Bielizna

1. Data: 2004-01-31 17:49:29

Temat: Bielizna
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie natknęłam się na stronę z bielizną,która wygląda bardzo
interesująco:-)Niestety nigdzie nie ma co to za firma ?Miała któraś z
Was z nią doczynienia?

http://www.desu.com.pl

A tak przy okazji czy któraś z Was zamawiała przez internet bieliznę
firmy Gossard,jest do dostania w polskich sklepach
internetowych?Staniki mają rewelacyjne!W Trójmieście niestety prawie
nie do dostania.

Gosia

1. Data: 2004-01-31 23:50:35

Temat: Re: Bielizna
Od: "iska" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitnik" <p...@o...pl> wrote in message

> Właśnie natknęłam się na stronę z bielizną,która wygląda bardzo
> interesująco:-)Niestety nigdzie nie ma co to za firma ?Miała któraś z
> Was z nią doczynienia?
>
> http://www.desu.com.pl

Wg mnie to LUPO.
Bylo tu o nich ostatnio, niezbyt pozytywnie a szkoda bo na zdjeciach ladnie
wygladaja.

Pozdrawiam
iska

1. Data: 2004-02-01 00:06:08

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wg mnie to LUPO.
> Bylo tu o nich ostatnio, niezbyt pozytywnie a szkoda bo na zdjeciach
ladnie
> wygladaja.
Tak to na pewno Lupo. Wlasne sprawdzilam, bo bardzolubie ich stronke.
Bielizna rzeczywiscie jest sliczna. Ale skoro grupowiczki niezbyt pozytywnie
sie oniej wypowiadaja to pozostaje tylko sobie popatrzec ;)

1. Data: 2004-02-01 10:02:13

Od: "iwona." <m...@p...onet.plSPAMIATKO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" napisał w wiadomości

> [...]
pozytywnie
> sie oniej wypowiadaja to pozostaje tylko sobie popatrzec ;)

kolezanka ma jeden komplet z Lupo - model 312 p, pieknie uklada biust,
trzyma forme, mimo iz prany wielokrotnie w pralce. Ja moge tylko
"pozazdroscic", bo Lupo ma piekne modele, ale nie na bardzo duzy biust.

pozdrawiam
iwona.

chyba zaczynam sie marszczyc
chanel mademoiselle - czy prawdziwe?
Jakie kosmetyki przechowujecie w lodówce?
dłonie po samoopalaczu
bycie konsultantką