Bio Elektro Magnetyczna Regulacja Energii

1. Data: 2002-04-18 19:16:25

Temat: Bio Elektro Magnetyczna Regulacja Energii
Od: "Janek!" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy miał ktos jakies doświadczenia z leczeniem metodą ' regulacji energii '
?

Z reklamówek wynika że system potrafi wyleczyć w krótkim czasie wiele
poważnych chorób, w tym SM oraz SLA. Na ile owe reklamówki sa prawdziwe ?

Będe wdzięczny za każdą informację,

Pozdrawiam,
Janek

2. Data: 2002-04-18 20:03:52

Temat: Re: Bio Elektro Magnetyczna Regulacja Energii
Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janek!" wrote:

> [...]
>
> Z reklamówek wynika że system potrafi wyleczyć w krótkim czasie wiele
> poważnych chorób, w tym SM oraz SLA. Na ile owe reklamówki sa prawdziwe ?

Jeżeli w tych reklamówkach są cenniki, to przypuszczam, że te cenniki mogą być
prawdziwe.

Leszek

3. Data: 2002-04-18 21:27:41

Od: "borkon" <b...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

Mozna zapytac co to za metoda leczenia ....bio Elektro Magnetyczna Regulacja
Energii?
Czy to nie to samo co ..Rezonans Biomagnetyczny?
Za odpowiedz bede wdzieczny :-))))))
pozdrawiam borkon

4. Data: 2002-04-19 15:34:25

Od: "Arystarch" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesyłam w załączeniu materiał poglądowy, który odpowiada na poruszony
problem. Sprawdziłem na sobie metodę za pomoca przrz adu BEMER 3000 -
działa.
Pozdrawiam

5. Data: 2002-04-19 15:58:19

Temat: Uwaga duży plik załącznika!Re: Bio Elektro Magnetyczna Regulacja Energii
Od: "Arystarch" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-04-19 16:42:52

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arystarch wrote:

> Sprawdziłem na sobie metodę za pomoca
> przrz adu BEMER 3000 -
> działa.

No to fajnie, że na tobie działa, ale ja chciałbym się jeszcze upewnić - a na
ciocię Małgosię też działa?

Leszek

7. Data: 2002-04-22 06:32:48

Od: Suzuki Nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy miał ktos jakies doświadczenia z leczeniem metodą ' regulacji energii '
> ?
Przypuszczalnie metoda (podobnie jak rezonans magnetyczny) opiera się na
efekcie rezonansu kwantowo-pekuniarnego w makroskali - odpowiedni dobór
siły i częstotliwości impulsów pozwala na uzyskanie blyskawicznego
transferu srodków platniczych z portfela klienta do kieszeni wlascieciela
urzadzenia...
--
Krzysiek, EBP

CYTOMEGALIA