Bioracef czy Azitrox?

1. Data: 2009-04-18 00:20:26

Temat: Bioracef czy Azitrox?
Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktory lek jest skuteczniejszy na GDO, Bioracef czy Azitrox?
Tydzien temu bralem Azitrox na GDO i poprawa jakas jest, ale niezbyt duza. Czy
teraz nalezaloby powtorzyc Azitrox, czy tez moze wziac Boracef?
adam

2. Data: 2009-04-18 05:15:25

Temat: Re: Bioracef czy Azitrox?
Od: Piotr <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

adam pisze:
> [...]
> Tydzien temu bralem Azitrox na GDO i poprawa jakas jest, ale niezbyt duza. Czy
> teraz nalezaloby powtorzyc Azitrox, czy tez moze wziac Boracef?

prawdopodobnie wynika to z faktu wirusowej etiologii. Porównywanie leków
w takim przypadku jest drugorzędną sprawą

3. Data: 2009-04-18 09:14:57

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> prawdopodobnie wynika to z faktu wirusowej etiologii. Porównywanie leków w
> takim przypadku jest drugorzędną sprawą

A co to jest GDO? Rozumiem, że wszeslkie znaki na ziemi i niebie wskazuja
ze masz infekcje bakteryjna a nie wirusową :-)?
Oczywiście azitromycyne brałeś przez 5 dni a nie jak jest zalecane w polskim
bantustanie przez 3 dni.

4. Data: 2009-04-18 10:47:16

Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze masz infekcje bakteryjna a nie wirusową :-)?
> Oczywiście azitromycyne brałeś przez 5 dni a nie jak jest zalecane w polskim

GDO-gorne drogi oddechowe (zatoki konkretnie). Azitrox bralem przez 3 dni. Teraz
lekarz powiedzial, ze jesli po 4 dniach od zakonczenia brania Azitroxu bedzie
jakakolwiek poprawa, to mam znowu wziac Azitrox przez 3 dni. Jesli natomiast nie
bedzie zadnej poprawy, to mam wziac Bioracef. Poprawa moze i jest, ale
niewielka. Wiec nie wiem co robic. Ktory w ogole lek jest skuteczniejszy?
adam

5. Data: 2009-04-18 13:40:12

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Apr 2009 12:47:16 +0200, adam wrote:

> Ktory w ogole lek jest skuteczniejszy?

A która przyprawa w ogóle jest lepsza: wanilia, czy czosnek?

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

6. Data: 2009-04-18 16:46:36

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> bedzie zadnej poprawy, to mam wziac Bioracef. Poprawa moze i jest, ale
> niewielka. Wiec nie wiem co robic. Ktory w ogole lek jest skuteczniejszy?

Oryginalny sposób przyjmowania azytromycyny. Cóz fabryka i repy robia
wszystko aby lek się sprzedawał. A doktory i pacjenci wierza, że to dla ich
dobra :-).
Jak przychodza pacjenci z takimi zaleceniami to rece opadaja. Moja rada.
Wracaj do doktora, który tak leczył. Niech to ciągnie do końca.
Ja bez zbadania pacjenta i dokładnego wywiadu sie nie podejmuje poprawiac po
kims.
Nie ma czegos takiego jak lek skuteczniejszy. Tzn najpierw nalezy okreslić
warunki wyjsciowe, określić grupe testowana, ustalić pkt końcowe. zależnie
od tego raz jeden a innym drugi bedzie skuteczniejszy. W nazwanych przez
Ciebie GDO czyli jak rozumiem infekcjach górnych dróg oddechowych bez próby
okreslenia etiologi, najlepszym wyjsciem jest nie dawanie zadnych lekow
tylko poczekanie az samo przejdzie.
Sa konkretne zalecenia, wskazania i warto postepowac wg nich. W Twoim
wypadku nie postapiono.
P.S: azytromycyny nie stosuję, bo nie widzę wskazań u moich pacjentów,
Bioracef sporadycznie.

7. Data: 2009-04-20 08:43:24

Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sa konkretne zalecenia, wskazania i warto postepowac wg nich. W Twoim
> wypadku nie postapiono.
> P.S: azytromycyny nie stosuję, bo nie widzę wskazań u moich pacjentów,
> Bioracef sporadycznie.

Miesiac temu mialem podobne dolegliwosci, wzialem augmentin przez 10 dni i
przeszlo. Ale niestety wrocilo po 3 tyg.
adam

8. Data: 2009-04-27 19:30:47

Od: "p...@a...torun.pl" <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Kwi, 02:20, "adam" <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> Tydzien temu bralem Azitrox na GDO i poprawa jakas jest, ale niezbyt duza. Czy
> teraz nalezaloby powtorzyc Azitrox, czy tez moze wziac Boracef?

a co jest lepsz seks czy wino ?? Generalnie tak samo można odnieść się
do Twojego pytania

Pozdrawiam

P.
--