Biust

1. Data: 2005-02-12 14:16:57

Temat: Biust
Od: "Aśka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może któraś z Was zna jakiś dobry krem, balsam lub inne mazidło do
ujędrniania biustu. Mam 25 lat i na razie wszystko jest z nim ok, ale chcę o
niego dbać. Nie chcę w późniejszym wielu mieć piesi jak.....

Same rozumiecie.

Wiem, że sam balsam nie rozwiąże problemu - warto też ćwiczyć, ale
chciałabym czymś te

ćwiczenia wspomóc.

Dziękuję za podpowiedź

1. Data: 2005-02-12 14:40:02

Temat: Re: Biust
Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aśka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Może któraś z Was zna jakiś dobry krem, balsam lub inne mazidło do
> ujędrniania biustu. Mam 25 lat i na razie wszystko jest z nim ok, ale chcę
> niego dbać. Nie chcę w późniejszym wielu mieć piesi jak.....

podpinam sie pod pytanie. Kiedys ponoc niezle bylo jakies mazidlo z Yves
Rocher, ale obilo mi sie o uszy ze toto na psy zeszlo.

pozdr
Asiek

1. Data: 2005-02-12 20:16:23

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asia Witek" wrote in message news:cul4nq$ehn$1@news.dialog.net.pl...
| o niego dbać. Nie chcę w późniejszym wielu mieć piesi jak.....
|
| podpinam sie pod pytanie. Kiedys ponoc niezle bylo jakies mazidlo z Yves
| Rocher, ale obilo mi sie o uszy ze toto na psy zeszlo.

Wielokrotnie na grupie byl chwalony specyfik Bielendy z serii Bikini (ok. 12
zl)... ale niestety bez cwiczen, to wszelkie te kosmetyki marne efekty
przynosza... cwiczenia sa najlepsze i bosko skuteczne nawet bez
specyfikow... ;) chocby genialne na biust damskie pompki - ukleknac, oprzec
sie na rekach, jak do pompek, lydki skrzyzowac i fruuuuu... jedna za
druga... ale nei tak jak Garfield... ;) albo zlozenie rak jak do modlitwy na
wysokosci biustu i naciskanie, aby piersi podskakiwaly ;)

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-02-14 00:00:09

Od: "-=Mania=-" <MartynaWojcik[usunto]@acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Aśka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> podpinam sie pod pytanie. Kiedys ponoc niezle bylo jakies mazidlo z Yves
> Rocher, ale obilo mi sie o uszy ze toto na psy zeszlo.

Od 2 miesiecy używam AVONu - tego nowego kremiku w pudełeczku i jestem
zachwycona, w porownaniu z poprzednim (żel) jest świetny a tamten najgorszy
nie był także polecam ;))

-=Mania=-
gg 2095710
http://strony.aster.pl/mania/

Marina Rinaldi
[Allegro] perfumy i pupa ?
Tabletki antykoncepcyjne a zmiana strefy czasowej
krwawienie z nosa
woda w leczeniu tradziku