chanel mademoiselle - czy prawdziwe?

1. Data: 2004-01-31 14:57:02

Temat: chanel mademoiselle - czy prawdziwe?
Od: "kurzy" <kurzyorzel[spamerzy precz]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=20683512 - zastanawiałem się nad
kupnem czegoś takiego (oczywiście nie dla siebie hehe), ale zastanawia mnie
czy te perfumy sa chociaż dobrze podrobione? czy któraś z pań posiada (albo
chociaż niuchała:) coś takiego?
pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź

kurzyorzeł

1. Data: 2004-01-31 20:08:38

Temat: Re: chanel mademoiselle - czy prawdziwe?
Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kurzy" <kurzyorzel[spamerzy precz]@op.pl> wrote in message
> [...]
mnie
> czy te perfumy sa chociaż dobrze podrobione? czy któraś z pań posiada

zapomnij o tym,
mnie kolezanka zrobila prezent - kupila na allegro chanel allure - podobno
kupowala za jakas niska cene. Oczywiscie kupila podrobe:( Nie powiedzialam
jej tego, bo pewnie byloby jej przykro, ale tych nibyperfum uzywac mozna
tylko jako odswiezacza powietrza w domu:( i to tez ostroznie
Ewa

1. Data: 2004-02-01 11:27:00

Od: "Hubert Wyszyński" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kurzy <kurzyorzel[spamerzy precz]@op.pl> napisał(a):

> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=20683512 - zastanawiałem się nad
> kupnem czegoœ takiego (oczywiœcie nie dla siebie hehe), ale zastanawia mnie
> czy te perfumy sa chociaż dobrze podrobione? czy któraœ z pań posiada (albo
> chociaż niuchała:) coœ takiego?
> pozdrawiam i dziękuję za odpowiedŸ
>
> kurzyorzeł
> --------------------------
100 % podróbka ,ale sądząc po ilości pozytywnych komentarzy jakie zbierają
sprzedający, muszą być niezłe .

1. Data: 2004-02-01 15:08:03

Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 100 % podróbka ,ale sądząc po ilości pozytywnych komentarzy jakie
zbierają
> sprzedający, muszą być niezłe .

a ja sadze inaczej,
wydaje mi sie, ze opinie na plus moze on dostawac od kogos, kto normalnego
chanela na oczy nie widzial
ohyda!
Ewa

1. Data: 2004-02-01 21:30:10

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kurzy napisał:

> kupnem czego? takiego (oczywi?cie nie dla siebie hehe), ale zastanawia mnie
> pozdrawiam i dziękuję za odpowied?

Jeeeeej, gdyby ktos mi cos takiego podarowal, to nie wiedzialabym, czy
sie smiac czy plakac... chyba ze ten Twoj ktos wyjatkowo malo wymagajacy
jest...

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

Jakie kosmetyki przechowujecie w lodówce?
dłonie po samoopalaczu
bycie konsultantką
Peeling
bibułki matujące?