Biegunka - pilne

1. Data: 2003-08-26 06:01:43

Temat: Biegunka - pilne
Od: "kami70" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W niedziele "zlapalam" jakiegos paskudnego wirusa grypy ktory bardzo latwo
przechodzi na inne osoby. W ten sposb zarazilam wlasnie cala moja rodzinke i
gosci przebywajacych u nas... Wirus ten objawial sie goraczka i bardzo
nieprzyjemna, sluzowata biegunka.... Jest to o tyle nieprzyjemne ze nie
zawsze da sie zapanowac nad zwieraczami i wtedy mamy "maly wypadek" :-(
Caly czas bierzemy carbo medicinalis 0,3g (tzw.wegiel leczniczy) ale
niestety nie pomaga na nasza biegunke... Czy moglby mi ktos polecic jakis
skuteczny srodek bo w koncu bede musiala isc do pracy a nie chcialabym zeby
tam zdarzyl mi "wypadek"...

Z gory dziekuje za wszelka pomoc

Kami

2. Data: 2003-08-26 08:36:11

Temat: Re: Biegunka - pilne
Od: "Basia Marczak" <b...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje zawiesine o nazwie Smecta- sprawdza sie zarowno przy klopotach
wirusowych jak i przy zatruciach układu pokarmowego. Jest tez calkiem do
przezycia jesli chodzi o smak i szybko dziala.
Drugim lekiem ktory polecam jest Nifuroksazyd- na biegunke. Tylko nie wiem
czy mozna te 2 leki laczyc zapytaj ew. w aptece. Ale u mnie przy
jakichkolwiek sensacjach ukł. pok. pomaga Smecta.
Mam nadzieje, ze Tobie tez pomoze..
Pozdrawiam
Basia

3. Data: 2003-08-26 09:10:52

Od: "kami70" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia osoba znana nam jako *Basia Marczak*
<b...@j...net>wklepała takie coś:

> Proponuje zawiesine o nazwie Smecta- sprawdza sie zarowno przy klopotach
> wirusowych jak i przy zatruciach układu pokarmowego. Jest tez calkiem do
> przezycia jesli chodzi o smak i szybko dziala.

Bylam wlasnie w aptece gdzie tez pani farmaceltka polecila mi smecte i lek o
nazwie loperamid... Strasznie balam sie wyjsc z domu zeby po drodze cos mnie
nie zaskoczylo ale na szczescie udalo sie. Mam nadzieje ze to pomoze

> Drugim lekiem ktory polecam jest Nifuroksazyd- na biegunke.

Jak te dwa wyzej nie pomoga to pojde nabyc i to...

Dziekuje

Pozdrawiam

Kami

4. Data: 2003-08-26 20:45:42

Od: "Livia" <p...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglby mi ktos polecic jakis
> skuteczny srodek bo w koncu bede musiala isc do pracy a nie chcialabym
zeby
> tam zdarzyl mi "wypadek"...

Mam nadzieje, ze moja informacja jeszcze Ci sie do czegos przyda (chociaz
moze lepiej, zeby Ci sie jednak nie przydala :)), ale jest jeszcze jeden,
IMHO bardzo skuteczny i silny lek przeciwbiegunkowy - Imodium (od pewnego
czasu bez recepty). Przetestowalam osobiscie z bardzo dobrym skutkiem :)
Pozdrawiam,
Livia

5. Data: 2003-08-27 01:42:01

Od: "Paweł ( Makro )" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Marczak napisał:

> [...]
> czy mozna te 2 leki laczyc zapytaj ew. w aptece. Ale u mnie przy
> jakichkolwiek sensacjach ukł. pok. pomaga Smecta.

Smecta służy do uzupełniania elektrolitów, które się traci podczas
biegunki (K, Na itd). Biegunki to nie wyleczy. Nifuroksazyd- na
biegunkę, ale pochodzenia bakteryjnego. Loperamid napewno pomoże, ale
czai się w tym pewne niebezpiczeństwo - biegunka to w pewnym sensie
mechanizm obronny (pozbywa się często w ten sposób czynnika zakaźnego).
Możesz niechcący swoje dolegliwości przedłużyć. Ja bym zalecił jednak
siedzenie w domu i czekanie, aż się skończy śmiercią naturalną. Wiem, że
nie zawsze tak można.
--
http://www.spmbt.akcja.pl GG: 2906541

6. Data: 2003-08-27 13:28:58

Od: "kami70" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia osoba znana nam jako *Paweł ( Makro )*
<m...@w...pl>wklepała takie coś:
> [...]
> Możesz niechcący swoje dolegliwości przedłużyć. Ja bym zalecił jednak
> siedzenie w domu i czekanie, aż się skończy śmiercią naturalną. Wiem, że

A wiec tak: smecte biore, loperamid pomogl - znaczy sie ja nie mam juz
biegunki ale...
1. strasznie boli mnie brzuch (takie bole mialam podczas porodu)
2. siostra nadal ma biegunke mimo wziecia loperamidu i tez po wzieciu tych
tabletek zaczal bolec ja brzuch takze po 4-5 tabletkach kazalam jej juz nie
brac
3. a na moja mame tabletki wgole nie zadzialaly, co wiecej dzis robi juz kal
z krwia...

Wczoraj do mamy wzywalismy popoludniu pogotowie bo mama miala 38,5 a cala
sina byla, dostala jakis zastrzyk i przepisany antybiotyk i czula sie
lepiej... dzis juz nie wyglada jak wczoraj ale ta krew w kal mnie
niepokoi...

Najgorsze jest to ze lekarz moze przyjsc do nas dopiero jutro po poludniu...
A mama nie ma sil by wieczorem isc do przychodni na dyzur calodobowy...

Ech... pozalilam sie i wracam do lozka...

lek uspakajajacy w ciazy
Czy ktoś może zażywał chitochrom?
Lewa noga
Cuchnie mi z nosa :((((