Biochemia Harpera

1. Data: 2004-08-02 16:20:01

Temat: Re: Biochemia Harpera
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Aug 2004 17:38:18 +0200, Sam wrote:

> Sprzedam
>
> Biochemia Harpera
> Cena: 90 zł
> nowa, nie używana
> s...@w...pl

Nie Ta Grupa, spamerze. Tu się nie daje ogłoszeń kupię/sprzedam.

Naści, harvestery. Niech sobie sierotka czyta o powiększaniu penisa.
s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl
s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl
s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl
s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl
s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl
s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl
s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl
s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl
s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl
s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl
s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl
s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

2. Data: 2004-08-03 09:23:21

Od: Artek <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> Nie Ta Grupa, spamerze. Tu się nie daje ogłoszeń kupię/sprzedam.

Marku, chyba ostatnio jesteś mocno zestresowany. Można by odnieść
wrażenie, że tylko patrzysz, kogo by się czepić. Poczytaj swoje
wypowiedzi, poczytaj wypowiedzi innych, porównaj, przemyśl to...

Z ogłoszeniami na newsach tak jakoś jest, że jedne grupy
ewidentnie się do nich nie nadają, a na innych grupach ogłoszenia
są akceptowalne. Na przykład na pl.comp.pecet nie można
dawać ogłoszeń, a na pl.rec.akwarium można (z pewnymi
ograniczeniami).

Ja intuicyjnie umieściłbym pl.sci.medycyna pośród grup, na które
można wysyłać ogłoszenia, mimo że w opisie grupy nie jest to
zaznaczone. Dlaczego? Dlatego że - moim zdaniem - _nie_istnieje_
zagrożenie zalania tej grupy spamem. Tylko niewielki procent
ludzi będzie chciał coś sprzedać, co jest związane z medycyną.
Podobnie, jak na pl.rec.muzyka.gitara - tam można wysyłać
ogłoszenia i problem spamu _nie_istnieje_. Tutaj też
prawdopodobnie nie zaistniałby nigdy problem spamu.

Założyć oczywiście należy, że czym innym są ogłoszenia firm
handlujących sprzętem medycznym czy lekami, a czym innym
gdy ktoś sprzedaje stare, używane podręczniki...
O sprzedawaniu pewnego leku na "V" nawet nie wspominam,
bo sprawa jest oczywista. ;)

Zwrócę jeszcze uwagę na znaczenie zwrotu "Nie Ta Grupa" (NTG).
Ten zwrot sugeruje, że istnieje inna, bardziej odpowiednia
grupa. Zatem może wskazałbyś grupę, która byłaby bardziej
odpowiednia do umieszczenia ogłoszenia o sprzedaży podręczników
medycznych? Tak, aby była szansa, że ktokolwiek zainteresowany
na tę grupę zajrzy.

Oczywiście przegięciem jest wysyłanie kilku ogłoszeń
pod rząd i to jak najbardziej piętnuję.

Pozdrawiam,
Artur

3. Data: 2004-08-03 09:55:02

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 03 Aug 2004 11:23:21 +0200, Artek wrote:

> Ja intuicyjnie umieściłbym pl.sci.medycyna pośród grup, na które
> można wysyłać ogłoszenia, mimo że w opisie grupy nie jest to
> zaznaczone.

Dlatego właśnie pracuję nad zmianą opisu:)

> [...]
> odpowiednia do umieszczenia ogłoszenia o sprzedaży podręczników
> medycznych? Tak, aby była szansa, że ktokolwiek zainteresowany

Od sprzedawania jest allegro, albo grupy alt.pl.*.ogloszenia* .

BTW - miło mi napisać, że abuse wirtualnej polski miało to samo zdanie o
tym spamerze, co ja.

4. Data: 2004-08-03 11:03:07

Od: Artek <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> Od sprzedawania jest allegro, albo grupy alt.pl.*.ogloszenia* .

To dziwne. Ja jak chcę sprzedać rower, to piszę na pl.rec.rowery.
Jak chcę sprzedać gitarę, to piszę na pl.rec.muzyka.gitara.
Jakoś nikt nigdy z tego powodu nie robił problemów. Mimo że
te grupy nie mają w nazwie "ogłoszenia".

> BTW - miło mi napisać, że abuse wirtualnej polski miało to samo zdanie o
> tym spamerze, co ja.

Fajnie jest komuś bezinteresownie dokopać, nie?

Pozdrawiam,
Artur

5. Data: 2004-08-03 11:21:40

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 03 Aug 2004 13:03:07 +0200, Artek wrote:

> [...]
> Jakoś nikt nigdy z tego powodu nie robił problemów. Mimo że
> te grupy nie mają w nazwie "ogłoszenia".

Jeśli opis grupy podaje, ze ogłoszenia są dozwolone, to nie widzę
problemu.

> Fajnie jest komuś bezinteresownie dokopać, nie?

Gdyby nie to, że na delikatne zwrócenie uwagi odpowiedział "pilnuj
własnego nosa" - nie kopał bym.

Zresztą abuse (IMHO bardzo słusznie) ograniczyło się do ostrzeżenia.
Dzięki temu jeśli delikwent zaspamuje po raz kolejny - będzie doskonale
wiedział co mu grozi i dlaczego.

Może bywam bezinteresownie zgryźliwy (mam zresztą po temu pewne powody,
ale nie o tym piszemy), ale posyłanie ludzi do abuse zdarza mi się
naprawdę rzadko.

6. Data: 2004-08-03 11:47:13

Od: Artek <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> Jeśli opis grupy podaje, ze ogłoszenia są dozwolone, to nie widzę
> problemu.

W opisie pl.rec.rowery nie ma nic na temat ogłoszeń.

Wiesz, nie wszystko jest czarne lub białe... ;-)

Pozdrawiam,
Artur

7. Data: 2004-08-03 13:21:29

Od: "Sam" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl
> s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl
> s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl
> s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl
> s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl
> s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl
> s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl s...@w...pl
>
> m.
> --
> Pozdrawiam,
> Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
> Problem nie w nauce, lecz w tym, jaki ludzie robią z niej użytek.
to ty masz kompleksy, nie ja

8. Data: 2004-08-03 14:17:12

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 03 Aug 2004 13:47:13 +0200, Artek wrote:

> W opisie pl.rec.rowery nie ma nic na temat ogłoszeń.
> Wiesz, nie wszystko jest czarne lub białe... ;-)

Jeśli czegoś nie ma w opisie, to należy się stosować do zasad netykiety.

Dla przypomnienia link:

http://www.faqs.org/rfcs/rfc1855.html

9. Data: 2004-08-03 15:38:18

Temat: Biochemia Harpera