Bio-chrom

1. Data: 2003-04-14 09:52:21

Temat: Bio-chrom
Od: "Paulina Nowińska" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dowiedziałam się o tych tabletkach niedawno.Mam pytanie czy ktoś z Was tego
używał i czy mu to pomogło??Co można stosować żeby zrzucić trochę kg przy
nienadmiernym obciążaniu kolan??
Pzdr
Paulina

2. Data: 2003-04-15 10:35:42

Temat: Re: Bio-chrom
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie zmniejszyl sie apetyt na slodycze.......
Czasami czulem zwierzęcą pokuse na cos slodkiego, a przy braniu chromu tego
nie zauwazylem.
Pozdrawiam
Marcin

3. Data: 2003-04-15 12:06:14

Od: "Paulina Nowińska" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile udało Ci się schudnąć po biochromie??

4. Data: 2003-04-15 16:12:00

Od: "Ewa K." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj dostałam gazetkę o zdrowiu między innymi wypowiedzi ludzi
stosujących preparaty Bio-chrom,bio-slim itp.Obydwa preparaty stosowane
równocześnie dają rewelacyjny efekty. /-26 kg w 7 mcy itp...
Mnie też minęła chętka na slodkie po Bio-chromie.
Ewa K.(Wrocław)

5. Data: 2003-04-15 19:18:51

Od: "Ewa" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa K." <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> równocześnie dają rewelacyjny efekty. /-26 kg w 7 mcy itp...
> Mnie też minęła chętka na slodkie po Bio-chromie.

witam
Czy możesz mi powiedzieć ile tabletek dziennie trzeba tego chromu? Czy w tej
gazetce podali dawkowanie?
Pozdrawiam
też Ewa

6. Data: 2003-04-16 07:27:19

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ewa:
> Mnie też minęła chętka na slodkie po Bio-chromie.

Czy to działa tez na ludzi, którzy w ogóle słodyczy nie jedzą? Bo to, że po
chromie nie będę miała ochoty na ciastko czy cukierka - to dla mnie żadna
zaleta, nie lubię słodyczy :)

kohol

7. Data: 2003-04-17 11:05:36

Od: "Anja" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu zazywam bio-chrom. zauwazylam ze juz mnie tak nie ciagnie
do slodyczy... lepsze
Czy schudniesz po tym?? no coz... jesli codziennie objadalas sie
slodkosciami to napewno troche schudniesz.

Dieta a dolegliwości
MM- ratunku!!!
jut
new