Biedoń w Słupsku

1. Data: 2014-11-28 13:08:49

Temat: Biedoń w Słupsku
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Myślę że wygra te wybory, bo w Słupsku jest dogrywka, ludzie popierają Biedonia i
myślę że dlatego;

http://watykanizacja.blogspot.com/2014/11/jan-giriat
owicz-robert-biedron-jest.html

2. Data: 2014-11-28 15:50:37

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-28 o 13:08, glob pisze:
> Myślę że wygra te wybory, bo w Słupsku jest dogrywka, ludzie popierają Biedonia i
myślę że dlatego;

> http://watykanizacja.blogspot.com/2014/11/jan-giriat
owicz-robert-biedron-jest.html

Akurat myślę że świadomie wybierasz wypowiedź jakiegoś przygłupa w
sutannie aby kościołowi dokopać.
A co do Biedronia, owszem ma duże szansę, ,ale tylko dlatego bo nie
tylko wygląda ale jest uczciwym człowiekiem. Zdanie jakiegoś oszołoma w
sutannie nic nie zmienia w tej materii.

3. Data: 2014-11-28 20:27:08

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości

> [...]
> wygląda ale jest uczciwym człowiekiem. Zdanie jakiegoś oszołoma w sutannie
Znasz tego księdza? Ja mam zaszczyt Go znać. Na jakiej podstawie nazywasz Go
oszołomem? Co takiego przygłupiego powiedział? Podpisuję się pod każdym Jego
słowem.

--

Chiron

---
Avast.

4. Data: 2014-11-29 05:32:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Sam widzisz z postu Chirona, jakim kurestwem są katolicy i normalni polacy tak tych
smrodów mają dość, że po takich wypowiedziach robią dokładnie naodwrót.

5. Data: 2014-11-29 14:35:09

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-28 o 20:27, Chiron pisze:

> [...]
> Znasz tego księdza? Ja mam zaszczyt Go znać. Na jakiej podstawie
> nazywasz Go oszołomem? Co takiego przygłupiego powiedział? Podpisuję

Wypowiadam się tylko na podstawie tego co jest pod tym linkiem,
zakładając jednocześnie że jest to prawda. Zarzucając człowiekowi który
nie robi nikomu nic złego kult śmierci i służbę szatanowi ten ksiądz w
pełni zasługuje na te miana którymi go nazwałem. Tobie, skoro popierasz
takie chore majaki, proponuje choć przez chwilę zastanowić zanim
udzielisz poparcia takim ludziom.

6. Data: 2014-11-29 14:37:43

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-29 o 05:32, glob pisze:
> Trybun
> Sam widzisz z postu Chirona, jakim kurestwem są katolicy i normalni polacy tak tych
smrodów mają dość, że po takich wypowiedziach robią dokładnie naodwrót.

Jak na razie nie widzę nic takiego aby mieć pretensje do ogółu
katolików, jako takich.

7. Data: 2014-11-29 14:46:45

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zasługuje na te miana którymi go nazwałem. Tobie, skoro popierasz takie
> chore majaki, proponuje choć przez chwilę zastanowić zanim udzielisz

To wspaniały człowiek. Coś o tym wiem. I wiedzą też ci, którym w życiu
pomógł. Co takiego powiedział? Ano- że Biedroń służy szatanowi, i że szerzy
kult smierci. No a czymże innym do jasnej Anielci zajmuje się tfu Biedroń?!
Ten facet niemal 100% swojej aktywności społecznej wkłada w promocję
homoseksualizmu. No to ja się pytam: służy diabłu? Przecież to oczywiste. I
czymże innym jest propagowanie homoseksualizmu, jak nie szerzeniem kultu
smierci?
Weź porównaj sobie człowieka, który też był homoseksualistą- Jerzy Waldorff.
Facet wcale się z tym nie krył- zabierał wszędzie ze soba swojego partnera.
To może nawet szokowało. Jednakże Waldorff nie promował homoseksualizmu. Ot-
taki był. To jego preferencje, i jego sprawa. A za to, co robił dobrego dla
naszej kultury- ma wdzięczność pokoleń Polaków.
Co możesz pozytywnego powiedzieć o Biedroniu? Co robi dla innych?

--

Chiron

p.s.
plugawstwa, które robi Biedroń innym panom darujmy sobie.

---
Avast.

8. Data: 2014-11-29 14:57:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Sam widzisz z postów Chirona, a tak twierdzi większość katolików, że sraczka
nienawiści co im cieknie po kulosach jest wspaniała i tym samym społeczeństwo, im
bardziej katole trzęsą się z nienawiści, z pyska piana leci, a gały wytrzeszczone,
pokazują że im coś ostro uciska mózg, tym bardziej ludzie głosują przeciwko oszołomom
i Biedoń pewnie wygra.

9. Data: 2014-11-29 15:21:25

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-29 o 14:46, Chiron pisze:

> [...]
>
> Chiron
>
> p.s.
> plugawstwa, które robi Biedroń innym panom darujmy sobie.

No niestety, nie taki wspaniały skoro publicznie wyraża takie zdanie o,
jeszcze raz powtórzę - człowieku który nie robi nikomu nic złego. Może i
istotnie Ty coś o nim wiesz więcej, mi jednak pozostaje go oceniać tylko
po tej jednej wypowiedzi.
Widziałem może z 10 razy Biedronia w TV, nigdy w tym czasie nawet pół
słowa powiedział o homoseksualizmie. Dlaczego uczciwy,,ano tylko ze
względu na towarzystwo w jakim się znajduje na Wspólnej. W otoczeniu
złodziei, zdrajców, różnego rodzaju malwersantów i najzwyklejszych w
świecie kłamców w żywe oczy, postać Biedronia to istny anioł. Kto tu
służy diabłu, te wymienione kanalie czy ten co nie robi tych wszystkich
niegodziwości?

Co mogę powiedzieć o Biedroniu?, ani razu mi w niczym nie podpadł,. Czy
zasługuje na zaszczyt bycia posłem na sejm, jak najbardziej - oczywiście
tylko wobec tego jakie to indywidua mają od lat ostoje na Wspólnej w
Warszawie. Poza tym niczym szczególnym się nie wyróżnia.

Jakie plugastwa, miłość do drugiego człowieka to plugastwo? Bo przecież
Ty chyba w odróżnieniu od tępych homofobów odróżniasz zagadnienie
homoseksualizmu od uprawiania seksu analnego?

10. Data: 2014-11-29 15:22:35

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-29 o 14:57, glob pisze:
> [...]
pokazują że im coś ostro uciska mózg, tym bardziej ludzie głosują przeciwko oszołomom

Przyczyn może być wiele, Chiron może trochę prowokuje, może lubi się
droczyć, itd. A w rzeczywistości jest facetem że do rany przyłóż..

Jak nie rtęciówki, to szczepionki...
Zbrodniarz
Coraz większe problemy z buractwem.
Taaaaak, Polacy WIERZĄ w uczciwość wyborów!
Metafizyczna Patologia