Białko w moczu

1. Data: 2004-04-05 20:01:42

Temat: Białko w moczu
Od: "Asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, Czy białko w moczu to coś poważnego ?
Powtórzyłam badanie, jutro odbiorę wynik.
Jestem zaniepokojona, może na zapas się martwię ?
Pozdr.Asia.

2. Data: 2004-04-05 21:29:03

Temat: Re: Białko w moczu
Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <a...@w...pl> napisał:

> Jestem zaniepokojona, może na zapas się martwię ?

poszukaj w archiwum - bylo o tym wielokrotnie...

--
Psychik
howuser&userid=360448

3. Data: 2004-04-05 21:30:48

Od: Drwal <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Psychik 5 kwietnia 2004, 23:29:03, szrajbnął:

> poszukaj w archiwum - bylo o tym wielokrotnie...

Psychik - przyszedles tu tylko do archiwum odsylac czy jestes
15-letnim omnibusem? Najpierw prawo, teraz medycyna... ;)

--
Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

4. Data: 2004-04-05 21:37:17

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Drwal" <w...@s...com> napisał:

> Psychik - przyszedles tu tylko do archiwum odsylac

przeczytaj netykiete i nie idz pod wlos, bo czytam te grupe od dawien
dawna, zanim Ty jeszcze do liceum poszedles...

--
Psychik
howuser&userid=360448

5. Data: 2004-04-06 09:23:56

Od: Drwal <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Psychik 5 kwietnia 2004, 23:37:17, szrajbnął:

> przeczytaj netykiete i nie idz pod wlos, bo czytam te grupe od dawien
> dawna, zanim Ty jeszcze do liceum poszedles...

Nie zatrzymuj sie na pierwszych slowach mojej wypowiedzi. Dojdz do
smeila...

6. Data: 2004-04-07 08:17:28

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Asia" <a...@w...pl> napisał w
>
> Witam, Czy białko w moczu to coś poważnego ?
> Powtórzyłam badanie, jutro odbiorę wynik.
> Jestem zaniepokojona, może na zapas się martwię ?

Zadanie nerek polega między innymi na odfiltrowywaniu substancji ważnych dla
życia, aby nie były one wydalane z moczem. Do tych substancji należy białko.
Zbyt duże stężenie białka w moczu dowodzi, że nerki niedostatecznie wykonują
to zadanie. Oczywiście w ocenie sytuacji, ważne jest stężenie białka w
moczu. Generalnie, poziom białek w moczu powyżej normy pojawia się w
chorobach nerek oraz przy ich przeciążeniu - na przykład przy wysiłku
sportowym.

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl