Dieta a dolegliwości

1. Data: 2003-04-14 09:18:23

Temat: Dieta a dolegliwości
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Od 3 tygodni jestem na diecie będącej wolną wariacją ;) na temat diety 13-
dniowej. Od paru dni boli mnie brzuch, rano czuję sie słabo, mdli mnie po
porannej kawie. Mam też problemy, hm, bardziej intymne.
Czy ktoś może miał też jakieś dolegliwości związane z dietą, odchudzaniem się?
Czy mogą być jakieś interakcje z lekami czy innymi substancjami?

Alabama

2. Data: 2003-04-14 09:43:08

Temat: Re: Dieta a dolegliwości
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się?
> Czy mogą być jakieś interakcje z lekami czy innymi substancjami?

czyli od 21 dni jestes na czyms co powinno trwac dni 13?
czyli przedawkowalas?
Nie znam tej diety ale lepiej daj sobie spokj, po takich sensacjach.
pamietaj ze zdrowie masz tylko jedno.
musta

3. Data: 2003-04-14 10:18:45

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Musta:
> czyli od 21 dni jestes na czyms co powinno trwac dni 13?
> czyli przedawkowalas?

Wiesz, to taka "wariacja" - obiady jadam prawie normalne. Z diety wzięte jest
_śniadanie_ i kolacja. I żadnego dojadania.

Alabama

4. Data: 2003-04-14 12:39:39

Od: "aducha" <a...@r...dione.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@o...pl> wrote in message
> [...]
>
> Alabama
> hmmmm ajk brzuch boli po porannej kawie tzn ze za duzo kwasow zoladek
wydziela - prosta droga do chroby wrzodowej,
pzdr
aducha

5. Data: 2003-04-14 12:54:03

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Od 3 tygodni jestem na diecie będącej wolną wariacją ;) na temat diety 13-
> dniowej. Od paru dni boli mnie brzuch, rano czuję sie słabo, mdli mnie po

FAQ o diecie i ochudzaniu www.janwer.com
...ręce opadają...

Strona domowa http://www.janwer.com/ [dawniej
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/]
Nasza sieć http://www.fredry.net/ [dawniej http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/]

6. Data: 2003-04-14 15:14:56

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> FAQ o diecie i ochudzaniu www.janwer.com
> ...ręce opadają...

Ręce opadają...
Faktycznie...
Zadaj pytanie, a nie dość, że nie dostaniesz odpowiedzi, to zostaniesz odesłany
do źródła, gdzie jej również nie znajdziesz.
Brawo.

Alabama

7. Data: 2003-04-14 16:07:43

Od: "Jan Werbiński" <j...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
odesłany
> do źródła, gdzie jej również nie znajdziesz.

Zestaw podstawowe zasady zdrowego odżywiania, które opisałem na
www.janwer.com z dietą 13-dniową przedłużoną samowolnie, dodaj niepokojące
objawy.
Teraz wystarczy TROCHĘ pomyśleć i odpowiedź gotowa.

8. Data: 2003-04-14 16:08:42

Od: "aducha" <a...@r...dione.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

heh, przedmowca bywa bezkompromisowy,
dolegliwosci ktore ci dokuczaja zwiazane sa prawdopodobnie ze zle dobrana
dieta,
takie bole zoladka, mdlosci po kawie i rozstroj przewodu pokarmowego bo o
tym chyba tez wspominalas, swiadcza o produkowaniu duzej ilosci kwasow
trawiennych, a nadkwasota moze doprowadzic do wrzodow i tu naprawde nie ma
zartow:(((((( kawa na pusty zoladek jest zabojcza to raz
dwa nie napisalas co dokladnie jesz moze jeszce dobijasz sobie ten biedny
zoladek czyms ciezkostrawnym
a trzy czujesz sie slabo bo jak sie rano pije tylko kawe to sie moze robic
slabo z rpostej przyczyny,kawa z tego co wiem powoduje znaczny wrzut
insuliny do krwi, tym samym obniza ci gwaltownie poziom cukru co moze
prowadzic do stanow omdleniowych, .....tak mi sie wydaje lekarzem nie
jestem, ale za to posiadaczaka nawracajacej choroby wrzodowej i hipoglikemii
wlasnie przez stosowanie takich diet........... teraz jestem od 2 tygodni na
MM, schudlam tez bardzo szybko bo w tydzien zrzucilam 5 kg, teraz
przystopowalo zaczelam 3 tydzien i jest 6 kg mniej, i nie mam takich
problemow.........:-)))))
pzdr
aducha

9. Data: 2003-04-15 09:16:42

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Jan:
> [...]
> objawy.
> Teraz wystarczy TROCHĘ pomyśleć i odpowiedź gotowa.

Dziękuję za życzliwość.
Wczoraj byłam u lekarza - JEDNAK jest to kwestia leków (hormony).

Alabama

MM- ratunku!!!
jut
new