trwala ondulacja

1. Data: 2005-12-30 16:27:40

Temat: trwala ondulacja
Od: "Patrycja" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Powiedzcie mi, jakich wałków używa się do trwałej. W drogerii ekspedientka
pokazała mi takie plastikowe z gumeczkami, jakby w kształcie kości, ale one
mają bardzo małą średnicę - 0,4cm do 1cm.
A ja chciałabym mieć dużo malych loczkow
Więc co kupić? Są jeszcze takie korkociągi do sprężynek.
Jakich plynow najlepiej uzywac do trwalej ondulacji w domu?
Pozdrawiam
Patrcyja

1. Data: 2005-12-30 19:47:47

Temat: Re: trwala ondulacja
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dp3n95$dl6$1@nemesis.news.tpi.pl>
Patrycja <p...@o...pl> pisze:

> [...]
> Więc co kupić? Są jeszcze takie korkociągi do sprężynek.
> Jakich plynow najlepiej uzywac do trwalej ondulacji w domu?

Najlepiej to mimo wszystko iść do fryzjera.
Zwłaszcza, gdy nie ma się o tym zielonego pojęcia, a tak wnioskuję z
powyższego.

--
PozdrawiaM
[myślałam, że czasy domowych trwałych minęły bezpowrotnie]

olejek cynamonowy- cellulitis
Biotherm - gąbeczka czy tonik?
jaki cień
Jaki podklad?
Re: Jakim kobietom do twarzy z "łysą" fryzurą?