Re: Biseptol

From: "Stokrotka" <o...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Biseptol
Date: Mon, 2 Nov 2009 14:53:26 +0100

>... jeżeli masz uzasadnione podejrzenie oraz dowody na świadome
> działanie lekarki na szkodę pacjenta powinnaś podać sprawę do publicznej
> wiadomości i podać dane tej pseudo-lekarki oraz szpitala, w którym
> pracuje,
Pisanie, tu w internecie, w grupie dyskusyjnej jest rozmową prywatną (nie
publikacją).
Tak więc, jak coś tu napiszesz, nie musisz mieć twardego dowodu na piśmie
itp,
że tak było. Jeśli zaś napiszesz nieprawdę (nie było tak), to żeby cie
ciągać po sądzie druga strona musi udowodnić, że tak nie było, a nie ty masz
udawadniać , ze nie jesteś wielbłądem.

> Zawsze można również dochodzić swoich praw na drodze sądowej, ....

Weź jednak pod uwagę drugą stronę.
Nie jestem medykiem, ale nie wiem, czy proponowane pszez ciebie badanie jest
zgodne z prawem.
Nie wiem czy podawanie w szpitalu prywatnie kupionego leku,
w zamian za lek szpitalny, jest zgodne z prawem.
Może lepiej było podać lek tak by lekarka nie wiedziała o tym legalnie
(pacjent zawsze może być nieposłuszny - takie jego naturalne prawo), a tylko
nie całkiem legalnie.