Białe małżeństwa

391. Data: 2009-07-24 20:31:09

Temat: Re: Białe małżeństwa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jul 2009 22:27:54 +0200, medea napisał(a):

> Potencjalne możliwości to masło maślane, pani polonistko.
>
> Ewa

Ok, poprawiam: UMIEJĘTNOŚCI.

392. Data: 2009-07-24 20:32:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Chyba miałaś tróję bez "minusu" z polskiego, ale i bez "plusu" :-D

Lepiej mieć trójkę bez minusa i plusa, niż w ogóle zero klasy, tak jak Ty.

http://so.pwn.pl/lista.php?co=rebus

Jak nie przeprosisz, to mam Cię za kompletną idiotkę.

Ewa

393. Data: 2009-07-24 20:33:55

Od: "Aicha z haremu ;\)" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> http://so.pwn.pl/lista.php?co=rebus
> Jak nie przeprosisz, to mam Cię za kompletną idiotkę.

Zaraz się dowiesz, że to antypatriotyczny spisek Stokrotki i s-ki :)

--
Pozdrawiam - Aicha

394. Data: 2009-07-24 20:37:01

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może lubią popatrzeć... Wszystko jedno, ale to poniżające jest dla
> mężczyzny.

Nie... chyba że mężczyzna nie jest mężczyzną tylko myśli wackiem i jajami...
to raczej jak wysyłanie własnej kobirty z kimś na koncert rokowy, skoro
osobićsie hałas już nie służy...

Pzdr
Paweł

395. Data: 2009-07-24 20:38:54

Od: "Aicha z haremu ;\)" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" napisał:

> Nie... chyba że mężczyzna nie jest mężczyzną tylko myśli wackiem i
> jajami...

To podkreślanie 25 cm na każdym kroku może i w tym kontekście o czymś
świadczyć :)

--
Pozdrawiam - Aicha

396. Data: 2009-07-24 20:40:01

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co? Uprawiały seks z gejami? czy ze sobą nawzajem?

A dziwi Cię, że kobieta uprawia seks z gejem?

Pzdr
Pawel

397. Data: 2009-07-24 20:41:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha z haremu ;) pisze:

> Zaraz się dowiesz, że to antypatriotyczny spisek Stokrotki i s-ki :)

Zaczynam się obawiać, czy się nie okaże, że XL wdepnęła do nie całkiem
polskiej rodziny. Byłaby kicha. ;)

Założę się, że szuka teraz bardziej przychylnych źródeł.

Ewa

398. Data: 2009-07-24 20:41:43

Od: "Aicha z haremu ;\)" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> A dziwi Cię, że kobieta uprawia seks z gejem?

U niej w parafii takie układy nie wychodzą na światło dzienne przy
wiście, to i nie wie, że są możliwe.

--
Pozdrawiam - Aicha

399. Data: 2009-07-24 20:42:41

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha z haremu ;)" <b...@t...ja> napisał w
wiadomości news:h4d66s$p4k$1@news.onet.pl...

> To podkreślanie 25 cm na każdym kroku może i w tym kontekście o czymś
> świadczyć :)

No cóż... ja bym się tak nie poniżał, podkreślając... ale ;o)

Pzdr
Paweł

400. Data: 2009-07-24 20:43:26

Od: "Aicha z haremu ;\)" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Zaczynam się obawiać, czy się nie okaże, że XL wdepnęła do nie
> całkiem polskiej rodziny. Byłaby kicha. ;)

Skoro Aicha to rysyjskie imię... :)

--
Pozdrawiam - Aicha

A wiecie że to działa .