Bielenda czy Ziaja

1. Data: 2003-03-26 19:26:33

Temat: Bielenda czy Ziaja
Od: "Artemida" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wam!
Co sądzicie o naszych polskich firmach bielenda i ziaja ? Mam dylemat co do
wyboru kremu do cery z naczynkami.
Czekam na wasze zdania.
pozdrawiam
Artemida

1. Data: 2003-03-26 19:41:38

Temat: Re: Bielenda czy Ziaja
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć wam!
> Co sądzicie o naszych polskich firmach bielenda i ziaja ? Mam dylemat co
do
> wyboru kremu do cery z naczynkami.

Moja Mama uzywa serii do cery naczynkowej z Ziaji i bardzo sobie chwali.
Podobnie jak ich Aretinę, Biomin, żele do higieny intymnej itp.
O.

1. Data: 2003-03-26 20:33:35

Od: "anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artemida" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Cześć wam!
> Co sądzicie o naszych polskich firmach bielenda i ziaja ? Mam dylemat co
> [...]

Ja używałam mleczka i toniku do cery naczynkowej firmy Ziaja i uważam, że są
dobre i do tego tanie
Pozdrowienia
Anpaho

1. Data: 2003-03-26 21:03:28

Temat: Odp: Bielenda czy Ziaja
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Artemida <m...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b5suo6$qk3$...@n...onet.pl...
> Cześć wam!
> Co sądzicie o naszych polskich firmach bielenda i ziaja ? Mam
dylemat co do
> wyboru kremu do cery z naczynkami.

Na krem do oczu z Ziai, z tej serii "naczynkowej", jestem uczulona,
wiec innych produktow z serii nie wyprobowalam.

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-03-26 21:19:21

Od: "Keta" <k...@m...leg.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie o naszych polskich firmach bielenda i ziaja ? Mam
> dylemat co do
>

> Ja używałam seri naczynkowej Ziaja i uważam że jest bardzo dobra . Ma miły
zapach, skóra jest gładka, naczynka jaśniejsze, no i cena w normie.
Polecam :))

1. Data: 2003-03-26 22:00:58

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ehm Bielenda ma dobre podklady i tyle jak dla mnei nie cierpie za wodnistych
balsamow
na plyny do higieny intymnej mam uczulenie a jakos zele mi do gustu nie
przypadly
z Ziaji hm krem jogurtowy pod oczy - uczulenie
ale calkeim calkiem sa te naczynkowe
aretine moja mama uznala za ciezka
a plyn do higieny intymnej podraznia mnie
atem trudno jest tak jednoznacznie stwierdzic ktora lepsza
ja bym poradzila raczej juz AA
:-)
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-03-26 22:20:16

Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam najcześciej kremów ziaji i uważam ze są rewelacyjne. Dobrze sie
wchlaniaja i nie są drogie. Bilendy nie znam.
aga

1. Data: 2003-03-27 08:23:13

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Cześć wam!
> Co sądzicie o naszych polskich firmach bielenda i ziaja ? Mam dylemat co

Bielendy mialam krem Fortel z rutyna do cery naczynkowej - bardzo przyjemny
w uzyciu, ale na naczynka nie dziala zupelnie. Ja ich zreszta mam bardoz
malo, ot takie kilka pod jednym okiem i jeszcze mniej pod drugim. Nawet tego
tak nie widac, tylko jak sie przyjrzec, to widac takie zylki. Krem nie
zmniejszyl ich w kazdym badz razie.
Z Ziai mam maszczke PhytoActiv (wlasnie mi sie konczy) - tez nie zauwazylam
dzialania, natomiast jest baaaaardzo kojaca, bardzo lagodzaca i cera ladnie
po niej wyglada. Stosuje ja dla relaksu. Mialam krem pod oczy z PhytoActiv,
ale byl okropny, nie dalo sie go stosowac. Chyba mam na niego uczulenie,
oczy mi lzawily jakbym non stop ryczala :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-27 10:47:25

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziaja nie jest najlepszą firmą dla alergików. Mnie większość jej kremów
bardzo uczula.
Balsamy do ciała i oliwka też mnie uczuliła.
Płyny do higieny intymnej są ok.
Bielendy nie znam.
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-03-27 22:19:53

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Cześć wam!
> Co sądzicie o naszych polskich firmach bielenda i ziaja ? Mam dylemat co

Ziaji przypadkiem nie kupuj. Cenię ją jako firmę, ogólnie ale ten krem to
wielki niewypał.
Może Bielenda albo Flos Lek, do kupienia w aptekach.

Pozdrowionka
Anka

Tonik oczyszczający???
odchudzanie