Biedoń w Słupsku

371. Data: 2014-12-16 17:55:40

Temat: Re: Biedoń w Słupsku
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> A jeśli naprawdę chcesz znać moje zdanie- to nikomu nie powinna się
> należec renta państwowa.

A co z żołnierzami, którzy stracili zdrowie służąc krajowi?

> Chyba, że on (czy np jego rodzina) prywatnie mu ją opłaci- ale to co
innego.

Przeciętny zjadacz chleba musiałby byc milionerem

> Ewentualnie jakaś organizacja charytatywna
> (prywatna!)- tyle, że to nie moja sprawa.

A jak daleko jest to Twoja sprawa skoro sie za nia wziąłeś?

> Renta demoralizuje.

A bogactwo nie demoralizuje?

> Chiron

Wladek Tarnawski, LeoTar
Jak to na wojence 1996-99 bywało. @ http://leotar.friko.pl/war_1996-99/

---
Avast.

372. Data: 2014-12-16 18:38:34

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> A masz?

A ma to jakiekolwiek znaczenie w kontekscie jego oceny?
Jeżeli tak, to załóż co Ci wygodniej.
Na potrzeby tej dyskusji moge:
- mieć
- nie mieć.

Jak Ci wygodniej.

373. Data: 2014-12-16 19:04:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16 Dec 2014 17:38:34 GMT, Budzik napisał(a):

> Użytkownik XL i...@g...pl ...

> A ma to jakiekolwiek znaczenie w kontekscie jego oceny?
> [...]

Nie obchodzi mnie (co masz ani czego nie masz) - ale jak będziesz miał i
będziesz żądał równocześnie ślubu w kościele katolickim, to mnie zacznie
obchodzić.

374. Data: 2014-12-17 00:59:46

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Nie obchodzi mnie (co masz ani czego nie masz) - ale jak będziesz miał i
> będziesz żądał równocześnie ślubu w kościele katolickim, to mnie zacznie
> obchodzić.

Dlaczego?
Kościół jest przeciwko RODZInie? Pamietasz jeszcze swój wywód o znaczeniu
tego słowa?

375. Data: 2014-12-17 09:03:19

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>Żona, czy takie femme fatale to tylko w sferze marzeń?
Fakty łatwo sprawdzić: w dyskusji- wyraziłem swoją opinię. Ty- zmieniłaś jej
sens, a następnie się do tego przetworzonego- odniosłaś. Tak chłodno patrząc
(podam obojętny przykład)- to brzmiało jak Korwin- Mikke mówiący, że obecnie
podatki są wiele razy wyższe niż za Hitlera- i oburzona pańcia- redaktorcia,
która rozpacza, jak to JKM chwali Hitlera. Ty- nazwałaś mnie dupkiem. I
potem (w innym poście) to powtórzyłaś. Nie sprowokowałem takiego zachowania.
To_leży_wyłącznie_w_Tobie. Nie odpowiedziałem też obelgą. Ba! Wespół z
Budzikiem (któy właśnie- odpowiadając na mój post- na koniec walnął
plonkiem:-) )- zaczęliście mnie oczerniać na grupie. No zakładam, że po
tylu latach doskonale znasz netykietę- i wiesz, że samo tylko takie
zachowanie jest naganne? Co ja piszę- netykieta. Czy to naprawdę trudno
wyczuć, że to po prostu niegrzeczne?

,9.html

> OMG! Trzeba było od razu, że masz jakieś niezaleczone rany sprzed 4 lat!
> Coś może byśmy na to zaradzili...

Raczej inna możliwość- ale może być, że po prostu nie przeczytałaś. Tam jest
po prostu fragment dyskusji, który pasuje tu: jest tam o tym, jak często
kogoś postrzegamy, przez jakie "filtry". I że to nie musi mieć czegokolwiek
współnego z obiektywizmem. Wtedy była to po prostu dyskusja- tak to
zapamiętałem. No ale w kontekście całości rozumiem, dlaczego to odebrałas
jako jakąś zadawnioną ranę.

> PS: Jak widać, zmiana tematu w niewygodnym momencie na pseudopsychoanalizy
> rozmówcy to Twoja stała strategia. Myślałeś już nad tym?

Mógłbym to przemyśleć- poczuć się z tym. Tylko że- to można rozpatrywać
wtedy, kiedy prawdziwa jest teza: "Jak widać, zmiana tematu w niewygodnym
momencie". Teza natomiast jest fałszywa. Powtarzam: inna rzecz,
dlaczego_Ty_tak_to_odbierasz.

--

serdecznie pozdrawiam, życząc troszkę dystansu

Chiron

---
Avast.

376. Data: 2014-12-17 09:49:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> A co z żołnierzami, którzy stracili zdrowie służąc krajowi?
Wiesz jak, kto i dlaczego wymyślił system emerytalny? Właśnie chodziło o
żołnierzy- okaleczonych wracających z wojny. Cynicznie zakładano (to był 19
wiek)- że i tak długo nie pociągną. To badziewstwo- jest kulą u nogi
współczesnych społeczeństw.
Co masz przeciwko prywatnym organizacjom- utrzymującym takich żołnierzy,
leeczącym ich- etc? Uważasz, że lepiej im dać rentę (najczęściej głodową)- i
udawać, że wszystko jest ok?

> innego.
>
> Przeciętny zjadacz chleba musiałby byc milionerem
Bo patrzysz z dzisiejszego punktu widzenia- gdzie rządy pod pozorem rent i
emerytur rabują społeczeństwa na ogromne sumy. No daj spokój- gdyby Ci nie
kradli pieniędzy- płacił byś tylko na policję, wojsko i sądy- to było by Cię
stać na emeryturę dla chorego ojca. Ba! Liczne potomstwo (tak było przez
tysiące lat) zapewniło by mu godny byt.

