oraz sposobów jego
zaspokojenia które niektórzy (ciemniaki) nazywają perwersją. ;D
\|/ re:

1. Data: 2004-03-09 11:39:28

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Autpooprawka:

Użyłem terminu "płeć genitalna"
miałem na myśli oczywiście "płeć biologiczną"
(genitalną + genetyczną + somatyczną)
które zwykle zgadzają się ze sobą.

vonBraun

1. Data: 2004-03-09 11:40:15

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@s...pl>

> [...] W domyśle mam ponadto możliwe
> kwestie oporu środowiska przy próbie wiązania się na trwałe
> z osobą tej samej płci, trudności w realizacji celu jakim
> jest wychowanie dzieci w takim związku
> (sam zresztą jakoś nie mogę się przekonać
> do pomysłu adopcji przez pary homoseksualne),
> oraz to o czym piszesz - czyli "niesprawdzoną" do końca
> (bo cóż to jest kilka przelotnych znajomości z chłopakami)
> opcję znalezienia osoby "duchowo atrakcyjnej" lecz
> płci przeciwnej - co mogłoby z kolei ukierunkować
> [...]

Ha! właśnie!
Takie tzw. pary homoseksualne to próby wpasowania niejako
na siłę naturalnych skłonności psycho-osobowościowych
do sztywnych norm obyczajowo-społecznych które jak zbyteczny
balast ciągną się kotwicą na drodze do postępu. Twoja vonBraunie
konkluzja jest także moim przemyśleniem:
"opcja znalezienia osoby "duchowo atrakcyjnej" lecz płci przeciwnej"
to jest przyszłość ;DDD
ale do tego (niestety) -- trzeba dojrzeć. ;-)
\|/ re:

1. Data: 2004-03-09 18:33:38

Od: "Grzesiu" <gdsoft@poczta[dot].onet[dot].pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kairos" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ...Miałam chłopaków ale było to całkiem puste
> i powierzchowne.

A to jest pełne i głębokie? Planujesz wspólne zamieszkanie, małżeństwo i
dzieci?

------
Gzesiu

Ten potwór nazywa sie tak lagodnie... niesmialość
o ksiazce
Rajkska Jablon
czy powinienem to wysłac czy zostawić
Zagadka, Holmsie