Bigos z kablami antenowymi TV i sat. Sumator?

1. Data: 2006-09-03 16:01:17

Temat: Bigos z kablami antenowymi TV i sat. Sumator?
Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam takie gniazdko w ścianie, gdzie można podłączyć satelitę, antenę TV i
radio. Mam też 2 kable: antena UHF/VHF i satelitarna podłączona do 2
konwerterów przez przełącznik diseqc. Czy teraz wystarczy, że kupię sumator,
jak ten:
http://tinylink.com/?J5VPuNiM96
wstawię go na wejściu kabla w ścianie prowadzącego do gniazdka i podepne oba
kable z anten? Na co zwrócić uwagę?

Pozdrawiam,
Przemek

http://madoniowie.republika.pl
Koszty postępu można obliczać w głupcach. (Mikołaj Gomez Davilla)

2. Data: 2006-09-04 09:39:11

Temat: Re: Bigos z kablami antenowymi TV i sat. Sumator?
Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Madoniowie" <m...@w...go2.pl> wrote in message
> [...]
> sumator, jak ten:
> http://tinylink.com/?J5VPuNiM96
> wstawię go na wejściu kabla w ścianie prowadzącego do gniazdka i podepne

Powinno zadzialac, aczkolwiek nie testowalem takiego rozwiazania.
Na stronie dipola
(http://www.dipol.com.pl/sklep/r85300.php?sid=163744
e50139b45&) jest
schemacik z podobnym rozwiazaniem (http://www.dipol.com.pl/images/048.gif)
Nie wiem tylko jakie paramatry ma ten przedstawiony przez Ciebie "Sumator
sygnałów TV/SAT combiner AXING SWE 2-01" (tlumienie wejsc). Obraz z TV
naziemnej czy tez kablowki zalezy od poziomu sygnalu. Co do TV SAT to
powinno byc OK.

Qwinto

3. Data: 2006-09-12 07:47:54

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwinto" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "Sumator sygnałów TV/SAT combiner AXING SWE 2-01" (tlumienie wejsc).
> Obraz z TV naziemnej czy tez kablowki zalezy od poziomu sygnalu. Co do

Obraz z TV SAT też zależy od sygnału, jeśli będzie za słaby (zwłaszcza w
kiepską pogodę) to będzie "szatkować" obraz, lub pojawiać się i znikać.
A kiepska pogoda dla TV SAT, to mgła, gęste chmury, śnieg i deszcz.

--
bqb znaczek wiadomo jaki bqb.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

higiena zmywarki i plyty gazowej
Klimatyzator BENTLEY
styropian i myszy
problem z dozownikiem soli w zmywarce