Biedoń w Słupsku

301. Data: 2014-12-15 17:51:43

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

.

> Przepłaszam, ale gdzie jest napisane, że Ewa mu każe?
> Myślę, że za bardzo odniosłeś się do swych emocji, Chironie.

Taki jest tego sens. Qrko- po co ją bronisz? Sama sobie poradzi- tym
bardziej, że ja nie atakuję. Nie- nie odniosłem sie także do emocji. Piszę
ze spokojem

--

Chiron

---
Avast.

302. Data: 2014-12-15 17:56:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14 Dec 2014 01:50:26 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik XL i...@g...pl ...

zym-skuteczna-kas

> Z czym?

Dokąd. Do sądu przecież. A z CZYM - to wiadomo... Ja tyle TEGO nie mam :->

> Kotku?
> Ty nawet nie chcesz otwarcie przyznac sie do homofobii a tyle zarzutów co
> do rozumienia zjawisk wygłaszasz...

Nie chcę się przyznać do tego, co Ty mi zarzucasz - a to różnica :->

303. Data: 2014-12-15 18:01:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Dec 2014 11:14:55 +0100, Chiron napisał(a):

> Tym bardziej, że tak naprawdę- nie dostali darmo. Ktoś za to wcześniej
> zapłacił- odebrano mu to pod przymusem.

Ktoś zapłacił, ale ONI dostali za darmo.

304. Data: 2014-12-15 18:03:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Dec 2014 11:23:41 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> szkól i instytucji- nikogo to raczej nie interesowało, co oni robią w swoich
> mieszkaniach- czy w zamkniętych klubach. Mieszkałem kilkadziesiąt lat w
> zakazanym miejscu- obok teatr, a za teatrem- knajpa dla homo. O tej knajpie
> dowiedziałem się wtedy, kiedy żona zaczęła pracować w teatrze- a knajpa
> istniała już sporo lat. Co mnie do tego? I wtedy i dziś byli żule, którzy
> napadali na homoseksualistów. Wtedy nikt poza żulami nie interesował się
> homo (w sensie negatywnym). Dziś- w skutek działań działaczy, lobbystów- mam
> wrażenie, ze może dojść do prawdziwych pogromów.

I ucierpią na tym ci niewinni - ci, którzy własnie żyją dyskretnie.

305. Data: 2014-12-15 18:04:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Dec 2014 12:22:42 +0100, Trybun napisał(a):

> A jednak... po coś jednak utajniono archiwa PRLu. Hołota ma żyć
> podstawianymi im pod nos mitami a nie prawdą o byłym systemie politycznym.

Jak to "po coś"? - archiwa PRLu utajnili jego spadkobiercy=kontynuatorzy,
którzy dziś są u "steru władzy" 33333-/

306. Data: 2014-12-15 18:05:10

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-12-15 17:51, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
>>

> Taki jest tego sens. Qrko- po co ją bronisz? Sama sobie poradzi- tym
> bardziej, że ja nie atakuję. Nie- nie odniosłem sie także do emocji.

A tak zupełnie OT, bezręki rentę dostać może, jak myślisz - pedał też
może sie starać o nią? Czy to już będzie nadużycie przywilejów?

307. Data: 2014-12-15 18:06:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Dec 2014 12:25:27 +0100, Trybun napisał(a):

> E tam, gadanie że np. Jaruzelski czy Gierek dostali coś za darmo

Oni? - oni to sobie WZIĘLI. A dostało społeczeństwo, w sensie milionów
ludzi w darmowych mieszkaniach, z darmową energią el., wodą, wykształceniem
- i z pracą, która więcej kosztowała, niż dała państwu.

308. Data: 2014-12-15 18:08:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14 Dec 2014 14:18:31 GMT, Budzik napisał(a):

> Ja tez mam bardzo ambiwalentne uczucia dotyczące adopcji dzieci przez pary
> homoseksualne, chociaz to takie zamykanie oczu, bo przeciez teraz tez takie
> pary zdarza się, że wychowuja dzieciaki, tyle ze nieoficjalnie.

Ale SWOJE - tzn jednego z nich. A teraz chcą mieć NIE SWOJE jako "swoje".
Nie czaisz różnicy?

309. Data: 2014-12-15 18:08:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Dec 2014 21:10:31 +0100, Chiron napisał(a):

> Zaraz, zaraz. Homoseksualizm to rodzaj kalectwa.

Nie, to zboczenie.

310. Data: 2014-12-15 18:09:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 Dec 2014 00:59:55 GMT, Budzik napisał(a):

> Pogromów? Masakra...

No - pogrom to z reguły masakra :->

Jak nie rtęciówki, to szczepionki...
Zbrodniarz
Coraz większe problemy z buractwem.
Taaaaak, Polacy WIERZĄ w uczciwość wyborów!
Metafizyczna Patologia