Biedoń w Słupsku

241. Data: 2014-12-12 20:10:43

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Dec 2014 18:21:20 +0100, Trybun napisał(a):

> Mit. Lepiej skoncentrujmy się na faktach.. A z tym fryzjerem to chyba do
> Paryża, przecież Londek od zawsze kojarzy się z plebejstwem,

Seriously? - pewnie królowa angielska plebejska tam jak nikt 3333-)

> a więc nikt
> z aspiracjami do szpanowania tam nie pojedzie się upiększać... A tak w
> ogóle to ktoś kiedyś zobaczył p. Stasię w salonie kosmetycznym w Paryżu
> i z tego powstał na całą Polskę mit

Akurat ten jeden razik była i akurat WTEDY musiał ją zobaczyć?
3333333333333333-}

Mitttt..... 3333333-}

242. Data: 2014-12-12 20:11:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Dec 2014 18:21:54 +0100, Trybun napisał(a):

> Niestety w poprzednim systemie, a zwłaszcza pod koniec jego było to
> komunizmem tylko z nazwy.

Toż mówię.

243. Data: 2014-12-12 20:17:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Dec 2014 18:54:19 +0100, Chiron napisał(a):

> Inną grupą są Żydzi. Każdy inny- zostanie przez nich
> wyrugowany- prędzej czy później.

Wystarczy przykład poprzedniego ustroju - szczególnie wtedy Żydzi byli
beniaminkami. Objawiało się to choćby np w (ukrytej oczywiście) segregacji
przy przyjmowaniu na niektóre elitarne (czyt. nur fur Juden) kierunki
studiów - nikt poza Żydami nie dostawał się na architekturę, prawo, a
jeżeli nawet ktoś był az tak dobry, że się siłą punktów wepchnął, to i tak
długo nie pociągnął - prywatnej praktyki nie dostał...

> Albo im się bezwzględnie podporządkuje.
> Możesz o tym napisać- zostaniesz homofobem i antysemitą.:-)

Dziś moze i pisać wolno, ale i cóż z tego... 33333-|

244. Data: 2014-12-12 20:18:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Dec 2014 19:45:37 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-12-12 18:56, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
..

Firefox-bojkotowany-przez-konserwatystow,News,53544.
html

> A w ogóle kiedyś użyłeś go?
> Bo se nie przypominam cuś.

Sprawdzasz za każdym razikiem?
33333333333333-]

245. Data: 2014-12-12 20:20:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12 Dec 2014 18:59:55 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik XL i...@g...pl ...

> No własnie. Dlaczego własnie ona...

No co - na to przecież ONI liczą, nie? Ona nie jest homofobką :->

> Tia...
> To przeciez nie był moj przykład. :)

> Wiesz co, po co prowadzic dyskusję w której jedna strona jest obrazona, ze
> ktos się z nią nie zgadza?
> Wiec skoro nie musze to do widzenia i PW.

No własnie, skoro jesteś obrażony, to skończ.

246. Data: 2014-12-12 20:21:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12 Dec 2014 18:59:55 GMT, Budzik napisał(a):

> Akurat mam znajomą pracująca w teatrze. Nie ma takich doswiadczen. Ja tez
> nie mam wiec o czym mam pisac?

Dwie jaskółeczki wiosny nie czynią.

247. Data: 2014-12-12 20:25:21

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-12 20:18, obywatel XL uprzejmie donosi:

Klient sam donosi.

248. Data: 2014-12-12 20:30:55

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-12 20:21, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Dwie jaskółeczki wiosny nie czynią.

Wystarczy, że nad wszystkim widzimy orła cień.

249. Data: 2014-12-12 20:50:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 12 Dec 2014 20:25:21 +0100, Qrczak napisał(a):

> Klient sam donosi.

Jasne, jednak trzeba specjalnie wyświetlić te dane, same z siebie się nie
wyświetlają.

250. Data: 2014-12-12 22:20:18

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-12 20:50, obywatel XL uprzejmie donosi:

> Jasne, jednak trzeba specjalnie wyświetlić te dane, same z siebie się nie
> wyświetlają.

Taak?

Jak nie rtęciówki, to szczepionki...
Zbrodniarz
Coraz większe problemy z buractwem.
Taaaaak, Polacy WIERZĄ w uczciwość wyborów!
Metafizyczna Patologia