Biedoń w Słupsku

141. Data: 2014-12-05 21:16:21

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:e23d07ae-0b2b-40e0-a39b-74fe3f64ad10@googlegrou
ps.com...
>Chiron
>Dzieci są z poprzednich związków, lub z adopcji bo w polsce można adoptować
>pojedyńczo, czyli jedna osoba, nie musi być rodziny, można adoptować
>Itd

No właśnie ta ostania metoda jest bardzo niepokojąca: przespać się z
facetem. Rozchodzi mi się o to, że 2 facetow właśnie...no tego- śpi ze
sobą:-). I jak oni to dziecko zmajstrują, co?

--

Chiron

---
Avast.

142. Data: 2014-12-05 21:17:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Dec 2014 20:59:52 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> No własnie. To mnie trochę wręcz niepokoi: jak 2 panów spłodzi sobie
> dzieciaka?

Ależ jak sobie spłodzą, to niech sobie mają (he he) - tylko wara od tych
spłodzonych heteroseksualnie :-|

143. Data: 2014-12-05 21:19:01

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

> Ależ jak sobie spłodzą, to niech sobie mają (he he) - tylko wara od tych
> spłodzonych heteroseksualnie :-|

No własnie 2 panów zrobi sobie dzieciaka. Gender robi wyraźne postepy:-)

--

Chiron

---
Avast.

144. Data: 2014-12-05 21:21:03

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
> [...]

> dzieciaka?

Ależ jak sobie spłodzą, to niech sobie mają (he he) - tylko wara od tych

Nie pozostaje ci nic innego jak biec do ośrodka adopcyjnego i adoptować, bo homki ci
wyadoptują i stworzą normalny dom.

145. Data: 2014-12-05 21:24:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Czy geje i lesbijki mogą wychowywać dzieci?
Oczywiście, że tak. W Polsce, podobnie jak w wielu innych krajach na świecie, geje i
lesbijki wychowują dzieci. Robią to bez niczyjego przyzwolenia, nakazów czy zakazów.
Jeśli para gejów lub lesbijek naprawdę chce zostać rodzicami, może to zrobić. [...]
Zapomina się, że zgodnie z Komitetem Przeciw Homofobii kilkadziesiąt tysięcy dzieci
wychowuje się w Polsce w rodzinach homoseksualnych. I że to właśnie ze względu na
stygmatyzację społeczną tego typu rodziny zmuszone są do życia w kłamstwie. Znajome
lesbijki wychowujące synka udają, że są kuzynkami. Wiedzą, że gdyby wydał się ich
sekret, miałyby problemy w pracy, rodzinie, bloku, a dziecko w szkole. [...]
Dzieci wychowywane w rodzinach homoseksualnych pochodzą z poprzednich związków
heteroseksualnych, część z adopcji przez jednego z rodziców (co w Polsce jest
możliwe), ze sztucznego zapłodnienia lub od matek zastępczych.
Geje i lesbijki, którzy chcą stworzyć rodzinę i mieć dzieci, nie muszą dostawać od
nikogo pozwolenia - biologia i biotechnika potrafią rozwiązać te problemy.
Problemem nie jest więc prawo do adopcji dzieci przez pary homoseksualne, ale
stosunek społeczeństwa do wychowywania dzieci przez takie pary. [...]
Dyskusje opierają się również na wyidealizowanym schemacie rodziny heteroseksualnej,
do którego to porównuje się często rodzinę homoseksualną. Czy zapewni ona takie same
wartości jak rodzina heteroseksualna? Czy tatuś zastąpi mamusię i odwrotnie?
Uważam, Że podstawą do ewentualnej odmowy przyzwolenia na wychowywanie dziecka w
rodzinie homoseksualnej powinno być wykazanie szkodliwości takiego postępowania, a
nie jedynie sąd wartościujący moralnie, który dyskryminuje całą populację gejów i
lesbijek. Jak do tej pory szkodliwości homorodzicielstwa nie udowodniono. Wprost
przeciwnie. Zgodnie z badaniami Amerykańskiego Towarzystwa Psychologicznego dzieci
rodziców homoseksualnych są tak samo przystosowane społecznie jak te wychowane przez
rodziców heteroseksualnych. Nie potwierdzono też wielu innych stereotypów związanym z
rodzicielstwem gejów i lesbijek: dzieci wychowywane przez rodziców homoseksualnych
niczym nie różniły się od swoich heteroseksualnych rówieśników. W przeważającej
większości były heteroseksualne, miały wsparcie w swoich rodzinach, nie dochodziło do
żadnych patologii (np. wykorzystywania seksualnego dzieci). [...] Osoby
heteroseksualne nie mają monopolu na dobre rodzicielstwo. Jest ono niezależne od
orientacji seksualnej, w każdej grupie znajdziemy rodziców lepiej i gorzej
sprawdzających się w swojej roli. Tak długo, jak będziemy podtrzymywać mity i
uprzedzenia wobec rodziców homoseksualnych, tak długo będziemy skazywać dzieci
wychowywane w takich rodzinach na cierpienie i niebezpieczeństwa związane z ich
nieuregulowanym statusem prawnym. Ze względu na dobro dzieci powinno nam zależeć na
obalaniu niesprawiedliwych stereotypów. W przeciwnym razie pozostanie jedynie
odebranie dzieci ich homoseksualnym rodzicom i umieszczenie ich w domu dziecka. Czy o
to chodzi głosicielom zasady, że gejom i lesbijkom nie wolno powierzać dzieci?

