Bielenda we Wrocku + kilka pytań o podkład

1. Data: 2005-03-16 19:10:07

Temat: Bielenda we Wrocku + kilka pytań o podkład
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello!

po 1) czy gdzieś we Wrocławiu dostanę jeszcze fluid Bielendy (najlepiej z
jakąś tam perłą ale może być i bez niej ;))? Niestety na esentii już nie ma
i coś mi się wydaje, ze już nie będzie ale może w jakiejś drogerii ostała
się choc jedna sztuka, hę? :) Kruszyna, w Arenie będzie? :>

po 2) używała któraś z Was podkładu Eveline? Warto?

po 3) potrzebuje podkładu, który chwilke po nałożeniu zostawi twarz suchą,
gładką i w miare matową (nie musi matować przez tydzień ;) sęk w tym, zeby
twarz nie była świecaca i tlusta juz w np. godzinę po zrobieniu makijażu).
Móglby też nawilzać, dość dobrze kryć i łatwo się nakładać. To chyba tyle.
Chciałabym wybrać coś z MF, L'Oreal, Maybelline - który konkretnie podkład
(spełniający ww kryteria) możecie mi polecić?

Dzięki, dzięki :)
Pozdr!
Ania

--
"...a przecież kazdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2005-03-16 20:17:02

Temat: Re: Bielenda we Wrocku + kilka pytań o podkład
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chciałabym wybrać coś z MF, L'Oreal, Maybelline - który konkretnie podkład
> (spełniający ww kryteria) możecie mi polecić?

Ostatnio ktoś pytał o Dream Matte Mousse Maybelline, i opowiedziałam
co-nieco moich wrażeń. Mus bardzo dobrze się rozprowadza, moją twarzyczkę
matowi dobrze, nie świecę się po godzinie, ale ja ogólnie niespecjalnie mam
jakiś wielki problem ze świeceniem. Trzyma się bardzo dobrze od mniej więcej
13:30 do 20 na pewno, bo tak pracuję. Nawet nosiłam ze sobą ten podkład do
pracy, ale potem stwierdziłam, że po co- i tak się nie świecę. Jest bardzo
wydajny, chociaż małe opakowanie może przerażać, ale poważnie- już mała
ilość wystarczy, żeby się całemu wysmarować :).

Majka

1. Data: 2005-03-16 23:32:45

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" wrote in message news:d1a0ip$r8j$1@nemesis.news.tpi.pl...
<...>
> [...]
| Chciałabym wybrać coś z MF, L'Oreal, Maybelline - który konkretnie podkład
| (spełniający ww kryteria) możecie mi polecić?

Hmmm....
...czytajac poczatek akapitu o matowieniu widzi mi sie na nastepca podkladu
Aksamitnego z Avonu... swiecilam sie jak latarnia... zaczelam uzywac tego
podkładu i przestalam sie swiecic - czesto przez caly prawie dzien...
...czytajac srodek moge powiedziec, ze kryje calkiem dobrze, ale niestety
mnie bardzo wysuszyl... bardzo... nawet go odstawilam... choc w tym okresie
tez srednio dbalam o nawilzanie, dlatego nie moge nic powiedziec na temat
uzywania podkladu i regularnego porzadnego nawilzania...
...czytajac koniec, moge powiedziec, ze nie jest to zadna z wymienionych
firm... ;)

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-03-16 23:37:56

Od: "Grzecki" <g...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Chciałabym wybrać coś z MF, L'Oreal, Maybelline - który konkretnie podkład
> (spełniający ww kryteria) możecie mi polecić?

Używam True Match L'Oreala - dla mnie rewelacja, pierwszy podkład po którym
się nie świecę jak latarnia, czego nie mogłam powiedzieć po MF czy
Maybelline... Zdecydowanie polecam.
Ania.

1. Data: 2005-03-17 07:10:05

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania"

> po 2) używała któraś z Was podkładu Eveline? Warto?

Ja. Zalezy jaka masz cerę, ale na mojej tłustawej ze skłonnością do
wyprysków sprawdzał się ładnie. Ma gęstawą konsystencję (w porównaniu do AA
np.) bardziej przypominającą budyń, lub ubitą śmietanę. Nie ma brzydkiego
zapachu, nie zatyka porów, nie matuje specjalnie mocno, ma kolor najardziej
zbliżony do mojej karnacji (jasny, ale ciepły).

> [...]
> w tym, zeby twarz nie była świecaca i tlusta juz w np. godzinę po
> zrobieniu makijażu). Móglby też nawilzać, dość dobrze kryć i łatwo się

Polecany tutaj po wielokroć City Matt, ale go wycofują. Może jeszcze
znajdziesz. Gęstość podobna do Eveline, kolorki też, dobre matowienie, dobre
krycie.

Czarnulka

1. Data: 2005-03-17 08:40:21

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/16/2005 8:10 PM,Użytkownik Ania usiadł wygodnie i napisał:

> Kruszyna, w Arenie będzie? :>
Jeszcze jakiś czas temu był i nawet było kilka innych Bielendy, ale od
pewnego czasu nie widziałam. :)

> [...]
> nakładać. To chyba tyle. Chciałabym wybrać coś z MF, L'Oreal, Maybelline
> - który konkretnie podkład (spełniający ww kryteria) możecie mi polecić?

Ja niezmiennie mogę polecić stary jak świat Ideal Balance. Nie znam
innego tak dobrze matującego :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-17 09:35:21

Od: "EWA" <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu podklady Bielendy znajdziesz na Dworcu PKS przed wejsciem Glownym w
kiosku z kosmetykami po prawej stronie i kosztuje chyba kolo 8zl

1. Data: 2005-03-17 10:51:06

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> [...]
> tym, zeby twarz nie była świecaca i tlusta juz w np. godzinę po
> zrobieniu makijażu). Móglby też nawilzać, dość dobrze kryć i łatwo się

Rimmel Stay Matte.

BA

1. Data: 2005-03-17 11:06:52

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena <b...@s...pw.edu.pl> napisał(a):
> [...]
> Aksamitnego z Avonu... swiecilam sie jak latarnia... zaczelam uzywac tego
> podkładu i przestalam sie swiecic - czesto przez caly prawie dzien...

no to pozazdrościć, bo wg mnie ten podkład nie ma nic wspólnego z
matowieniem, nie mówiąc o całym dniu ;) no, może tyle ma wspólnego, że nie
nawilża ;)

1. Data: 2005-03-17 11:08:21

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania <a...@b...wroc.pl> napisał(a):
> [...]
> i coś mi się wydaje, ze już nie będzie ale może w jakiejś drogerii ostała
> się choc jedna sztuka, hę? :) Kruszyna, w Arenie będzie? :>

jakiś czas temu były dodawane gratis do kremów brązujących (duży wybór
Bielendy w hipermarketach), podkłady były chyba w 3 rodzajach:
antybakteryjny, matujący i rozświetlający (z perłą, ale nie rozświetla ;) ).

Rozdwajające sie paznokcie
YR - ciekawa promocja
pytania
przyszlo do mnie Avocado [biusty]