JAK PRZYTYĆ??

1. Data: 2003-03-26 20:43:37

Temat: JAK PRZYTYĆ??
Od: "ASIA" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej dziewczyny mam do was pytanie.Bardzo chciałabym przytyć -ale cągle jem i
jem i nie mogę???Waże 44 kg -a chciałabym 47!! moze znacie jakieś inne
sposoby??dziękuje

ASIA
gg1804410

1. Data: 2003-03-26 21:50:41

Temat: Re: JAK PRZYTYĆ??
Od: "OGG" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiadalem na to pytanie niedawno wiec wkleje ci co tam napisalem - z
20-30 poztów nizej - no i nie zniechecac sie ze STRONA o kulturystyce - ale
kulturyci dobrze znaja dietke! Nie chce robic z was monsterów tylko daje
wskazówki jak jesc a tam to pisze! Cwiczyc nie kaze! :-)

Wklejone:

Ha - na tym znam sie dobrze - bo sobie cwicze na silowni - a ze bylem
huderlak ( chuderlak? - problemy mam z tym polskim :-) )a trzeba wygladac
ladnie to najpierw trzeba nabrac masy! No i zeby duzo nei gadac dam ci linka
na strony kulturystyczne gdzie sa tabele kaloryczne i rodzaje diety - co
jesc zeby hudnać, grubnac lub przybierac na sile:

Troche trzeba czytac ale innej rady nie ma:

Wstep:
http://www.kulturystyka.g3.pl/podstawyd.php?PHPSESSI
D=a8ae11042e2779c26ea217
227489e62d

tabele kaloryczne: http://www.kulturystyka.g3.pl/tabele.php

białko: http://www.kulturystyka.g3.pl/bialko.php

weglowodany: http://www.kulturystyka.g3.pl/weglowodany.php

tłuszcze: http://www.kulturystyka.g3.pl/tluszcze.php

witaminy: http://www.kulturystyka.g3.pl/witmin.php

Poczytaj uważnie - bo po łebkach nie da rezultatu! No i dobrze zebys
cwicyzla - bo chudosc to jedno - ale tlusczyk nabrzuszku to drugie! Chociaz
sadze ze mozesz poeksperymentowac z rozszdnymi dawkami jedzonka i bez
cwiczen jesli jestes bardzo chuda!

/Pozdrawiam
Grzegorz

1. Data: 2003-03-27 09:34:58

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ASIA" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
> Hej dziewczyny mam do was pytanie.Bardzo chciałabym przytyć -ale cągle jem
> jem i nie mogę???Waże 44 kg -a chciałabym 47!! moze znacie jakieś inne
> [...]

ja to bym najpierw poszla do lekarza i zrobila badania. nie chce nic
sugerowac, ale moze to tasiemiec albo glista ludzka :-)
a powaznie - naprawde warto najpierw odwiedzic lekarza, a potem jakiegos
specjaliste od zywnosci i zywienia.

maja

1. Data: 2003-03-27 12:32:37

Od: "OGG" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sugerowac, ale moze to tasiemiec albo glista ludzka :-)
> a powaznie - naprawde warto najpierw odwiedzic lekarza, a potem jakiegos

Jak by byla chora to by chyba napisala - anemia, anoreksja - ale jak nei
pisze to chyba nei jest i problem wynika z metabolizmu! No i tez zauważyłem
wasza babksa skolonnosc do rady u specjalisty :

a potem jakiegos
> specjaliste od zywnosci i zywienia.

ale po co jak mozna samemu bez wysiklu to zrobic - poczytac tylko trzeba
kilka dni i juz - wiemy to samo bo materialów pelno a kasa w portfelu i
mozna ubranko kupic... (no moze zamalo bedzie) albo chociaz cos tanszego i
drobniejszego...

:-)))))
/pozdrwaiam
Grzegorz

1. Data: 2003-03-27 12:56:49

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Hej dziewczyny mam do was pytanie.Bardzo chciałabym przytyć -ale cągle jem
> jem i nie mogę???Waże 44 kg -a chciałabym 47!! moze znacie jakieś inne

A ile masz wzrostu?

Kaska

1. Data: 2003-03-31 11:31:24

Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Hej dziewczyny mam do was pytanie.Bardzo chciałabym przytyć -ale cągle jem
> jem i nie mogę???Waże 44 kg -a chciałabym 47!! moze znacie jakieś inne

Wiesz co masz problemy :-) Ja się zastanawiam jak skudnąć 5 kilo :-) Dobra,
przede wszystkim wnioskuje że masz bardzo dobry metabolizm. Ile masz lat??
Postaram ci się dostarczyć odpowiednią dietę dla szczupłych :-) Ewentualnie
możesz przespacerować się do dietetyka, on ci napewno pomoże.

pozdrawiam

Piernix

jak zwiekszyc objetosc wlosow?
Bielenda czy Ziaja