Bicie serca - 9-10 tydzień (?)

1. Data: 2004-09-01 09:48:48

Temat: Bicie serca - 9-10 tydzień (?)
Od: "jarek" <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie,

czy możliwe jest by w 9 - 10 tygodniu ciąży nie zauważono na badaniu USG
bicia serca??
Czy nie zauważalna jeszcze praca serca jest normalna czy raczej nie...

Prosze o pilną pomoc.

2. Data: 2004-09-01 10:27:43

Temat: Re: Bicie serca - 9-10 tydzień (?)
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jarek" <j...@y...com> napisał w wiadomości
> Mam pytanie,
>
> czy możliwe jest by w 9 - 10 tygodniu ciąży nie zauważono na badaniu USG
> bicia serca??
> Czy nie zauważalna jeszcze praca serca jest normalna czy raczej nie...

A czy wiek ciążowy jest NA PEWNO prawidłowo określony? Potraficie określić
datę owulacji? Przy nieregularnych cyklach data ostatniej miesiączki jest
mało wiarygodna.........
Co do pytania - przy dobrze określonym wieku ciążowym powinna być już
zauważalna akcja serca płodu. Zróbcie za kilka dni kontrolne usg.
Trzymam kciuki.

Pozdr. Ewa

3. Data: 2004-09-01 10:40:30

Od: "jarek" <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie to wygląda tak. Cykle raczej regularne, pierszy dzień ostatniej
miesiączki - 20 czerwiec, ostatni jej dzień 25 czerwiec.
Na badaniu USG (mam olbrzymie wątpliwości co do rzetelnosci w wykonaniu tego
badania) wychodzi zarodek 17 mm, wiek 6 tygodni (?).
Brak widocznego bicia serca. Wstępna diagnoza - płód obumarły. Tylko że nic
tu się nie zgadza. Ani wiek, ani wielkość, brak jakich kolwiek dolegliwości.
Wszelkie oznaki organizmu - SĄ!! Olbrzymi apetyt, powiększone piersi itd.
Pani Ewo, proszę o komentarz...

4. Data: 2004-09-01 10:48:39

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tylko że nic
> tu się nie zgadza. Ani wiek, ani wielkość, brak jakich kolwiek
dolegliwości.
> Wszelkie oznaki organizmu - SĄ!! Olbrzymi apetyt, powiększone piersi itd.

Istnieje cos takiego jak puste jajo płodowe - organizm matki zachowuje się
wówczas tak jakby kobieta była w ciazy ale zarodek obumiera na początku
ciązy i praktycznie sie wchłania.

HaNkA

5. Data: 2004-09-01 11:13:29

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jarek" <j...@y...com> napisał w wiadomości

Wolałbym nie komentować, bo moje doświadczenia są mało
optymistyczne..........ale z cyklami bywa różnie, może ten akurat był
nietypowy. Na Waszym miejscu zrobiłabym kontrolne usg i poziom beta hcg we
krwi - powinno to wyjaśnić sytuację.
Życzę dobrych wiadomości.

Pozdr. Ewa

6. Data: 2004-09-01 11:17:59

Od: "jarek" <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Życzę dobrych wiadomości.
>
> Pozdr. Ewa

Jest jakaś szansa że mogą być dobre??? :-( (wieści oczywiście)

7. Data: 2004-09-04 05:38:56

Od: "Ishdi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

istnieje możliwość, że aparat usg jest uszkodzony(ja tak miałam za II razem,
ale za I niestety był sprawny)
poszukajcie właściciela usg 3D(trójwymiarowe)
moge podać w Szczecinie

8. Data: 2004-09-07 13:07:12

Od: "Edyta" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poszukajcie właściciela usg 3D(trójwymiarowe)
> moge podać w Szczecinie

Bardzo proszę o namiary usg 3d w Szczecinie (wraz z ceną).

Edyta

Boląca pacha ;(
uciążliwe gardło...
Lekarze e UK
alergia a honorowe krwiodastwo
biały język,brudne zęby,na wargach żółta wydzielina, nieświeży oddech po nocy