jak zwiekszyc objetosc wlosow?

1. Data: 2003-03-26 20:02:50

Temat: jak zwiekszyc objetosc wlosow?
Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

no hej,
mam dosyc cienkie wlosy:( zeby zwiekszyc ich objetosc uzywalam takiego plynu
z serii matrix- spryskuje sie wilgotne wlosy a potem je suszy suszarka.
ale... wszyscy mi ostatnio robia na zlosc no i oczywiscie wycofali ten plyn
ze sprzedazy. czy mozecie mi polecic jakies inne specyfiki o podobnym
dzialaniu? moga byc rowniez takie do nabycia w salonach fryzjerskich.
pamietam ze ktos kiedys wspominal o kosmetykach z welli- co o nich sadzicie?
pozdrawiam cieplutko,
Julianna

1. Data: 2003-03-28 00:36:30

Temat: Re: jak zwiekszyc objetosc wlosow?
Od: "SILL" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!

Z tego co pamiętam to Avon ma w swojej ofercie ma szampon i odżywkę dodające
włosom cienkim i przetłuszczającym się objętości (w cenie około 10 zł).
Kiedyś stosowałam i były ok.
W aptekach było jeszcze do nabycia coś takiego jak ,,włos w płynie'', nie
pamiętam jakiej firmy. Spryskiwało się tym wilgotne włosy. To było całkiem
fajniutkie, ale nie wiem czy jecze gdzieś to można kupić.

Pozdrowionka
SILL

1. Data: 2003-03-28 00:47:25

Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SILL" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> pamiętam jakiej firmy. Spryskiwało się tym wilgotne włosy. To było całkiem
> fajniutkie, ale nie wiem czy jecze gdzieś to można kupić.

Potwierdzam to jest jedyny szampon i odzywka jakich uzywam (Avon) i imo jest
najlepszy --caly czas kupuje cos nowego umyje raz czy dwa i oddaje ojcu a
sama wracam do avonu narazie nie znalazlam lepszego

--
Mania
Wawa

Bielenda czy Ziaja