Adopcja w Europie Adopcja dzieci, wspólna lub przez drugiego partnera, przez pary
homoseksualne, możliwa jest w następujących krajach Europy: Dania (od 1999 r.),
Holandia (od 2001 r.), Szwecja (od 2003 r.), Hiszpania, Wielka Brytania, Belgia,
Niemcy (od 2005 r.), Islandia (od 2006 r.).

146. Data: 2014-12-05 21:59:31

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Chiron c...@o...eu ...

> Człowieku- sam manipulujesz. O czym w ogóle piszesz? Czy jak napiszę,
> że koprofagia polega na jedzeniu odchodów- i czuję do koprofaga
> obrzydzenie- to jest to koprofobia?!

Wszystko po kolei.
Zacznijmy od tego, czy juz wiesz co to homofobia i jakie ma szerokie
znaczenie?

147. Data: 2014-12-05 22:41:29

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:XnsA3FAD8BF067ADbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
..
> Użytkownik Chiron c...@o...eu ...

> Wszystko po kolei.
> Zacznijmy od tego, czy juz wiesz co to homofobia i jakie ma szerokie
> znaczenie?
wikipedia:
"Homofobia - irracjonalny strach przed homoseksualizmem i homoseksualistami,
awersja, nieufność, nienawiść i wrogość do nich oraz ich dyskryminacja"

i?

--

Chiron

---
Avast.

148. Data: 2014-12-05 22:43:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-05 20:26, Chiron pisze:

> Ich los mnie mało obchodzi. Skąd Ci wyszło, że się o nich troszczę?
> Napisałem tylko, ze nawet mi ich żal. Ot- do tej pory gzili się po
> swojemu w klubach czy swoich domach- i nikogo to nie obchodziło. Dziś
> ci, którzy etatowo nieraz przemawiają w ich imieniu pakują ich w niezłą
> kabałę. Wielu to widzi- po co facetowi, który miał w życiu z 500
> partnerów adopcja dziecka? Po to jest homo, żeby nie mieć rodziny, tak?
> No ale jak będzie musiał adoptować?

Martwisz się, że będzie musiał?

Ewa

149. Data: 2014-12-05 22:46:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Martwisz się, że będzie musiał?

Tak, bo wtedy ktoś może zrozumieć, że jak sam nie ruszy 4 liter i nie zrobi
z tym porządku- to pora umierać. I wtedy ta jak do tej pory nie wadząca na
ogół nikomu mniejszość (1,5 do 3%) zacznie być szykanowana- i to ostro...

--

Chiron

---
Avast.

150. Data: 2014-12-05 22:48:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-05 22:46, Chiron pisze:

> Tak, bo wtedy ktoś może zrozumieć, że jak sam nie ruszy 4 liter i nie
> zrobi z tym porządku- to pora umierać.

Za mało ruszają czterema literami? Chironie, cóż za wyznanie! ;)

Ewa

Jak nie rtęciówki, to szczepionki...
Zbrodniarz
Coraz większe problemy z buractwem.
Taaaaak, Polacy WIERZĄ w uczciwość wyborów!
Metafizyczna Patologia