Bisocard jej nie pomaga

1. Data: 2009-07-11 19:14:45

Temat: Bisocard jej nie pomaga
Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewna osoba mówi ,że problemy z sercem ma już od 17 roku życia.
Na początku było to kłucie w okolicy serca i na tę dolegliwość
dostawała jakieś kropelki Milocardin, Cardiol ,Waleriana. Wspomina,
że z wiekiem dolegliwość się zmieniła w ból kości na mostku(jak by
mocno uderzone) dławienie, nierówne bicie serca i subiektywne wrażenie
jakby drgało i zamykało sie w nieodpowiednim momencie, ma wrażenie ,że
krew uderza w nie. Nosiła holter ,ale nic nie wykazał (mnie to nie
dziwi wiele osób o tym wspomina) podczas pomiarów okazało się ,że
serce pracuje bardzo szybko, prawie przez dobę tylko około 6 rano puls
spadł na niespełna godzinę do 65 u/m a w trakcie dnia 88, 96, a nawet
113 przy czym zaznacza, że nie forsowała się bo chciała by wynik był
miarodajny. Na złagodzenie objawów zalecone miała (Propranolol,
Antenolol,Bisocard- i ten ostatni był trafiony pomógł wyciszyć serce a
w każdym razie zmniejszyć subiektywne odczuwanie kołatania i
"nierówności". Lek był bardzo skuteczny ,ale mocno obniżył ciśnienie
95/55 przy pulsie do 95 n/m jednak najistotniejsze jest dla niej
to ,że "szopki" z odczuwaniem serca (walenie, drganie, "stawanie")
powróciły.
Moje pytanie do Was, czy takie tętno przy tak niskim ciśnieniu .t jest
normalne?
Jeśli ktoś cierpi na podobne dolegliwości, to co można by jeszcze w
tym kierunku zrobić żeby te odczucia dało się uchwycić i by były
leczone kierunkowo?
Jakie badania w tym przypadku porobić?
Z góry dziękuję
pozdrówko
-aszheri-

p.s Maciej.S - kiedyś się wypowiadałeś, że jesteś kardiologiem i
chętnie służysz radą,,,może tym razem?

2. Data: 2009-07-11 21:28:42

Temat: Re: Bisocard jej nie pomaga
Od: Tomek Chmiel <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

On Jul 11, 9:14 pm, aszheri <a...@w...pl> wrote:
> Jeśli  ktoś cierpi na podobne dolegliwości, to co można by jeszcze w
> tym kierunku zrobić żeby te odczucia dało się uchwycić i by były
> leczone kierunkowo?

Niech jej zamontują holter gdy będą występować te zaburzenia. W
niektórych prywatnych przychodniach mają holtery przygotowane na taką
okazję: tzn. można do nich przyjść bez rejestracji i od razu go
założą.

--
Ukłony!
http://blog.pomagaj.info

3. Data: 2009-07-11 22:20:26

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Chmiel pisze:
> [...]
> niektórych prywatnych przychodniach mają holtery przygotowane na taką
> okazję: tzn. można do nich przyjść bez rejestracji i od razu go

Holter już był. Ciekawe jest to, że nic nie wykazało, a przykre odczucia
się dalej utrzymują. Czy wykluczone jest tło psychogenne?

--
http://www.mam-efke.pl Portal i forum o psychiatrii
http://blogozakrecie.blox.pl Blog o Zakręcie

4. Data: 2009-07-11 22:52:16

Od: "regen" <regen........@.........os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aszheri" < > napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...
[...]

----------------

Specjalistą od chorób serca jest kardiolog. On powinien zrobić USG serca,
ew. zalecić inne badania. Dolegliwości , które opisałeś często występują
przy wypadaniu płatka zastawki mitralnej i zwykle nie wymagają leczenia.
Jeśli wykonano TSH, pomiar K, Mg, Ca, to reszta należy do kardiologa.

Pozdrawiam-
regen

5. Data: 2009-07-12 04:49:17

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Holter już był. Ciekawe jest to, że nic nie wykazało, a przykre odczucia
> się dalej utrzymują. Czy wykluczone jest tło psychogenne?

Z własnego doświadczenia. Mnie bardzo długo zeszło, zanim jako tako
dopasowałem betabloker do swojego organizmu. W ramach tej samej grupy
leków można w miarę swobodnie je zmieniać: proponuje zastosować Lokren
20, na początek 1/2 tabletki, rano, na czczo.
Nie ma zbytnio znaczenia, czy podłoże jest psychogenne; wrażenia są
obrzydliwe. Można protestować takie niewinne kropelki jak Milokardin (na
receptę)- tak czy siak, rozwiązania trzeba szukać...

