Biopsja tarczycy

1. Data: 2004-10-12 14:36:00

Temat: Biopsja tarczycy
Od: "mazx" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. wszystko byloby OK gdybym sie tak strasznie nie denerwowala.
Czy moze ktos jest po zabiegu i moze mi opisac jak to wyglada? Ew. czy cos
czuc czy nie - chce sie nastawic psychicznie :(
P.S bardzo sie denerwuje gdyz nie znosze uczucia jak ktos dotyka moja szyje
:( Moze macie sposob jak zwalczyc stres ? Moze lyknac cos uspokajajacego
przed zabiegiem?(biopsja w przyszly wtorek)
Pozdrawiam, Karolina

2. Data: 2004-10-12 16:35:34

Temat: Re: Biopsja tarczycy
Od: l...@o...pl (Go) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam, Karolina
> nie bój się, miałam wykonaną biopsję tarczycy w ubiegłym roku, nie jest
źle, można wytrzymać, zabieg nie trwa długo, jedno ukłucie igłą, ja również
bałam się, ponieważ podobnie jak ty nieznoszę tego typu dotyku, nie zażywaj
środków uspakajających nie warto, badanie trwa niecałe 5 minut
> życzę zdrowia- Lucyna

dobry dermatolog - Lodz
psychiatria: jak pozbyć się nienawiści ?.
Niskie cisnienie
glukozamina i zmiany zwyrodnieniowe kolan - bezpieczenstwo
Czy zapalenie pochwy może być przyczyną opóźnienia okresu?