Re: Białe małżeństwo po pierwszej ciąży.

From: "TAki Ktoś" <n...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Białe małżeństwo po pierwszej ciąży.
Date: 6 Feb 2004 22:59:33 +0100

OK :)
Ale powtarzam: przyszedłem tu nie po to by dostać "kopa w dupę"
ani po "dobrą radę i przytulenie" :))) Problem, o którym mówię
nie został jeszcze "przemielony" na tyle, by dawać ostateczne
rozwiązania.
Przyszedłem po wskazówki "techniczne", czyli "co jeszcze należy
przemielić". Jak będę miał dużo danych, to podejmę decyzję.
Z tym nie mam aż takiego problemu. Już mi się w życiu krótkim
zdarzyło kilka trudnych decyzji, np. z dużym oporem otoczenia itp.
Wy mi sugerujecie, że ja w sposób niedojrzały uciekam od jakiejś
decyzji, a jest dokładnie odwrotnie: dojrzewam do decyzji, by
zwrócić się z problemem "na zewnątrz", czyli do specjalisty,
bo to, co mogłem (-liśmy) zrobić sami, to zrobiliśmy (wg. mnie).
Ta grupa to tylko pewien "tani wstęp", żeby się lepiej
zorientować w temacie "a co myślą specjaliści i czego
mogę się po nich spodziewać".
Ale o tym już gdzie indziej, bo pojawiły się osoby,
które coś takiego zdają się oferować.