Re: Dieta a dolegliwości

From: "aducha" <a...@r...dione.ids.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dieta a dolegliwości
Date: Mon, 14 Apr 2003 18:08:42 +0200

heh, przedmowca bywa bezkompromisowy,
dolegliwosci ktore ci dokuczaja zwiazane sa prawdopodobnie ze zle dobrana
dieta,
takie bole zoladka, mdlosci po kawie i rozstroj przewodu pokarmowego bo o
tym chyba tez wspominalas, swiadcza o produkowaniu duzej ilosci kwasow
trawiennych, a nadkwasota moze doprowadzic do wrzodow i tu naprawde nie ma
zartow:(((((( kawa na pusty zoladek jest zabojcza to raz
dwa nie napisalas co dokladnie jesz moze jeszce dobijasz sobie ten biedny
zoladek czyms ciezkostrawnym
a trzy czujesz sie slabo bo jak sie rano pije tylko kawe to sie moze robic
slabo z rpostej przyczyny,kawa z tego co wiem powoduje znaczny wrzut
insuliny do krwi, tym samym obniza ci gwaltownie poziom cukru co moze
prowadzic do stanow omdleniowych, .....tak mi sie wydaje lekarzem nie
jestem, ale za to posiadaczaka nawracajacej choroby wrzodowej i hipoglikemii
wlasnie przez stosowanie takich diet........... teraz jestem od 2 tygodni na
MM, schudlam tez bardzo szybko bo w tydzien zrzucilam 5 kg, teraz
przystopowalo zaczelam 3 tydzien i jest 6 kg mniej, i nie mam takich
problemow.........:-)))))
pzdr
aducha