Pozdrawiam

Juanitos

6. Data: 2009-07-12 06:27:37

Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Lip, 23:28, Tomek Chmiel <t...@g...com> wrote:
> [...]
> niektórych prywatnych przychodniach mają holtery przygotowane na taką
> okazję: tzn. można do nich przyjść bez rejestracji i od razu go

Dzięki Tomek ;) ,,,, ze" złapaniem" tych dolegliwości obecnie nie
będzie najmniejszego problemu gdyż objawy się nasiliły i trwają
ciągle. Jest bardzo zmęczona i uskarża się na omdlenia kiedy dopada
ją" mocny atak nierówności". Powiadasz przychodnia prywatna,,,, a ile
kosztuje wynajęcie holtera i czy można ponosić go dłużej w razie
czego?
pozdrówko
-aszheri-

7. Data: 2009-07-12 06:30:39

Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lip, 00:20, Makro <m...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> Holter już był. Ciekawe jest to, że nic nie wykazało, a przykre odczucia
> się dalej utrzymują. Czy wykluczone jest tło psychogenne?

Dzięki Macro ;),,,, jeśli dolegliwości są nawet i psychogenne to coś
zmienia?

8. Data: 2009-07-12 10:03:22

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aszheri pisze:

psychiatriihttp://blogozakrecie.blox.plBlog o Zakręcie

> Dzięki Macro ;),,,, jeśli dolegliwości są nawet i psychogenne to coś
> zmienia?

Zmienia wszystko. Tachykardia może być obrazem niepokoju, a przykre
doznania efektem nadmiernej koncentracji na pracy serca. Zatem leczenie
powinno się skupiać na eliminacji przyczyny, czyli problemów z psychiką
zamiast szukaniu nowego beta blokera.
Oczywiście pozwalam sobie w tym temacie hipotetyzować, bo podejrzewam że
większość badań została przed założeniem holtera wykonana.
Wspomniane wypadanie płatka zastawki jest schorzeniem najczęściej
towarzyszącym zaburzeniom lękowym - tutaj warto wykonać rzeczywiście USG
serca.

Makro

9. Data: 2009-07-12 10:55:47

Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lip, 00:52, "regen" <regen........@.........os.pl> wrote:
> [...]
> przy wypadaniu płatka zastawki mitralnej i zwykle nie wymagają leczenia.
> Jeśli wykonano TSH, pomiar K, Mg, Ca, to reszta należy do kardiologa.

Wiadomo mi,że TSH,K,MG,Ca w normie,,,co wiec dalej?
pozdrówko,,dziękssss
-aszheri-

10. Data: 2009-07-12 11:09:13

Od: aszheri <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Lip, 06:49, Juanitos <j...@g...com> wrote:

> [...]
> obrzydliwe. Można protestować takie niewinne kropelki jak Milokardin (na
> receptę)- tak czy siak, rozwiązania trzeba szukać...

Lokren- Efektem jest zmniejszenie pojemności minutowej serca i w
konsekwencji spadek ciśnienia tętniczego krwi (sercowa składowa
ciśnienia).
Ja wszystko rozumiem tylko chodzi mi o to, czemu pomimo znacznego
spadku ciśnienia puls jest nadal tak niemożebny? Czy to normalne?
Słusznie zauważyłeś, że dolegliwość choć uznawana za nieśmiertelną
jest obrzydliwa,,,, e,,, mało powiedziane!
Swoją drogą pamiętam, że moja ciotka wspominała, że kiedyś w pracy
zrobiło się jej słabo a gdy zrobiono jej EKG w przychodni
przyzakładowej to lekarka ponoć nie mogła wyjść z podziwu ,że jeszcze
żyje,,, i stwierdziła, że zaburzeń rytmu serca wcale nie należy
zaliczać do "błahostek hipochondrycznych".
Czy istnieje lek ,który spowalnia pracę serca ale zarazem nie obniża
ciśnienia tętniczego?
-aszheri-

Re: Teoria i material dowodowy potwierdzaja ze "nasza przyszlosc jest z gory zaprogramowana" (JP)
urynoterapia metoda medycyny naturalnej kontrowersje
Piszczel - coraz ostrzejszy ból...brak siniaka, opuchlizny...
Czy są jakieś odpowiedniki szczepionek nieskażone rtęcią? Dłuuuugie
Kaszel - czy cos wisi w powietrzu?