Biedoń w Słupsku

11. Data: 2014-11-29 17:28:28

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Chiron tylko dlatego poszedł do kościoła, by mógł znaleźć ujście swoim żądzom
tępienia i mordowania i niestety taki elektorat razem z księżmi stanowi kościół. Ty
widziałeś aby ktoś skakał na rudego, bo rudy i rudego wolno kopać? Jeśli to samo
robisz w imi Boga, to akcent w zdaniu pada na Boga i nagle okazuje się że to samo co
powyżej nagle można, by swoje złe, nienawistne rządze na kimś odbić i go biczować
rzeczami, które nikt nie jest wstanie zrealizować.

12. Data: 2014-11-29 19:35:22

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Myślę że wygra te wybory, bo w Słupsku jest dogrywka, ludzie popierają Biedonia i
myślę że dlatego;

> http://watykanizacja.blogspot.com/2014/11/jan-giriat
owicz-robert-biedron-jest.html

Walczy ochoczo z kosciolkowymi, ale jeszcze bardziej ochoczo
popierdala w jarmulce, ot urobiony prze pejsate mozgi sodomita,
jak ty.

A kiedy wszyscy sie zorientuja, bedzie jak z ks.Jankowskim.
Jak to mu michnik jajka lizal, ale wszystko do czasu.
Kiedy Jankowski skapnal sie co jest grane, zostal antysemita.

Niby po kiego ch..ja Hartman poszedl na uczelnie wyzsza katoli?
Aby rozjebac kosciol, proste.

Glupie gojce miotaja sie od lewa do prawa w cyrku.
https://www.youtube.com/watch?v=lWIpFvGrNak

13. Data: 2014-11-29 19:45:29

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Trybun
> Sam widzisz z postów Chirona, a tak twierdzi większość katolików, że sraczka
nienawiści

No i? Japonce tez sa zamknietym panstwem, nikt ich od kołtunów
nie wyzywa, urobiony sodomito.
A tym czasem "koltunstwo" w Australii:
http://www.customs.gov.au/site/offshore-communicatio
n-campaign-people-smuggling.asp

Lub "koltunstwo" w izraelu:
http://swiat.newsweek.pl/nowi-imigranci-niemile-widz
iani-w-izraelu,86805,1,1.html

W zydolandzie natomiast Stolcman nawoluje: "multi kulti jest fajne"
pelnom gebom:
http://www.nacjonalista.pl/2012/12/14/kwasniewski-po
stawmy-na-imigracje-i-multikulturalizm/

Niech se stolcman jedzie do Szwecji, Francji albo do
Niemiec i nawoluje, moze nie dostanie wpierdol od
tamtejszych "koltunow" ktorzy dostali wpierdol od
muslimow.

14. Data: 2014-11-29 19:54:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Szklan
Biedoń to normalny człowiek.
Jedynymi w Polsce zboczeńcami jest kler katolicki i przecież twój żydek Jezus,
pedofili nakazał, wieszać im kamień u łba i topić, ale jak się jest skrajnie
zdeprawowanym, to sra się po kulosach z nienawiści, a do zboczeńców się modli. Jak
widać w Supsku wolą normalnego geja od zboczonego katolika, bo mają po uszy już
katolickiej patologii, co z pyska żygi nienawiści jakby katol był opętany.

15. Data: 2014-11-29 20:30:19

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-28 13:08, glob pisze:
> Myślę że wygra te wybory, bo w Słupsku jest dogrywka, ludzie popierają Biedonia i
myślę że dlatego;

> http://watykanizacja.blogspot.com/2014/11/jan-giriat
owicz-robert-biedron-jest.html

Ten ksiądz to taki podkolorowany na tym zdjęciu, czy to zwykły wiejski
alkoholus?

Pozdrawiam,
MW

16. Data: 2014-11-29 20:37:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

owicz-robert-biedron-jest.html

> Ten ksiądz to taki podkolorowany na tym zdjęciu, czy to zwykły wiejski
> alkoholus?

a ty to anonimowy menel czy zwykły troll?

--

Chiron

---
Avast.

17. Data: 2014-11-29 20:41:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wolim
> [...]
owicz-robert-biedron-jest.html

Ten ksiądz to taki podkolorowany na tym zdjęciu, czy to zwykły wiejski

Nie wiem, ale wśród księży akoholilizm powszechny, bo seks zastępują opijstwem. Tak
jak rzucasz papierosy to szukasz zastępstwa, czyli tonami dropsy jakieś wcinasz, a że
seks jest naturalny to walczyć z nim trzeba non stop więc wóda jest powszechna, są
bardziej rozpici niż nie jeden deliryk.

18. Data: 2014-11-30 00:36:31

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-11-29 15:22, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Przyczyn może być wiele, Chiron może trochę prowokuje, może lubi się
> droczyć, itd. A w rzeczywistości jest facetem że do rany przyłóż..

Kiedyś na grupach bywał Jądryś. Też trochę przykładał, co prowokowało
rany. Nawet trochę podobny.

19. Data: 2014-11-30 10:57:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
- pokaż cytowany tekst -
a ty to anonimowy menel czy zwykły troll?

--

Chiron
- pokaż cytowany tekst -

Naprawdę twoja hipokryzja jest prztłaczająca. W watykanie masz freski, które cały
świat podziwia, a kto je namalował, no gej sobie obsmarował kapice syktyńską. Gdyby
uwcześni ludzie mieli takiego chorego pierdolca jak obecni księża , to kolejnego
zabytku by nie było, bo dziecko śmierci i szatana mogłoby wam wymazać freska w domu
pana?

20. Data: 2014-11-30 12:26:12

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-29 o 17:28, glob pisze:
> [...]
powyżej nagle można, by swoje złe, nienawistne rządze na kimś odbić i go biczować
rzeczami, które nikt nie jest wstanie zrealizować.

Ja w sumie niewiele wiem o kościele, ale ty, skoro twierdzisz że Kościół
tworzą wyłącznie indywidua o zbrodniczych ciągotach, to znaczy że wiesz
o nim jeszcze mniej.

Jak nie rtęciówki, to szczepionki...
Zbrodniarz
Coraz większe problemy z buractwem.
Taaaaak, Polacy WIERZĄ w uczciwość wyborów!
Metafizyczna Patologia