Re: Biedoń w Słupsku

Data: 2014-11-29 15:21:25
Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: Trybun <i...@j...ru>

W dniu 2014-11-29 o 14:46, Chiron pisze:

> Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości

owicz-robert-biedron-jest.html

> [...]
> Waldorff. Facet wcale się z tym nie krył- zabierał wszędzie ze soba
> swojego partnera. To może nawet szokowało. Jednakże Waldorff nie
> promował homoseksualizmu. Ot- taki był. To jego preferencje, i jego
> sprawa. A za to, co robił dobrego dla naszej kultury- ma wdzięczność
> pokoleń Polaków.
> Co możesz pozytywnego powiedzieć o Biedroniu? Co robi dla innych?
>
> --
>
> Chiron
>
> p.s.
> plugawstwa, które robi Biedroń innym panom darujmy sobie.

No niestety, nie taki wspaniały skoro publicznie wyraża takie zdanie o,
jeszcze raz powtórzę - człowieku który nie robi nikomu nic złego. Może i
istotnie Ty coś o nim wiesz więcej, mi jednak pozostaje go oceniać tylko
po tej jednej wypowiedzi.
Widziałem może z 10 razy Biedronia w TV, nigdy w tym czasie nawet pół
słowa powiedział o homoseksualizmie. Dlaczego uczciwy,,ano tylko ze
względu na towarzystwo w jakim się znajduje na Wspólnej. W otoczeniu
złodziei, zdrajców, różnego rodzaju malwersantów i najzwyklejszych w
świecie kłamców w żywe oczy, postać Biedronia to istny anioł. Kto tu
służy diabłu, te wymienione kanalie czy ten co nie robi tych wszystkich
niegodziwości?

Co mogę powiedzieć o Biedroniu?, ani razu mi w niczym nie podpadł,. Czy
zasługuje na zaszczyt bycia posłem na sejm, jak najbardziej - oczywiście
tylko wobec tego jakie to indywidua mają od lat ostoje na Wspólnej w
Warszawie. Poza tym niczym szczególnym się nie wyróżnia.

Jakie plugastwa, miłość do drugiego człowieka to plugastwo? Bo przecież
Ty chyba w odróżnieniu od tępych homofobów odróżniasz zagadnienie
homoseksualizmu od uprawiania seksu analnego?