Biseptol

1. Data: 2009-11-02 11:33:12

Temat: Biseptol
Od: "Basia Wiking" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
news:hcmdhh$ef2$1@news.onet.pl...
> [...]

> Po biseptolu żygam najdalej na 3 dzień.
> No ale gdybym nie miała nic innego,
> to pewnie pszy gorączce 38,5 jednak bym raz albo 2 razy wzięła.

No więc taka jest reakcja po Biseptolu.
Ale jesli masz wybór, to co bys wolała, zwłaszcza przy aktywnej chorobie
wrzodowej???
Pozajelitowo, czy doustnie???
Moja mam nie trafila do szpitala z powodu jakiejś tam gorączki, ona tej
gorączki nie miała.
To poważna choroba, ktora i tak daje poważne deligliwości / tymczasem o tym
nie piszę/.
Czy w tej sytuacji nie nalezy do maksimum ograniczyć pacjentowi
jakichkolwiek innych dolegliwości?
Ta sytuacja miała miejsce w jednym z gdańskim szpitali.
Muszę odczekać, zastanowię sie jak "podziekować" lekarce prowadzącej
leczenie.
Pozdrawiam Ciebie stokrotko.

2. Data: 2009-11-02 12:16:04

Temat: Re: Biseptol
Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ta sytuacja miała miejsce w jednym z gdańskim szpitali.
> Muszę odczekać, zastanowię sie jak "podziekować" lekarce prowadzącej
> leczenie.
> Pozdrawiam Ciebie stokrotko.

Witaj,
uważam, że jeżeli masz uzasadnione podejrzenie oraz dowody na świadome
działanie lekarki na szkodę pacjenta powinnaś podać sprawę do publicznej
wiadomości i podać dane tej pseudo-lekarki oraz szpitala, w którym pracuje,
aby takie osoby miały świadomość publicznego napiętnowania ich szkodliwych
działań.
Zawsze można również dochodzić swoich praw na drodze sądowej, szczególnie w
przypadku, gdy zdrowie pacjenta po takim pobycie w szpitalu pogorszyło się,
zamiast się polepszyć i to z winy lekarza.

Pozdrawiam,
Jarek

3. Data: 2009-11-02 13:53:26

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> działanie lekarki na szkodę pacjenta powinnaś podać sprawę do publicznej
> wiadomości i podać dane tej pseudo-lekarki oraz szpitala, w którym
Pisanie, tu w internecie, w grupie dyskusyjnej jest rozmową prywatną (nie
publikacją).
Tak więc, jak coś tu napiszesz, nie musisz mieć twardego dowodu na piśmie
itp,
że tak było. Jeśli zaś napiszesz nieprawdę (nie było tak), to żeby cie
ciągać po sądzie druga strona musi udowodnić, że tak nie było, a nie ty masz
udawadniać , ze nie jesteś wielbłądem.

> Zawsze można również dochodzić swoich praw na drodze sądowej, ....
:))))))))))))))))))))))))))

Weź jednak pod uwagę drugą stronę.
Nie jestem medykiem, ale nie wiem, czy proponowane pszez ciebie badanie jest
zgodne z prawem.
Nie wiem czy podawanie w szpitalu prywatnie kupionego leku,
w zamian za lek szpitalny, jest zgodne z prawem.
Może lepiej było podać lek tak by lekarka nie wiedziała o tym legalnie
(pacjent zawsze może być nieposłuszny - takie jego naturalne prawo), a tylko
nie całkiem legalnie.

4. Data: 2009-11-02 21:50:50

Od: anlapa <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lis, 14:53, "Stokrotka" <o...@a...pl> wrote:

> [...]
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

1 Biseptol jest nadal stosowany może częściej niż
2 . Gentamycyna może uszkadzać słuch - zwłaszcza u starszych
W leczeniu szpitalnym nie stosuje się leków pacjenta, wyjątkowo chory
przyjmuje leki z jakimi "przyszedł"
np specjalistyczne leki na choroby przewlekłe refundowane tanie dla
pacjenta - bardzo drogie dla szpitala
- generalna zasada w szpitalu podaje się leki "szpitalne"
Jednak Primum bla .. bla ..
Choroba wrzodowa , nietolerancja składników biseptolu powinna być
uwzględniona na początku leczenia p. bakteryjnego.
Ch wrzodowa z dokumentacji, nietolerancja raczej z wywiadu - tu widzę
twoje niedopatrzenie ! jako opiekunki ..

Reakcja lekarki na (spóźnioną) informację o potencjalnych problemach
- wiele leków może spowodować/ zaostrzyć inne Ch np ChWŻ
( z twojego opisu wynika że objawy z PP pojawiły się po pobycie.)
Jest na pewno nie do końca OK zwłaszcza zwiększenie dawki ;)
Ale to wszystko gdybanie

P.S .Podstawowa choroba , współistniejąca , przewleka u twojej Mamy
ma kolosalne znaczenie.!!

P.S 2 Jeśli przy przyjęciu Mama podała cie jako osobę upoważnioną do
wglądu w swoją dokumentacje to sprawa jest prosta
- jak nie to Ona osobiście lub 80 zł notarialnie potwierdzona zgoda --
i hulaj dusza w archiwum szpitala.

