Bioparox, na co to jest??

1. Data: 2004-06-02 15:07:01

Temat: Bioparox, na co to jest??
Od: "KULTART" <KULTART(FUCK_SPAM)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam byłem dziś u lekarza , mam problemy z gardłem ostatnio, katar , kaszel
i te sprawy, lekarz m.in przepisał mi właśnie ten preparat.Do czego on
konkretnie jest? Jakies bakterie likwiduje, przeczytalem w ulotce że chyba
na gronkowca, na cos jeszcze?Bo niestety nie znam się na łacińskich nazwach.

--
West McLaren Mercedes

2. Data: 2004-06-02 15:47:01

Temat: Re: Bioparox, na co to jest??
Od: "Rafał" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Antybiotyk wziewny,ma dobre działanie przeciwzapalne.Dobry w stanach
zapalnych górnych dróg oddechowych ( nos,gardło,krtań,tchawica).Uważam że
powinien być w każdej domowej apteczce.Pozdrawiam.Qba

3. Data: 2004-06-02 16:09:03

Od: SaszaK <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Jun 2004 17:47:01 +0200, "Rafał" <r...@g...pl>
wrote:

>Antybiotyk wziewny,ma dobre działanie przeciwzapalne.Dobry w stanach
>zapalnych górnych dróg oddechowych ( nos,gardło,krtań,tchawica).Uważam że
>powinien być w każdej domowej apteczce.Pozdrawiam.Qba

Antybiotyki to chyba nawet w sytuacji wypisywania na recepte sa
stosowane troche zbyt szeroko. A co dopiero OTC.

SaszaK

4. Data: 2004-06-02 16:21:03

Od: "klee" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ma bardzo nieprzyjemny zapach

5. Data: 2004-06-02 16:23:07

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
.
> Antybiotyk wziewny,
Uważam że
> powinien być w każdej domowej apteczce.

Rafale jesteś repem i roznosisz lekarzom notesiki z napisem "Bioparx"?
Pierwsze słyszę, ze antybiotyk powinien być " wkażdej domowej apteczce".
Na wirusowe infekcje na pewno nie pomoże, na bakteryjne też nie wszystkie.
O.

6. Data: 2004-06-02 16:54:08

Od: "Iwona" <i...@W...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

klee ( k...@g...pl ) napisał:
> ma bardzo nieprzyjemny zapach

... zapach i smak (brrr)...potrafi też uczulać...

Iwona

7. Data: 2004-06-04 00:28:56

Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej nazwy
"wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp"

W fachowym periodyku (chyba "farmaceutyka") wyczytałem , ze bioparox nie
jest dopuszczony we Francji , czyli w kraju producenta z powodu braku
skuteczności. Z tego samego powodu nie jest refundowany przez kasy chorych w
Niemczech.

8. Data: 2004-06-04 09:06:49

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <c9ofdk$cdm$1@atlantis.news.tpi.pl> PAweł tako rzecze:

Dlaczego piszesz *pod* delimiterem sygnaturki (to te dwie kreski i spacja)?
Wiesz, że większość dobrych czytników news automatycznie wycina przy
odpowiedzi sygnaturkę i wszystko co pod nią jest. Czyli np. *cały* twój
list.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

9. Data: 2004-06-04 22:22:26

Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...Bez.Spamu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wiesz, że większość dobrych czytników news automatycznie wycina przy
> odpowiedzi sygnaturkę i wszystko co pod nią jest. Czyli np. *cały* twój

Ponieważ używam nie dobrego, ale najpopularniejszego czytnika -OE6, który z
niewiadomych przyczyn po banalnej zmianie tekstu (wyłącznie!) sygnaturki
zaczął moje odpowiedzi tak dziwacznie konfigurować i tylko byc może p.
B.Gates wie, co z tym fantem zrobić ( oprócz zmiany czynika).

10. Data: 2004-06-05 20:11:38

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
wiadomości news:c9ofdk$cdm$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> jest dopuszczony we Francji , czyli w kraju producenta z powodu braku
> skuteczności. Z tego samego powodu nie jest refundowany przez kasy chorych

A to dziwne,wlasnie wyleczylam nim zatoki i zapalenie krtani.

Magda

Słodycze a odporność?
Twardy brzuch
plama ziemista między łopatkami
Gdzie w Necie są zdjecia RENTGEN stawu skokowego ?
Do kogo bez skierowania?