Bioparox a alkohol?

1. Data: 2006-06-02 12:25:15

Temat: Bioparox a alkohol?
Od: Michał Wojtecki <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pewien czas temu miałem zapalenie gardła, w sporym stopniu się już z niego
wykurowałem (antybiotyk), ale dostałem jeszcze po wizycie kontrolnej u
lekarza specyfik Bioparox. Z tego co wyczytałem jest to antybiotyk. Z
drugiej jednak strony jest on miejscowy i nie przenika do krwioobiegu (tak
napisali w ulotce). Więc teraz pytanie - czy spożywanie alkoholu w trakcie
jego zażywania jest dozwolne? Mogą zajść wtedy jakieś interakcje?

PS. Niestety lekarza zapomniałem o to spytać...

2. Data: 2006-06-02 12:40:15

Temat: Re: Bioparox a alkohol?
Od: "JOHNNIE WALKER" <13thefriday[cut]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Wojtecki" <n...@p...onet.pl>

napisałWięc teraz pytanie - czy spożywanie alkoholu w trakcie
> jego zażywania jest dozwolne?

Ja zażywam Bioparox i piwko lub 2 pije, ale nie wiem jak Ty chcesz pić...na
umór? To szkoda kasy na bioparox ;)

--
KEEP WALKING

3. Data: 2006-06-02 12:52:55

Od: Michał Wojtecki <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 2 Jun 2006 14:40:15 +0200, JOHNNIE WALKER czujac naplyw weny
wyskrobal(a):

> [...]
>
> napisałWięc teraz pytanie - czy spożywanie alkoholu w trakcie
>
> Ja zażywam Bioparox i piwko lub 2 pije, ale nie wiem jak Ty chcesz pić...na

Wiesz, swieto miasta u nas, kilka piwek wypadaloby wypic. Zadnych
szalenstw;).

4. Data: 2006-06-02 13:41:27

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JOHNNIE WALKER" <13thefriday[cut]@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> napisałWięc teraz pytanie - czy spożywanie alkoholu w trakcie
>
> Ja zażywam Bioparox i piwko lub 2 pije, ale nie wiem jak Ty chcesz

Na Bioparox szkoda kasy niezależnie od tego, czy sie pije, czy nie..

--
Pozdr

5. Data: 2006-06-02 14:08:11

Od: "Kkk" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na Bioparox szkoda kasy niezależnie od tego, czy sie pije, czy nie..

popieram !!!!!!
i pozdr. :)

dosc pilne - Betaloc ZOK a metoprolol
prośba o rade
rozpoznianie niedrożności jelit
Prezerwatywy ze środkiem plemnikobójczym ...
Pijawki