Zakres twoich działań jest praktycznie nieogranicznony - możesz
działać przez
przez PP - publiczny pregierz ( zalecam ostrożność )
przez administracje Szp. SL , KC jeśli twojej mamie stała się
znaczna krzywda nawet z KK

5. Data: 2009-11-02 22:42:00

Od: "Basia Wiking" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciągać po sądzie druga strona musi udowodnić, że tak nie było, a nie ty
> masz udawadniać , ze nie jesteś wielbłądem.

Droga sądowa nie wchodzi w rachubę.
W wywiadzie, a takze w wypisie ze szpitala, byla informacja o chorobie
wrzodowej.
Szpital/ byc moze ze względów formalnych/ nie moż korzystać z leków
zakupionych
przez rodzinę, nie znam sie na tym.
Jesli jednak rodzina podaje lekarzowi informację, iż chorej ten lek
wyjątkowo szkodzi
zwłaszcza przy chorobie wrzodowej - uważam, że należało lek przestać
podawać.
Dolegliwości pojawiły siś w drugim dniu pobytu mojej mamy w domu.
Wylądowała w innym szpitalu, gdzie zrobiono jej gastroskopię.
O wnikach już pisałam.
Wcześniej zapomnialam napisać,iż innym skutkiem ubocznym tego leczenia
jest ostra grzybica. Jest teraz leczona lekiem o nazwie flukonazole.
A teraz może słowko o tej zasadniczej chorobie - nowotwór trzustki
z przerzutami do otrzewnej.
Czy takiej osobie można zafundować dodatkowe cierpienia????
Połknąć niczego nie może, bo grzybica.
Ostra dieta, bo żołądek rozwalony.Zmian meta jeszcze w nim nie ma.
Podobnie wolna od przerzutów jest watroba, mózg i płuca.
Mama jest glodna chce jeść, ale...Wymyśla co by zjadła, ale musi się
stosować
do ostrej diety. Ta nadżerka w opuszce żoładka jest b. dokuczliwa.
Jeśli ktokolwiek miał takie problemy, zrozumie na pewno.
Wybieram się do tego szpitala.
I przy okazji wyjaśnienie. W wypisie jak chyba wspomniałam napisano-
chorej podano antybiotyk. Po pierwsze Biseptol niejest antybiotykiem,
a poza tym dlaczego nie napisano- chora podczas hospitalizacji była leczona
Biseptolem?

6. Data: 2009-11-03 08:22:10

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
podobnie jak Ty jestem z Gdańska i jeżeli chcesz, to na priva mogę podać Ci
namiar na, moim zdaniem, dobrego gastrologa, z którego wiedzy sam zresztą
korzystam.

Pozdrawiam,
Jarek

7. Data: 2009-11-05 01:04:40

Od: anlapa <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

tego co piszesz jest to najostrzej można ująć
fałszowanie dokumentacji medycznej w celu ukrycia błędu lekarskiego
Biseptol nie jest antybiotykiem jest sulfonamidem ( należy do leków
przeciwbakteryjne stosowane ogólnie)
J01EE Klasyfikacja ATC )
Lekarka po uzyskaniu informacji o szkodliwości Biseptolu przy stanie
zdrowia pacjentki jak w opisie IMHO
powinna niezwłocznie zmienić lek.
Fakt wykonania antybiogramu, oznacza że infekcja miała znaczenie
kliniczne. Antybiogram to badanie wtórne do posiewu czyli mamy
informacje nt patogenu + wrażliwość na pewne leki ( w zależności od
zaleceń lekarskich i zasobności placówki :(
dobiera się zestaw badanych leków - zlecenie wykonania antybiogramu
nie wygląda a przynajmniej nie powinno wyglądać : Lab zrób
antybiogram ale podane informację o chorobie. dotychczasowym leczeniu
p. bakt.
Z posiewu mamy informacje nt. patogenu - można z zaleceń leczniczych
wybrać lek inny niż sprawdzany w antybiogramie. Tyle z truizmów.

Masz pełne prawo do wglądu do dokumentacji leczenia :
zlecenie lekarskie wyniki wszystkich badań, dokumentacja
pielęgniarska -
jednym słowem wszystko.
Możesz zażądać kopii ( na twój koszt ) i powiedzenia zgodności
z oryginałem przez dyrekcję placówki.
Nie musisz uzasadniać ( chce oprawić w ramki i powiesić nad
łóżkiem ;)

zależy co chcesz uzyskać - przepraszam ;) konsekwencje służbowe ,
zawodowe
rozmowa z lekarką, skarga do dyrekcji , rzecznika odpowiedzialności
zawodowej
sad lekarski przy okręgowej izbie lekarskiej

http://www.gazetalekarska.pl/xml/nil/wladze/str_sad/
odpzawod

8. Data: 2009-11-06 23:44:30

Od: "Basia Wiking" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Dziękuję bardzo za radę!
Mam zamiar przeprowadzić rozmowę z lekarką w obecności ordynatora.
Potem zastanowię się co dalej.
Z powodu tego cholernego Biseptolu, mama miała ciężką grzybicę
i uaktywnioną chorobę wrzodową.
Język czerwony, suchość w gardle uniemozliwiał połykanie leków, posiłków,
płynów.
Nadżerka w opuszcze żołądka dawała inne dolegliwości.
Nie przyjmowała leków, wszystko zaczęło się walić i komplikować.
Moja mama nie żyje!!!!

http://www.gazetalekarska.pl/xml/nil/wladze/str_sad/
odpzawod

sączki