Biotherm - gąbeczka czy tonik?

1. Data: 2005-12-30 13:05:45

Temat: Biotherm - gąbeczka czy tonik?
Od: "KH" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie :)

prawda li to, że gąbeczka jest na bazie alkoholu?
Bo nie wiem w takim razie co wybrać do cery barrrdzo tłustej, tąże gąbeczkę
czy bezalkoholowy tonik Biotherm?
No chyba, że polecacie coś całkiem innego...

pozdrowienia
Kaśka

1. Data: 2005-12-30 13:20:43

Temat: Re: Biotherm - gąbeczka czy tonik?
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

KH wrote:
> Witam serdecznie :)
>
> prawda li to, że gąbeczka jest na bazie alkoholu?

owszem, gabeczka zawiera alkohol.

> Bo nie wiem w takim razie co wybrać do cery barrrdzo tłustej, tąże gąbeczkę
> czy bezalkoholowy tonik Biotherm?
> No chyba, że polecacie coś całkiem innego...

zalezy, jak twoja cera reaguje na alkohol. reakcja
moze byc np. jeszcze wieksza tlustosc, ale nie ma
reguly.

-- kasica

1. Data: 2005-12-31 18:17:38

Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> zalezy, jak twoja cera reaguje na alkohol. reakcja
> moze byc np. jeszcze wieksza tlustosc, ale nie ma
> reguly.

Mi gąbeczka "zlikwidowała" tłustość skóry, ale niestety nie wiedziałam,
kiedy przestać ją stosować i skończyło się skórą przesuszoną. Narazie bez
nadmiaru sebum, rozszerzonych porów i przybywania zaskórników. I oby tak
zostało, bo wolę nawilżać niż walczyć z cerą mieszaną ;-)

hiver

jaki cień
Jaki podklad?
Re: Jakim kobietom do twarzy z "łysą" fryzurą?
Chwalę sole kąpielowe.
Gorset na duzy biust.