Bielactwo pomocy

1. Data: 2005-07-18 07:24:15

Temat: Bielactwo pomocy
Od: "Jonek27" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam najprawdopodobniej mam bielactwo białe plamy na razie tylko na
dłoniach szukam wszystkiego co może pomóc maści kremy jakieś zabiegi
cokolwiek żeby się tego pozbyć będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.

2. Data: 2005-07-20 12:41:00

Temat: Re: Bielactwo pomocy
Od: ":-\(" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jonek27" <M...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam najprawdopodobniej mam bielactwo białe plamy na razie tylko na
> dłoniach szukam wszystkiego co może pomóc maści kremy jakieś zabiegi
> cokolwiek żeby się tego pozbyć będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.

Ja miałem. Zaczęło się na brzuchu. Robiłem głupotę, bo opalałem na maxa -
plaża latem, solar zimą . Generalnie olałem sobie to mimo, że było to dość
mocno widoczne bo mam dość ciemną karnację. Zniknęło samo po ok3 latach,
została tylko malutka kropeczka :-)

Nie wiem czy to na skutek opalania czy cuś... po prostu było a nie ma :-) a
cobyło a nie jest nie pisze się w rejestr podobno :P

POZ?
problemy z zoladniem
Badania przeciwciał IgA oraz IgG
PÓŁPASIEC - JAKIE OBJAWY