olejek cynamonowy- cellulitis

1. Data: 2005-12-30 13:46:47

Temat: olejek cynamonowy- cellulitis
Od: "Patrycja" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy stosowalyscie moze olejek cynamonowy na cellulitis?
Znacie jakies dobre sposoby domowe na ta przypadlosc?
Dziekuje z gory za odpowiedzi
Pozdrawiam i zcyze szczesliwego Nowego Roku
Patrycja

1. Data: 2005-12-30 14:18:14

Temat: Re: olejek cynamonowy- cellulitis
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy stosowalyscie moze olejek cynamonowy na cellulitis?

nie bo mam problem z pekajacymi naczynkami.

> Znacie jakies dobre sposoby domowe na ta przypadlosc?

archiwum,google,akceptacja:)

> Dziekuje z gory za odpowiedzi

prosze:)

> Pozdrawiam i zcyze szczesliwego Nowego Roku

wzajemnie
p.

1. Data: 2005-12-30 22:28:13

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patrycja" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy stosowalyscie moze olejek cynamonowy na cellulitis?
> Znacie jakies dobre sposoby domowe na ta przypadlosc?

Ja będę powtarzać do znudzenia, że najlepszy jest aerobik.
Nie stosuję żadnej diety, jem niestety dośc dużo słodyczy, a cellulit mam
zdecydowanie mniejszy tej zimy niż poprzedniej. Chodzę tylko raz w tygodniu
na dwie godziny na aerobik, i nie dość, że sumienie mam spokojniejsze, to
jeszcze cellulit mniejszy :).

Maja

P.S. Mówienie, że "nie mam czasu" to wykręt, wiem coś o tym :).

Biotherm - gąbeczka czy tonik?
jaki cień
Jaki podklad?
Re: Jakim kobietom do twarzy z "łysą" fryzurą?
Chwalę sole kąpielowe.