> A jak daleko jest to Twoja sprawa skoro sie za nia wziąłeś?

Nie kumkam? Napisałem tylko, że takimi sprawami mogą zajmować się prywatne
organizacje. I że nikomu nic do tych organizacji. Nie zajmuję się nimi.

> A bogactwo nie demoralizuje?

Czyli lepiej, jak państwo Cię okradnie- a potem na starość może Ci coś
wypłaci (lub nie)? Wtedy Cię nie zdemoralizuje bogactwo- dobre i to:-(

--

Chiron

---
Avast.

377. Data: 2014-12-17 11:06:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-17 09:03, Chiron pisze:

> Fakty łatwo sprawdzić: w dyskusji- wyraziłem swoją opinię. Ty- zmieniłaś
> jej sens, a następnie się do tego przetworzonego- odniosłaś.

Odniosłam się dokładnie do Twoich słów o tym, że niezręcznie Ci patrzeć
na kalectwo i wprost do tego się odniosłam. Pewnie nie uwierzysz, ale
dosłownie kilka dni temu, jeszcze zanim się ten wątek tu pojawił,
widziałam chłopca (tego, o którym pisałam) w sklepie i dokładnie z
podziwem myślałam o tym, jak wspaniale wychowują go rodzice.

> [...]
> mówiący, że obecnie podatki są wiele razy wyższe niż za Hitlera- i
> oburzona pańcia- redaktorcia, która rozpacza, jak to JKM chwali Hitlera.

Ojojojoj!

> Ty- nazwałaś mnie dupkiem.

Nigdzie nie nazwałam Cię dupkiem (do sprawdzenia). To wszystko zaszło w
Twojej głowie.

> I potem (w innym poście) to powtórzyłaś.

Ojojojojoj!

> Nie
> sprowokowałem takiego zachowania.

Nie, Ty tu tylko sprzątasz. :)

> To_leży_wyłącznie_w_Tobie.

I vice versa.

> Nie
> odpowiedziałem też obelgą. Ba! Wespół z Budzikiem (któy właśnie-
> odpowiadając na mój post- na koniec walnął plonkiem:-) )- zaczęliście
> mnie oczerniać na grupie.

Ojojojoj!

> [...]
> - i wiesz, że samo tylko takie zachowanie jest naganne? Co ja
> piszę- netykieta. Czy to naprawdę trudno wyczuć, że to po prostu

A pseudopsychoanalizowanie rozmówcy jest zgodne z netykietą? A może to
grzeczne?
Nawet tysiące godzin spędzonych na terapiach do tego nie uprawniają.

> Raczej inna możliwość- ale może być, że po prostu nie przeczytałaś.

Nie mam czasu grzebać się w starych dysputach. Ale ok, spojrzałam, nie
ma tam nic, co nawiązywałoby do obecnej dyskusji. Rozmawialiśmy już
kiedyś na temat niepełnosprawności, ale w innym wątku.

> [...]
> wtedy, kiedy prawdziwa jest teza: "Jak widać, zmiana tematu w
> niewygodnym momencie". Teza natomiast jest fałszywa. Powtarzam: inna

A, czyli jak zwykle - ja jestem obiektywny, a cała reszta wali z emocji.

Tak, Chironie, jestem subiektywna i się tego nie wypieram.

Ewa

378. Data: 2014-12-17 15:08:11

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-16 o 12:12, XL pisze:

> No nieeeeee....

Nikt nie dawał... nikomu.

379. Data: 2014-12-17 15:08:37

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-16 o 15:38, Budzik pisze:
> Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

> Moja babcia dostała np. mieszkanie.
> Rodzice jezdzili na wakacje. One oczywiscie nie były za darmo - były tylko
> dofinansowane. A zapłata była pobierana z pencji w wysokosci takiej, jakby
> dzis zabierali ci 20zł miesiecznie.

Za darmo? Chyba tylko lokal socjalny w barakach na Świerczewie? A
rodzice na jakie wczasy wyjeżdżali, pracownicze, czy takie ogólne -
wszli sobioe do biura turystycznego i zażądali darmowych wczasów?

> ROTFL
> Pokusisz się o analizę dlaczego tak się nie działo?

Jasne że rotfel.
Sprawa jest prosta, wtedy naprawdę trzeba było mieć argumenty aby dostać
wizę np. do takiej Holandii. Poza tym państwo ludowe dbało o interes
społeczny. Zwykłym bandytyzmem by było wydzierać kasę z kieszeni
kowalskiego na kształcenie trutnia który, gdy już wykorzysta sponsoring
do końca to wyfruwa z gniazda i tyle go widzą.

380. Data: 2014-12-17 16:59:43

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

> Za darmo? Chyba tylko lokal socjalny w barakach na Świerczewie?

Formalnie za ksiazeczke.
Faktyycznie za darmo.

> rodzice na jakie wczasy wyjeżdżali, pracownicze, czy takie ogólne -
> wszli sobioe do biura turystycznego i zażądali darmowych wczasów?

A co za róznica?

> [...]
> kieszeni kowalskiego na kształcenie trutnia który, gdy już wykorzysta
> sponsoring do końca to wyfruwa z gniazda i tyle go widzą.

Reasumujac - nie wyjezdzali bo nie mogli...

Jak nie rtęciówki, to szczepionki...
Zbrodniarz
Coraz większe problemy z buractwem.
Taaaaak, Polacy WIERZĄ w uczciwość wyborów!
Metafizyczna Patologia